Feestdagen

DeletedUser68476

Guest
Hallo iedereen van TW

Hierbij wil ik iedereen ( Vitae , Seau , WAO , Swat en de kleinere stammen natuurlijk ook) een hele fijne kerst wensen.
Dit zijn de dagen van vrede en verdraagzaamheid, laten we lief en aardig zijn tegen elkaar.
Ook voor de jaarwisseling wens ik een ieder een fijne wisseling van 2015 naar 2016 en in het nieuwe jaar weer heel veel fijn TW plezier .
Dit geld natuurlijk ook voor de mods van TW :p .
IK hoop dat iedereen zo aardig kan zijn om een ander gewoon fijne feestdagen te wensen zonder mopperen en te sneren :p.
Dus ook je mogelijke vijanden, en anders maar niks zeggen . :p
Ik heb het goede voorbeeld gegeven en hoop dat er meer zullen volgen :p

Mvg dame calypso
 

DeletedUser76275

Guest
Hallo iedereen van TW

Hierbij wil ik iedereen ( Vitae , Seau , WAO , Swat en de kleinere stammen natuurlijk ook) een hele fijne kerst wensen.
Dit zijn de dagen van vrede en verdraagzaamheid, laten we lief en aardig zijn tegen elkaar.
Ook voor de jaarwisseling wens ik een ieder een fijne wisseling van 2015 naar 2016 en in het nieuwe jaar weer heel veel fijn TW plezier .
Dit geld natuurlijk ook voor de mods van TW :p .
IK hoop dat iedereen zo aardig kan zijn om een ander gewoon fijne feestdagen te wensen zonder mopperen en te sneren :p.
Dus ook je mogelijke vijanden, en anders maar niks zeggen . :p
Ik heb het goede voorbeeld gegeven en hoop dat er meer zullen volgen :p

Mvg dame calypso

Heel erg bedankt en uiteraard wens ik jou en iedereen van heel tw niets minder.

fijne feestdagen allemaal! :)
 

DeletedUser3435

Guest
oogjes open en altijd goed lezen dan zie je ook dat vele mensen je niet mogen en je ronduit vervelend vinden op het AF ( zachtjes uitgedrukt )
en wie ben ik ....... nou gewoon een noob :p met een eigen mening :p

mvg. dame calypso
Ik wens je een verstandiger 2016.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat nummer blijft goud.

Iedereen fijne feestdagen :)
 
Bovenaan