~FFC~ - Einde van een tijdperk

DeletedUser34283

Guest
Hallo W11,

Ik spreek hier denk ik namens iedereen als ik zeg dat er een stam is gevallen die toch tot de verbeeltenis heeft gesproken.

~FFC~ was de oudste zogeheten topstam van wereld 11. Ik noem het een topstam, ze hebben niet voor niets eerste gestaan en hadden enkele erg goede spelers.


Ikzelf heb als herinnering natuurlijk appie71 (die lag bij mijn eerste account), tech en Frietenstein. Hoe wij als Guerre nog tegen ~FFC~ hebben gestreden was altijd leuk. ~FFC~ heeft behalve aardige spelers ook veel kwaliteit in huis gehad. Ik noem een gent., die altijd een leermeester geweest is voor velen en ook zijn sporen heeft achtergelaten. Ik noem Anaid, Douna en nog meerdere die constant goed de stam bij elkaar hielden...
Ik mag het toch zonde noemen dat de oudste topstam van W11 kapot is. Dit verdient natuurlijk credits naar Vision en Phoex, die daaraan mee hebben geholpen.

~FFC~, een einde van een tijdperk.

Heb je nog leuke herinneringen aan ~FFC~? Plaats ze hier :)
:ram:
Groetjes,

Impie.
:ram:
 

DeletedUser46057

Guest
Jaah toen op 15.12.2011 de oorlog begon :)

HopHop !!
 

DeletedUser27055

Guest
Hallo W11,

Ik spreek hier denk ik namens iedereen als ik zeg dat er een stam is gevallen die toch tot de verbeeltenis heeft gesproken.

~FFC~ was de oudste zogeheten topstam van wereld 11. Ik noem het een topstam, ze hebben niet voor niets eerste gestaan en hadden enkele erg goede spelers.


Ikzelf heb als herinnering natuurlijk appie71 (die lag bij mijn eerste account), tech en Frietenstein. Hoe wij als Guerre nog tegen ~FFC~ hebben gestreden was altijd leuk. ~FFC~ heeft behalve aardige spelers ook veel kwaliteit in huis gehad. Ik noem een gent., die altijd een leermeester geweest is voor velen en ook zijn sporen heeft achtergelaten. Ik noem Anaid, Douna en nog meerdere die constant goed de stam bij elkaar hielden...
Ik mag het toch zonde noemen dat de oudste topstam van W11 kapot is. Dit verdient natuurlijk credits naar Vision en Phoex, die daaraan mee hebben geholpen.

~FFC~, een einde van een tijdperk.

Heb je nog leuke herinneringen aan ~FFC~? Plaats ze hier :)
:ram:
Groetjes,

Impie.
:ram:

spreek alleen over dingen als je er verstand van hebt...

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46057

Guest
spreek alleen over dingen als je er verstand van hebt...

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen !

heey flappie!

spreek jij eens met verstand aan hoe je deze award komt?
op 27.02.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.066.290 eenheden)!

In 1 dag alleen BB dorpen gecleard of een inactief account aangevallen afkomstig van FFC aangevallen?
tjee wel de clears hebben maar nooit gebruiken, whahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Wat ik me aan ffc herhinner is dat ze alleen maar de top 1 hebben gedomineert door te recruiten en af en toe spelers te wisselen met friet.
Voor de rest zitten er een paar goeie spelers in
 

DeletedUser27055

Guest
heey flappie!

spreek jij eens met verstand aan hoe je deze award komt?
op 27.02.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.066.290 eenheden)!

In 1 dag alleen BB dorpen gecleard of een inactief account aangevallen afkomstig van FFC aangevallen?
tjee wel de clears hebben maar nooit gebruiken, whahaha

goed opgemerkt jonkie: mijn respect heb je verdiend...op jullie al mijn clears gooien heb ik 2 keer gedaan, noega, nul, zippo ODA , want stacken kunnen jullie als de beste (overigens, daar is totaal niets mis mee hoor, behoort tot het spel, vooral in een stellingenoorlog als wij hadden)...tja, waren allemaal BB dorpen van japstarmeister die geband was en waar elk 10.000 speer en 10.000 zwaard in stonden, dus dat tikt aan, met 506 clears kwam ik al toe...maar was jij toevallig de speler die die dag ook die BB dorpen aan het clearen was, tot 2,5 miljoen moest ik iemand inhalen (wie ?) en dan was het een gelopen koers ;)
 

DeletedUser

Guest
spreek alleen over dingen als je er verstand van hebt...

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen !

Haha:D:D

Ik lach je uit, dus. Niet toe. Moge dat duidelijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vision lees goed . The outlaw bouwvakker gaat binnen kort een nieuw account bemannen

ik heb er weer zin in om weer vele duizenden clears naar de eeuwige jacht velden te sturen op een nieuw account,

mijn respect gaat uit naar de oud leden van ffc die gestopt zijn ook de door spelende leden van oud ffc genieten bij mij een grote wadering ,

ook wil ik respect uit spreken richting mijn buurman van vision Excalibris we hebben in het verleden en tot op de dag van vandaag heel wat gevechten gevoerd

maar de outlaw gaat dus werderom de strijd aan met vision maar nu met een sterke achterveld :) ik ben benieuwd jullie ook

vg bouw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
spreek alleen over dingen als je er verstand van hebt...

Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen !

Nou nou internertje... Niet zo'n grote mond. Ik weet meer dan jij denkt;)

Wat jou betreft ga ik er geen woorden aan vuil maken, behalve dat ik nog nooit van jou had gehoord tot je kwam snoeven met je nr. 1 positie door internen.
Debieltje:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30312

Guest
Toch jammer dat het ffc tijdperk voorbij is nu. Ben benieuwd hoe goed Nation het gaat doen..
 

DeletedUser

Guest
Zucht... wat begon als een gemeend en respectvol "in memorian" mond weer uit in een gezever.:sad:
Goede herinneringen aan FFC?
Helaas heb ik weinig/niet te maken gehad met veel leden behalve Michel dan af en toe, maar inderdaad een stam waar het vroeger fijn mee samenwerken was tegen ZERO en als vijand ook wel god voor de dag kwam.
Een aantal spelers met skills en helaas met enkele inactievelingen (recruiting is to blame?...) die de boel voor de rest wat verprutst hebben.
Jammer, maar de geschiedenis leert dat de meeste stammen door interne problemen vergaan wanneer ze een tegenstander krijgen die ze in het verlies duwt. Het beste gewenst aan alle oud-FFC-leden in hun nieuwe W11 vrije leven en voor de nieuwe stam NATION veel succes toegewenst. Dit betekent echter niet dat wij dat succes wat zullen temperen.:p
 

DeletedUser

Guest
Dus FFC is weg, LIEF is half met de rest van FFC naar Nation gegaan, velen zijn barbaar geworden, nog meer blijven stamloos of stoppen nog en Vision en Phoex zijn nog bondgenoten? Wat een ontwikkelingen :p

Bij deze in ieder geval mijn respect voor FFC. Naar mijn mening en hoe ik het me herinner een prima stam geweest afgelopen jaren. Ik vond de samenwerking met jullie tegen ZERO een fijne tijd.

edit: waarom is er zo een enorm leeg stuk tussen de reply zelf en de signature? Zou een hoop slijtage van het scroll wieltje op de muis kunnen schelen als dat anders was! :p
 

DeletedUser

Guest
Vision en Phoex winnen dus in ieder geval W11, de vraag is alleen of ze de wereld delen of dat Vision 'm voor zichzelf houdt.
 
Bovenaan