Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

Reactiescore
2.490
Total spawned players 694
Haa vrinden,


Ik wil even zeggen. Kansloos dat er 1, niet een eigen voorsteltopic is gekomen vanuit het Tribalwars Team.

En twee, wat een kansloze kut instellingen dit zijn. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/voorsteltopic-classic-33.208725/, amper instellingen vanuit dit voorstel (wat overigens over het algemeen best goed beviel, behalve de dorpafstand). Echt wauw... Echt echt echt wauw... En maar afvragen waarom de community leegloopt, pest ze dan ook niet weg.

Bij deze roep ik iedereen op om #DOWNVOTE in deze 'feedbacktopic' te typen. Alvast bedankt voor uw steun!

Doe beter Duckje en TW team. Jullie kunnen beter dan dit...


Kusjes!

Ik neem graag een momentje om hier toch op terug te komen. Onthoud natuurlijk wel dat als we spelersaantal op classic een beetje omhoog / stabiel willen houden niet kunnen blijven vastzitten in 2008. We moeten daar ergens de player base van 2023 tegemoet komen.

Ik heb al eerder laten vallen in Discord dat we nog een Klassieke server hebben die we meer "classic" richting zomer willen starten. Deze classic is dus qua instellingen bewust iets meer “behoudsvriendelijk”

Dit laat zich duidelijk zien in de pre-registraties:

Pre registraties
Classic #30 - 645
Classic #31 - 350
Classic #32 - 334
Classic #33 - 694

We wensen de spelers op deze classic in elk geval veel succes.

De volgende classic zal wat meer mid zomer starten, eerst nog een normale wereld.

Duckje
 
Reactiescore
19
Total spawned players 694


Ik neem graag een momentje om hier toch op terug te komen. Onthoud natuurlijk wel dat als we spelersaantal op classic een beetje omhoog / stabiel willen houden niet kunnen blijven vastzitten in 2008. We moeten daar ergens de player base van 2023 tegemoet komen.

Ik heb al eerder laten vallen in Discord dat we nog een Klassieke server hebben die we meer "classic" richting zomer willen starten. Deze classic is dus qua instellingen bewust iets meer “behoudsvriendelijk”

Dit laat zich duidelijk zien in de pre-registraties:

Pre registraties
Classic #30 - 645
Classic #31 - 350
Classic #32 - 334
Classic #33 - 694

We wensen de spelers op deze classic in elk geval veel succes.

De volgende classic zal wat meer mid zomer starten, eerst nog een normale wereld.

Duckje
Dag Seppe,

Louter uit interesse, zijn er nog KPI's die jullie volgen naast het aantal inschrijvingen & eventuele pp opbrengst?
Hoelang het aantal dat zich inschrijft actief deelneemt bijvoorbeeld?

Verder nog een vraag: grondstoffenpakketjes en andere bonussen staan normaal toch uit voor een classic? Is voor iedereen hetzelfde opzich maar alsnog was dit een verrassing voor me.
 
Reactiescore
661
Die achteruitgang dat was 10 jaar geleden toch ook al zo. Meen me nog discussies te herrineren rond de tijd van cl7 over de gs productiefactor die ze toen nooit openbaar bekent maakte met als gevolg dat je gewoon nattevingerwerk aan gs productie had iedere classic.

Letterlijk enige reden waarom er nu dingen zoals barbdorpen verhoudingen, gs productiefactor, hoe een wereld sluit, os instellingen etc. worden vermeld is omdat er altijd gedoe mee was, en er nooit duidelijkheid on werd gegeven

En het leuke was, dan startte de classic en bleek duckmans de helft van de instellingen te zijn vergeten te veranderen.

Dusja kan niet zeggen dat hij ooit wel wat om de feedback heeft gegeven

Uiteindelijk was het ergste nog dat de instellingen na een paar uren of zelfs dagen nog eens opnieuw moesten ingesteld worden. Niet ene keer, niet twee keren, gewoon elke keer.
 
Reactiescore
661
Ik heb Nathan al overgehaald, kom je ook?
Het enige positieve dat ik nog kan bijdragen zijn die 25000 punten (of hoe noemt dat nu weer in dit spel) die ik nog heb staan.

Ik weet er totaal niks meer van.
 
Reactiescore
661
't Is ok maar zodra er aanvallen komen ga ik zo ver mogelijk lopen. (niks nieuws dus).
Een beetje chatten kan geen kwaad denk ik dan.
 
Reactiescore
661
De Nachtbonus staat ingesteld op 9 uur in config-zijde. Ik vermoed in combinatie met het 'zelf' instellen van de nachtbonus deze gelimiteerd is naar 8 uur (bug in deze instelling dus) -- Doorgegeven richting InnoGames.

Minimumtroepenregel staat inmiddels op 5%.

Thanks voor de feedback.

Uiteindelijk was het ergste nog dat de instellingen na een paar uren of zelfs dagen nog eens opnieuw moesten ingesteld worden. Niet ene keer, niet twee keren, gewoon elke keer.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan