Firm B0RG en BORG vs =BB= en =sdm=

DeletedUser

Guest
Ja, maar wie is er nu 24 uur per dag online :p?

Plus, het maakt je vooral weerbaar tegen kleine aanvallen. Als een hele stam een goede aanval opzet, goed getimed, edeltjes lopen op 300 van je dorpen, dan is def toch wel erg handig.

Als je goed samen werkt met een co kan je toch wel grotendeels van de dag afdekken. Maar wat defence kan zodiezo geen kwaad :p want als ze op al je dorpjes edels sturen ga dan maar backtimen dan maak je totaal geen kans.


Ik durf het zo tegen elke voll offence speler op te nemen. Want die breek je zo.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar wie is er nu 24 uur per dag online :p?

Plus, het maakt je vooral weerbaar tegen kleine aanvallen. Als een hele stam een goede aanval opzet, goed getimed, edeltjes lopen op 300 van je dorpen, dan is def toch wel erg handig.

overdrijf niet zo erg.
ik ben ook zo'n 5 uur online en heb ook geen problemen.
 

DeletedUser

Guest
Nja, t is te breken natuurlijk, maar als je een beetje gunstige ligging hebt en een goede stam is alles op te vangen..
Nog steeds niet iedereen kan goed timen.. dus je kunt gemakkelijk de laatste 2 of de laatste 3 edels pakken van elke edeltrein met bijv. je lc..
 

DeletedUser

Guest
Nja, t is te breken natuurlijk, maar als je een beetje gunstige ligging hebt en een goede stam is alles op te vangen..
Nog steeds niet iedereen kan goed timen.. dus je kunt gemakkelijk de laatste 2 of de laatste 3 edels pakken van elke edeltrein met bijv. je lc..

jah...
het is wel mooi dat niet iedereen kan timen des te beter voor ons:)
 

DeletedUser

Guest
bastard geef het op met stoer te doen:eek:
heeft toch géén effect op ons:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
met 20 uur online per dag (co?) kun je toch zeker wel behoorlijk rendabel een 80% off account op je 1'tje beheren.
Enkel met grote stammenacties zoals NewliveZ al zegt, zul je het zwaar krijgen.
Maar zelfs dan kun je met goed taggen, snipen, backtimen dodgen etc.etc. het ervan afbrengen zonder dorpverlies.
 

DeletedUser

Guest
met 20 uur online per dag (co?) kun je toch zeker wel behoorlijk rendabel een 80% off account op je 1'tje beheren.
Enkel met grote stammenacties zoals NewliveZ al zegt, zul je het zwaar krijgen.
Maar zelfs dan kun je met goed taggen, snipen, backtimen dodgen etc.etc. het ervan afbrengen zonder dorpverlies.

This te weinig je hebt altijd van die spelers die net aanvallen als je niet on bent.
 

DeletedUser

Guest
Daarmee moet je geluk hebben. Maar als je in een risicogebied ligt en je vertrouwt het niet, kun je altijd je VV afgeven.

Alleen dan is het nog geen zekerheid dat ze aanvallen als jij en de VV weg zijn.
 

DeletedUser

Guest
met 20 uur online per dag (co?) kun je toch zeker wel behoorlijk rendabel een 80% off account op je 1'tje beheren.
Enkel met grote stammenacties zoals NewliveZ al zegt, zul je het zwaar krijgen.
Maar zelfs dan kun je met goed taggen, snipen, backtimen dodgen etc.etc. het ervan afbrengen zonder dorpverlies.

20 uur online per dag is zo goed als niemand online op W3 (hoop ik voor hen)
 

DeletedUser

Guest
met 20 uur online per dag (co?) kun je toch zeker wel behoorlijk rendabel een 80% off account op je 1'tje beheren.
Enkel met grote stammenacties zoals NewliveZ al zegt, zul je het zwaar krijgen.
Maar zelfs dan kun je met goed taggen, snipen, backtimen dodgen etc.etc. het ervan afbrengen zonder dorpverlies.

Das niet waar hoor :p Aanvallen is vele malen effectiever dan deffen. Als er gefaked wordt, er wordt goed getimed, en er komen vooral véél edels en clears, gedurende langere periodes, dan zal de deffer het onderspit delven.

Aanvallen is in dit spel nu eenmaal iets beter/leuker, idk, maar in GOED opgezette aanvallen zie ik slecht zeer weinig de verdediger het er goed vanaf brengen.

De aanval op MdG is een van de weinige die ik ken die iig groot opgezet was, maar niet zo succesvol. Dno hoe het daar zat met de timing, hij heeft in ieder geval netjes gesniped en dorpjes teruggepakt.
 

DeletedUser

Guest
De aanval op MdG is een van de weinige die ik ken die iig groot opgezet was, maar niet zo succesvol. Dno hoe het daar zat met de timing, hij heeft in ieder geval netjes gesniped en dorpjes teruggepakt.

Feit:)
 

DeletedUser

Guest
De aanval op MdG is een van de weinige die ik ken die iig groot opgezet was, maar niet zo succesvol. Dno hoe het daar zat met de timing, hij heeft in ieder geval netjes gesniped en dorpjes teruggepakt.

Er was totaal geen timing. We dachten dat het niet nodig was door die fakes maar toen het bezig was dacht ik er over na dat er maar 1 persoon was die edels stuurde en die fakte haast niet mee dus de edels waren erg makelijk te vinden + er niet echt veel os klaar stond om ook meteen goed te kunnen ondersteunen dus alles was weer voor het oprapen.

Maar het is een leerproces volgende keer beter ;)

En gooi hier maar een slotje op want =BB= bestaat niet meer
 
Bovenaan