Finity: The World Invasion

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha mooi hoor:)
 

DeletedUser69112

Guest
Nu al maar 2 grote stammen meer?

Mooie post & succes gewenst aan beide kanten!
 

DeletedUser75778

Guest
Chapeau, hier ga ik van watertanden :D Ik ben benieuwd of er P&P'ers onder ons zijn die hier tegenop kunnen boksen, ik zal in elk geval mijn beste beentje voorzetten!

Veel succes gewenst aan beide zijden, moge de beste winnen :)
 

DeletedUser69112

Guest
Door die kaart kreeg ik de indruk dat Babe & Cruise gefuseerd waren tot 1 stam, mijn excuses :rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
Na wat globaal te lezen, moet ik zeggen dat ik beter van je had verwacht Maick. Zei ik je net ook al op Skype.
 
Reactiescore
372
Doe niet zo zielig alsjeblieft. De post staat vol met feiten en waar nodig is er gewoon bewijs geleverd. Als je dat niet kan handelen moet je 1) zorgen dat je stam niet aan vuil spel doet of 2) gewoon niet reageren.
 

DeletedUser75798

Guest
Ho ho ho, ik spreek niet in stamverband. Ik doe niet zielig, ik zeg gewoon wat ik denk. Zoals ik ook al zei ga ik morgen eens volledig doornemen & wat notities nemen.
 

DeletedUser72576

Guest
Mooi gemaakt, maar er staat toch wel ontzettend veel onzin in deze post. Wel hypocriet dat je Babe afschrijft op zwartmakerij, maar jouw eigen post staat er vol mee. Zoals je het zelf zegt":

De forumpost zat helaas nogal vol met leugens en overal werden wij zwartgemaakt. Dingen werden uit de context getrokken om ons af te kunnen schilderen als stabbers.

Dit doen jullie dus precies (ook) naar Babe toe.
 

DeletedUser73082

Guest
Neehoor het vrij simpel. Jullie beschuldigingen hebben geen bewijs of argumentatie en onze beschuldigingen hebben dat wel.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik ben wel benieuwd naar onderbouwing van dat statement. Geldt voor beide kanten overigens, maar met name voor BaBe. Ik zie het vaak terug komen, maar het het houdt op bij het standpunt. Argumenten worden achterwege gelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Nee, want in mijn post is er gewoon bewijs bij gevelerd. Dat was in jullie post amper te vinden en de meeste beschuldigingen en aannames waren gebaseerd op verkeerde interpretaties vanuit jullie kant.

Ja, ik maak jullie zwart. Echter is dat in dit geval gewoon terecht omdat de feiten tegen jullie spreken en niets anders doen dan aantonen dat jullie een vuile stam zijn. Je kan er zoveel doekjes om winden als je wil, maar de feiten liegen niet :)
 

DeletedUser71125

Guest
Na wat globaal te lezen, moet ik zeggen dat ik beter van je had verwacht Maick. Zei ik je net ook al op Skype.

Ho ho ho, ik spreek niet in stamverband. Ik doe niet zielig, ik zeg gewoon wat ik denk. Zoals ik ook al zei ga ik morgen eens volledig doornemen & wat notities nemen.

Mooi gemaakt, maar er staat toch wel ontzettend veel onzin in deze post. Wel hypocriet dat je Babe afschrijft op zwartmakerij, maar jouw eigen post staat er vol mee. Zoals je het zelf zegt":



Dit doen jullie dus precies (ook) naar Babe toe.

Ik neem aan dat we in de komende dagen een (goed) onderbouwde post van jullie kunnen verwachten dan? Of blijft het wederom bij alleen maar moddergooien?
 
Reactiescore
372
Ik neem aan dat we in de komende dagen een (goed) onderbouwde post van jullie kunnen verwachten dan? Of blijft het wederom bij alleen maar moddergooien?

Dat was precies wat ik bedoelde met die zin in mijn post. Het enige wat BaBe doet is met hun vingertjes wijzen en volop gebruik maken van zwartmakerij, terwijl ze daar geen bewijs of argumenten aan kunnen vastknopen. Ten eerste is dat gezien de geschiedenis tussen beide stammen natuurlijk ontzettend hypocriet, en ten tweede is het gewoon zielig om op die manier te propageren. De zwartmakerij vanuit hun kant is dus volledig onterecht en ongegrond. Wij daarentegen hebben de mogelijkheid om onze beschuldigingen te staven met bewijs en argumenten, omdat ze daadwerkelijk bestaan. Ze staan dan ook gewoon in de beginpost. Daarin wordt meer dan duidelijk hoe en waarom BaBe een vieze stam is.
 

DeletedUser75798

Guest
Niet zo aanvallend jongen, wees maar niet bang.
@Maick, in BaBe hechten wij geen belang aan P&P, wat Finity wel doet.
 
Reactiescore
372
Niet zo aanvallend jongen, wees maar niet bang.

Hij is niet aanvallend, integendeel. Jullie zijn degenen die hier aanvallend bezig zijn en (alweer) onterecht met jullie vingertjes aan het wijzen zijn. Ik wil jullie echt gewoon eens vriendelijk verzoeken om met bewijs te komen, want dit is gewoon triest gedrag. Als je niets te zeggen hebt, doe dat dan ook niet.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik zei wat ik van je post vond :eek: blijkbaar moet je daar ook al blokken tekst onder knallen? Eerste opvattingen hoeven volgens mij niet echt veel uitleg, ook omdat ik zei dat ik er later op ging terugkomen.
 

DeletedUser72576

Guest
Neehoor het vrij simpel. Jullie beschuldigingen hebben geen bewijs of argumentatie en onze beschuldigingen hebben dat wel.

Nee, want in mijn post is er gewoon bewijs bij gevelerd. Dat was in jullie post amper te vinden en de meeste beschuldigingen en aannames waren gebaseerd op verkeerde interpretaties vanuit jullie kant.

Ja, ik maak jullie zwart. Echter is dat in dit geval gewoon terecht omdat de feiten tegen jullie spreken en niets anders doen dan aantonen dat jullie een vuile stam zijn. Je kan er zoveel doekjes om winden als je wil, maar de feiten liegen niet :)

Ik neem aan dat we in de komende dagen een (goed) onderbouwde post van jullie kunnen verwachten dan? Of blijft het wederom bij alleen maar moddergooien?

Openingspost van Babe - Finity klopt ja, erg weinig argumentatie. Maar de pagina's die daarop volgden heb ik vrijwel alle onzin die door Finity werd gezegd ontkracht of de punten die door Babe werden gemaakt beargumenteerd. Daar werd relatief slecht op gereageerd door Finity spelers. En ik ga niet constant mijn punten herhalen, dan moet je maar terug lezen. Dus Dftb, als je dat graag wil zien, ga dan naar Babe - Finity topic en dan mijn reacties aldaar.
 
Bovenaan