Feest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vind Feyerem gewoon een walgelijke speler, basta. Mag dat misschien? Dat heeft niks met zwart maken te maken, je moet niet proberen er meer uit te halen dan dat er werkelijk in zit.

Doei doei

Dit zouden mijn woorden kunnen zijn.

Met de zin: ik hoop dat revo snel valt ben ik dan kinderachtig en probeer ik je of revo zwart te maken?
Ik vind Revo gewoon een walgelijke stam, basta. Mag dat misschien? Dat heeft niks met kinderachtig te maken of mensen zwart maken, je moet niet proberen er meer uit te halen dan dat er werkelijk in zit Mr ik-doe-me-beter-voor-dan-ik-ben.

En, had je nog een ban gehad voor die lelijke en kinderachtige verwijten die je naar me hoofd gooide? Jammer dat die lelijke teksten zijn weggehaald, zo hadden de andere mensen hier je een stuk beter leren kennen.

Doei doei Howlin


Hmmm freaky
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
980

DeletedUser

Guest
Oh sorry, voortaan zullen we gewoon weer overgaan op afzeiken en moddergooien. Jullie je zin ;) En w12 kreeg ik anders wel gelijk van een aantal spelers van de stam die me tegensprak :) En later bleek ik nog gelijk te hebben ook. ;) Of ontkennen ze daar nog steeds dat Willem niet Kaas de neger is, hoe vaak ik dat niet heb gezegd en hoe vaak dat niet is ontkent. :eek: ;)


En waarom heb ik het gevoel dat jij in ~T.O.~ zat? ;)

Wat lig jij nu weer te zeiken en niet op te letten, eerst en vooral hoor ik bij geen enkel geheel zo dus jullie moet jij worden wat ook niet klopt aangezien ik zelf niet met moddergooi en dat ook nog nooit gedaan heb dus eigenlijk zou het moeten zijn: Zullen we anders eens niet overgaan tot moddergooien en afzeiken. Dit wou ik even duidelijk hebben anders leek het als een valse beschuldiging en dat willen we niet hi want daar doet revo ook niet aan mee heb ik me laten wijsmaken. En neen dankje geen interesse om daaraan mee te doen dat laat ik over aan mensen die daar belang aan hechten ik geef gewoon mijn mening niet meer en niet minder.
 

DeletedUser33953

Guest
Zoals het topic zegt,

FEEST!

3fe33_20081020212530_bier.jpg
 

DeletedUser19888

Guest
feli met het 1 jarige bestaan.


echter had ik het liever anders gezien, maar dat doet er niet toe.
 

DeletedUser

Guest
Feli dat revo 1 jaar is geworden, maar je kan niet verwachten dat iedereen hier positief op reageert;)

De mensen die wss door revo gepwnt zijn:p.
Doe een beetje sportief, dit is gewoon een prestatie.

Sommige zijn schijnbaar jaloers:p
 

DeletedUser

Guest
damn die biertjes zien er zo lekker uit dat ik er nu wel 1 wil :eek:
 

DeletedUser

Guest
Topic mag dicht lijkt me?
Ze hebben genoeg feest gehad, anders word het wel heel makkelijk voor II :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan