Feedbacktopic wereld 58 + Rooftochten

Discussie in 'Discussie' gestart door Duckje, 27. sep 2017.

Deel Deze Pagina

1. nakal

nakal

Lid geworden:
    23. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG] *-*martijn [​IMG] boktor 1.904 gisteren 1ste plaats.

Ik heb dus ook meer dan dat kunnen roven.
    Jammer dat vlaggen en items niet mee tellen. Waarom weet ik ook niet. Er is nu een nieuwe manier van roven maar ik kan niets meer aanvangen met mijn vlag. BB dorpje veel te ver.
    Die pp boots van 20% meer roven maakt niet veel uit. Kost zeer veel pp in verhouding met de opbrengst. Die, kost zou in verhouding moeten staan met de beurskoers dan zou men het gemakkelijker gebruiken.
    Een meeropbrengst van 105 grondstoffen kost nu 7 pp. 64 per punt is de beurskoers.

Er is nog wel wat werk om alles in orde te brengen. Zie post hier boven en ook de stats.

Laatst bewerkt: 5. okt 2017
    Heer Yoshiii vindt dit leuk.
  2. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    208
    Land:
    Doorgestuurd naar InnoGames (DS-16368). Bedankt voor alle feedback (ook andere spelers)

3. Frequencerz

Frequencerz

Lid geworden:
    27. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    104
    Ze stoppen er ook echt weer een nieuw event in, in ieder geval op w53. Trolol

4. kingjapie

kingjapie

Lid geworden:
    12. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee of bij een binnenkomende scout troepen die aan het roven zijn zich buiten het dorp bevinden?

Mij lijk dat ze buiten het dorp gaan roven en dat het antwoord dus ja is.

Maar toch voor de zekerheid even de vraag

5. nakal

nakal

Lid geworden:
    23. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    10
    Hint:
    Je troepen werden gedetecteerd door de vijand.

Kreeg een verkenning.

Verslag doorgestuurd.

Laatst bewerkt: 9. okt 2017
  6. kingjapie

kingjapie

Lid geworden:
    12. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog een optie om de rooftochten in de berekeningen van de opslagplaats op te nemen? volgens mij is dit nog niet het geval

7. Heer Yoshiii

Heer Yoshiii

Lid geworden:
    5. dec 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Land:
    als jij je lang op rooftocht hebt staan, krijg je netjes bericht ook als je dorp wordt overgenomen, dus als je aanvalt zie jij de troepen van je vijand, alleen je weet niet wanneer ze terugkomen van het roven.

8. liquid

liquid

Lid geworden:
    21. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Duckje,
    Het is nu al ruim 22 dagen geleden dat ik mijn vorige bericht had geplaatst betreft het filter voor rooftochten. Tot heden heb ik nog geen verandering gevonden in het filter systeem waar de optie is om rooftochtberichten uit te zetten. Vandaar dit nieuwe bericht op het forum om toch even te informeren of deze feedback daadwerkelijk is doorgekomen bij InnoGames? Zoals ik eerder had vermeld lijkt het mij wel een erg gewild filter aangezien er geen interessante informatie in de rooftochtberichten staat. Dus de meerderheid van de spelers het op prijs zouden stellen om er geen bericht van te ontvangen.

Dit is misschien ook wel een handig dingetje, ook al blijft dit meer een prettig hulpje voor spelers maar sinds dit al wel aanwezig is voor farmen lijkt het mij wel realistisch dat het er ook in komt in de toekomst.

Met Vriendelijke Groet,
    Tom
    Wereld 58 ~ Gamebreak

9. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    208
    Land:
    Beide ideeën lopen binnen InnoGames, de 'forecasten' komen eraan met een volgende update normaalgezien :)