Firm vs B0RG ( & BORG )

DeletedUser7957

Guest
vergeet niet dat wij al een week bezig zijn met aanvallen vooral lange afstand clears. Soms met wat pech dat king nog online is en dan weer de pech dat deze ochtend om half 5 deze wereld niet bereikbaar was zodat ik mijn clears niet kon versturen.

MDG plukt ook een deel de vruchten van ons werk. Niet dat dit afdoet aan zijn sublieme aanvallen maar het heeft zijn effect.
 

DeletedUser7533

Guest
ollie zeik toch niet, voor hetzelfde geld hadden jullie gewoon helemaal niet meegedaan, en weer je hielen gelicht zoals eerder.

verklaar je nader, dit is de 1ste aanval op king waaraan ik heb toegezecht mee te doen, dus vanwaar het woordje weer??:confused::confused:

daarnaast bepaal jij niet wanneer ik met king knok en andersom,

ach nee, tis heeeeel normaal als je een datum afspreekt om gezamelijk aan te vallen om dit dan ineens 1 week eerder te doen:rolleyes:


wij hebben een leuke battle gehad vorige week,
dat heeft king veel attack dorpen gekost, waar ook jullie nu de vruchten van plukken.


blabla bla

stelletje zeikerige studentikoze balletjes, op dit forum zeg.

voor mij is de kick er wel vanaf,

dan doe je toch niet mee heameau, loop niet te zeiken en voeg de daad bij het woord..

wat een stelletje lamstralen zeg..

die vruchten hoef ik niet te plukken, daarom heb ik vandaag ook bewust geen enkele edel de deur uit gedaan.
ik hoef niet weken aan te horen dat wij dorpen hebben kunnen pakken vawege de fantastische:(:confused::eek::cool: aktie van FIRM *kuch,kuch*, zei ik nu fantastische, sorry bedoelde NOOB aktie van FIRM.
wederom hebben ze bewezen dat afspraken met ze maken niet te doen is..
 

DeletedUser7533

Guest
tuurlijk is dat knap :). wij vegen eerst ongeveer heel wat muurtjes laag :) jullie komen de boel afmaken en edelen de rest :S.

ga eens in de leer bij MDG:D:D:D

1ste bericht waar FIRM de eer van edelen van MDG naar zichzelf toe probeert te trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij probeert FIRM hier met de succesvolle actie van MDG mee de eer op te strijken terwijl FIRM geen enkel dorp kon innemen zonder hulp van DTW, dit zegt meer over FIRM dan DTW gezien DTW bij iedere actie alleen succesvol is, FIRM enkel als ze hulp krijgen van een van de beste topstammen van W3. :rolleyes:
 

DeletedUser7957

Guest
Volgens mij probeert FIRM hier met de succesvolle actie van MDG mee de eer op te strijken terwijl FIRM geen enkel dorp kon innemen zonder hulp van DTW, dit zegt meer over FIRM dan DTW gezien DTW bij iedere actie alleen succesvol is, FIRM enkel als ze hulp krijgen van een van de beste topstammen van W3. :rolleyes:

misschien beter nog eens gaan kijken naar de stats...
de dorpen beginnen binnen te komen
 

DeletedUser

Guest
misschien beter nog eens gaan kijken naar de stats...
de dorpen beginnen binnen te komen

Dankzij *DTW*. En dat is precies wat manu hier zegt.

MDG heeft alles afgebroken en jullie profiteren er van Chapeau erg goed van jullie.
 

DeletedUser

Guest
Was sarcastisch maar dat begrijp jij niet. :eek:

Overigens wil ik bram wel een compliment geven. Er zit blijkbaar toch wel wat kwaliteit in Firm.

netjes gedaan hoor bram ;)
 
Reactiescore
1.736
Was sarcastisch maar dat begrijp jij niet. :eek:

Overigens wil ik bram wel een compliment geven. Er zit blijkbaar toch wel wat kwaliteit in Firm.

netjes gedaan hoor bram ;)

als je het sarcastisch wilt laten bedoelen is het altijd handig voor de lezer om dan dit smiley er bij te voegen :rolleyes:

zo kan ik zien of jij het sarcastisch bedoelt of niet. :)
 

DeletedUser

Guest
Als je een beetje verstand hebt kun je uit de context wel halen dat het sarcastisch bedoelt is
 

DeletedUser4141

Guest
Ik betreur dat er geen goed woordje afkan voor FIRM, wij zetten King1/9 al een paar dagen onder druk met aanvallen over lange afstand.
Het volzetten van dorpen is geen kunst, zeker niet als ge de troepen al dagen voordien ziet aankomen. Misschien niet de idieale tactiek van FIRM maar het nietsdoen is niet onze steil.

Dat nadien DTW in actie schiet en met succes een groot deel dorpen overneemt en met de vinger wijst naar FIRM dat zij het niet kunnen vind ik schandalig.

Niet alleen wachten ze tot Kings grens met FIRM overvol staat en bij hun wellicht op een minimum ook king zijn bondgenoten ondersteunde FIRM grenzende dorpen massaal en niet DTW. FIRM heeft dan ook nog die troepen vernietigd het lijkt me dus niet dat wij succes oosten van hun maar eerder zij van ons.
 

DeletedUser

Guest
ach belgische vriend, op dit forum horen ze toch wat ze willen horen...

wij weten dat we goed zijn:p
 

DeletedUser

Guest
Nee dat weten jullie niet.

Goede spelers weten dat ze goed zijn en die hoeven geen bevestiging van anderen. Firm laat hier het tegendeel zien. En probeert eer van andere op te strijken hoe goed te zijn.

Want ik hoor bram21 hier nergens zeggen hoe goed hij is dat hij dorpjes gepakt heeft, ik zag MDG ook niet voordat MOH probeerde de eer op te strijken.

Ik zie ook geen posts van roza die wat dorpjes stiekum mee gesnoept heeft in de chaos ( sneaky gedaan hoor ;) )

De rest loopt hier wat te janken en om aandacht te vragen, een beetje proberen te laten zien hoe goed ze zijn.
 

DeletedUser7957

Guest
yeah right, als DTW zogezegd alles gecleard heeft waarom staat er dan min 30k 30k in de dorpen die ik aanval en overneem
 

DeletedUser

Guest
Ik betreur dat er geen goed woordje afkan voor FIRM, wij zetten King1/9 al een paar dagen onder druk met aanvallen over lange afstand.
Het volzetten van dorpen is geen kunst, zeker niet als ge de troepen al dagen voordien ziet aankomen. Misschien niet de idieale tactiek van FIRM maar het nietsdoen is niet onze steil.

Dat nadien DTW in actie schiet en met succes een groot deel dorpen overneemt en met de vinger wijst naar FIRM dat zij het niet kunnen vind ik schandalig.

Niet alleen wachten ze tot Kings grens met FIRM overvol staat en bij hun wellicht op een minimum ook king zijn bondgenoten ondersteunde FIRM grenzende dorpen massaal en niet DTW. FIRM heeft dan ook nog die troepen vernietigd het lijkt me dus niet dat wij succes oosten van hun maar eerder zij van ons.


Maw: je zet eerst king's dorpen leeg, dan val je hem aan maar je kan er geen innemen. Vervolgens edelt MDG wel dorpen van King, en dan vind je dat *DTW* jou moet bedanken omdat jij het achterbaks speelde en faalde?

Goede redenering..:rolleyes:
 

DeletedUser4141

Guest
Maw: je zet eerst king's dorpen leeg, dan val je hem aan maar je kan er geen innemen. Vervolgens edelt MDG wel dorpen van King, en dan vind je dat *DTW* jou moet bedanken omdat jij het achterbaks speelde en faalde?

Goede redenering..:rolleyes:

Waar zijt gij geweest de afgelopen eeuw?

King gaf mij vv ik zetten een paar dorpjes leeg nadat ik al zijn spionage mededelingen las, voordien had ik geen kwade bedoeling maar ik werd natuurlijk furieus na die mededelingen (heb er geen spijt van). Dit puur om hem te ambeteren. Wij hebben hem toen niet aangevallen misschien 1 iemand is eenmalig maar die aanvallen liepen 9 van de 10 al. Wij hebben geen grootshalige aanval op dat moment gelanceerd.


Elite Noob zei:
je zet eerst king's dorpen leeg, dan val je hem aan maar je kan er geen innemen

Ik kan pas na 24u troepen verzenden ;) wat ik trouwens niet gedaan heb
 

DeletedUser

Guest
Zeker 1 iemand is duidelijk, die aanvallen op het dorpje waar king al een dag of 2 voor aan het strijden was met metalfreack. Daar is gretig gebruik gemaakt om dat dorpje "voor eens en voor altijd" terug aan FIRM te bezorgen.

En het waren niet enkele dorpjes, het was de gehele grens! stop met alles te minimaliseren en geef nu eindelijk de waarheid eens toe. :mad:

Daarbij komt ook nog eens dat veel def uit die dorpjes op +100 u terugliepen en dus ook moest vervangen worden. Hierbij gaat mijn dank uit naar de snelle reacties vanuit de stam om over diezelfde afstanden en grotere zo snel mogelijk te sturen. Waarbij die verdediging op terugweg tijdelijk niet ingezet kon worden om bijvoorbeeld de grens met DTW te versterken. Maarja als er dan toch dorpjes verloren gaan zie ik ze op dit moment liever naar DTW gaan dan dat ze overgenomen worden door FIRM gezien die duidelijk bewezen hebben niet goed genoeg te zijn met zijn allen tegen king totdat DTW zich bemoeit op het andere front langs king zijn grens en beginnen aan te vallen...
 

DeletedUser

Guest
Ik betreur dat er geen goed woordje afkan voor FIRM, wij zetten King1/9 al een paar dagen onder druk met aanvallen over lange afstand.
Het volzetten van dorpen is geen kunst, zeker niet als ge de troepen al dagen voordien ziet aankomen. Misschien niet de idieale tactiek van FIRM maar het nietsdoen is niet onze steil.

Wat jullie in het noorden hebben bereikt is ondermaats. Enorm veel van zijn defence is weggestuurd en jullie slagen er niet in om dorpen te nobelen?
Je kan wel zeggen, dorpen volzetten is geen kunst. Maar zeg dan ook dat dorpen massaal aanvallen zonder te nobelen ook GEEN kunst is eh!
Een dorp moet je niet alleen aanvallen maar ook nobelen.
Dus wat king daar in het noorden heeft bereikt was mooi. Hoe je het ook draait of keert, jullie hebben daar wel, naar mijn mening toch, gefaald!



Dat nadien DTW in actie schiet en met succes een groot deel dorpen overneemt en met de vinger wijst naar FIRM dat zij het niet kunnen vind ik schandalig.

Ten eerste wist NIEMAND van DTW over deze aanval. Ik heb enkel ollie hierover aangesproken. Dus DTW heeft hier dan ook maar niks mee te maken.
De plannen om king in K44 aan te vallen was allemaal het idee van BRAM21 en Michael De Grote en NIEMAND anders. Dus als er mensen mogen pronken is het wel BRAM21/De melkboer en ikzelf.

En dan nog iets!
Ik heb de plannen gemaakt met bram. We gingen normaal SAMEN aanvallen en hem massaal afmaken.
Maar neen, het impulsieve gedrag van FIRM heeft ervoor gezorgd dat jullie NIKS hebben bereikt in het noorden (te zwijgen over die laffe actie om troepen weg te sturen)!
Enchede, roza, metal.... smijten gewoon al hun clears op hem en dat noem je dan skills? En het is door die skills dat IK nu resultaat boek in K44?
Dat noem ik nu eens GEZEVER




Niet alleen wachten ze tot Kings grens met FIRM overvol staat en bij hun wellicht op een minimum ook king zijn bondgenoten ondersteunde FIRM grenzende dorpen massaal en niet DTW. FIRM heeft dan ook nog die troepen vernietigd het lijkt me dus niet dat wij succes oosten van hun maar eerder zij van ons.

Embax dat kan je zeggen ja!
Maar ik ben begonnen om 3uur snachts en om 12uur had ik al enkele dorpen veroverd en de meeste dorpen stonden leeg!
Dus hoe je het ook bekijkt, hij had ze nooit kunnen ondersteunen. Dus welke invloed hebben jullie daar dan op?
Ik heb geluk gehad dat king laat online kwam en aan het uitslapen was. Anders had ik wss minder resultaat gehad.




Kort samengevat:
- DTW moeten jullie hierbij niet betrekken want zij wisten van niks!
- FIRM heeft impulsief gereageerd in het noorden waardoor zij het daar hebben verknoeid.
- Bram en ik hebben de plannen gemaakt!
- En dan nog iets, de plannen waren zelfs deels uitgelekt door het lek in FIRM!
- Sorry FIRM maar ik zie hier geen reden om jullie te bedanken! Behalve deze personen: De melkboer, bram21 en ollie... Deze personen hebben deels mijn succes bepaald :)!
- FIRM heeft gewoon zijn noorden onder druk gezet maar dat kan het kleinste kind, nobelen moeten jullie doen. Misschien eens een TOPIC open op jullie forum hoe te nobelen!
---> Dan komen de excuses, geen nobels, geen tijd, geen zin, ... maar ze hebben wel veel dorpen gecleart :) WoooWWW mooi!
Klik je groep aan met je AVD en dan gewoon alles dumpen op dorpen! En dan zeggen, ik heb skills :)!


En King ligt zwaar onder vuur en ik time alles tot op de seconde of zelfs eentje op 0.4 :)! En daar nog eens clears tussen.... En toch slaagde hij er 1 keer in deze te blocken. Vond ik wel knap :)..

Maar tot zover mijn mening!
Hopelijk hebben jullie er iets aan.
 

DeletedUser

Guest
@MDG

IK was al een week eerder aan het knokken met king, natuurlijk wist ik van jullie plannen, maar soms loopt het gewoon andes.

gevolg was wel, dat door mijn gevecht met king, waarbij wij overigens beiden geen enkel dorp hebben ge edeld, er ook van hem minimaal 200 avd zijn doodgelopen.

dat was dus in principe voordelig voor de geplande aanval daarna...
immers zn counterattacks stellen nu een stuk minder voor.

King verklaart zelf dat hij door de massale aanvallen aan de grens met firm, hij zn andere grenzen heeft verwaarloost. niet zo gek, de def moet immers ergens wegkomen.
in principe ook een voordeling voor de aanvallen die nu lopen, hij had immers veel minder def staan , om mee te schuiven.

dorpen wegsturen, is genoeg over gezegd, en is verder niets mee gedaan,

verder moet je niet zo drammen, jij hebt ten tijde van je examens een pb afgesloten met een aantal.

dat heb ik iig ook gerespecteerd, maar goed, jij wilt enkel vuiligheid zien...

en wie zoekt kan altijd wat vinden
 
Bovenaan