Feedback Rune-dorpen end-game

Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Feedback over het rune-dorpen endgame kan hier.

Groeten
 
Reactiescore
1.019
Het was snel gedaan, als je enkel die rune dorpen hoefte te edelen als je tegenstander delete was en niet oneindig bbs edelen, dat was wel chill :)
 
Reactiescore
1.367
Prima systeem, je kunt ze enkel allemaal bezetten als de wereld voorbij is.
Zorgt ervoor dat je geen massa's aan barbs moet pakken voordat de wereld "gespeeld" is
 

DeletedUser77704

Guest
Sluit me bij voorgaande posts aan, vind het beter dan de 70 of 80% dominatie werelden, enkel mogen de stammer kleiner bij dit soort werelden. 10 is meer dan genoeg, houd het een stuk spannender en meer open
 

DeletedUser79078

Guest
Af een toe een runedorp wereld tussen door doet geen kwaad alleen wat @JustInWebs zei houd het bij max 10 leden
 

DeletedUser59368

Guest
Beste spelers,

Feedback over het rune-dorpen endgame kan hier.

Groeten
Dag Duckje,

Er zijn voor de eindewereld stop. Voor 8u vandaag nog een hoop verslagen tegenstanders gemaakt.
Maar deze lijken niet bijgeteld te worden bij onze statistieken.

Dit kan het verschil betekenen tussen rang 1 en rang 2 in totaal verslagen tegenstanders..

Vriendelijke groeten,
Jordy
 
Reactiescore
2.490
Dag Duckje,

Er zijn voor de eindewereld stop. Voor 8u vandaag nog een hoop verslagen tegenstanders gemaakt.
Maar deze lijken niet bijgeteld te worden bij onze statistieken.

Dit kan het verschil betekenen tussen rang 1 en rang 2 in totaal verslagen tegenstanders..

Vriendelijke groeten,
Jordy

Zijn ze inmiddels bijgeteld?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Zoals je kan zien hierboven. Om het einde te versnellen was het een goeie move. Al mocht je van mij even goed 1 maand geleden de wereld al sluiten vermits die toen al gespeeld was.

Voor de rest heeft het 0,0 extra meerwaarde op tactisch vlak. Het is niet alsof we focus hadden op het veroveren van die rune dorpen. Dit was pas nadat hunt was weggelopen van het strijdveld.

PS: krijgt GOD nog een AF-post van innogames met felicitaties? :)
 
Reactiescore
415
de Runes zelf waren prima, voegde weinig toe op tactisch gebied.

Wat het spel wel heel erg versnelde en naar mijn mening iets te veel. Waren de prijzen van de munten. De munten waren aan het einde 50% goedkoper gooi daar een vlaggenbooster en muntvlag op en je munten kosten nog maar 6800 leem per munt. Naar mijn insziens is dit een beetje te gek en dit heeft ervoor gezorgd dat accounts soms boven 1000 edels inc hadden van 3 vijandige accounts. Op sommige accounts betekend dit dus een trein op ieder dorp en dat van 3 vijandige spelers.

Als de munten dan toch goedkoper gemaakt moeten worden, lijkt het mij het beste om de kosten met 5% per tick te laten dalen ipv met 10%.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
runes zien er prima uit, mooi principe voor late game, in geval van opgave kan je redelijk snel eindigen, en als er strijd is kan deze lekker lang duren gezien je toch al gauw de volle core van de wereld moet veroveren om alle runes te kunnen pakken.
 
Reactiescore
2.490
Het is nog evenveel als gisteren, ben dus bang van niet
Ben bang dat ze helaas ook niet bijgeteld zullen worden.
Zoals je kan zien hierboven. Om het einde te versnellen was het een goeie move. Al mocht je van mij even goed 1 maand geleden de wereld al sluiten vermits die toen al gespeeld was.

Voor de rest heeft het 0,0 extra meerwaarde op tactisch vlak. Het is niet alsof we focus hadden op het veroveren van die rune dorpen. Dit was pas nadat hunt was weggelopen van het strijdveld.

PS: krijgt GOD nog een AF-post van innogames met felicitaties? :)

De post komt na sluiting van de wereld (plus minus 7 dagen vrede eerst :))
 
Reactiescore
1.367
Ben bang dat ze helaas ook niet bijgeteld zullen worden.


De post komt na sluiting van de wereld (plus minus 7 dagen vrede eerst :))

Eerst krijg ik niet eens de wereld winst op m'n profiel, nu krijgt m'n stammie niet eens #1od :'(
 
Reactiescore
533
de Runes zelf waren prima, voegde weinig toe op tactisch gebied.

Wat het spel wel heel erg versnelde en naar mijn mening iets te veel. Waren de prijzen van de munten. De munten waren aan het einde 50% goedkoper gooi daar een vlaggenbooster en muntvlag op en je munten kosten nog maar 6800 leem per munt. Naar mijn insziens is dit een beetje te gek en dit heeft ervoor gezorgd dat accounts soms boven 1000 edels inc hadden van 3 vijandige accounts. Op sommige accounts betekend dit dus een trein op ieder dorp en dat van 3 vijandige spelers.

Als de munten dan toch goedkoper gemaakt moeten worden, lijkt het mij het beste om de kosten met 5% per tick te laten dalen ipv met 10%.
Dat vind ik prachtig gezegd Bob! Dat vond ik ook zonde deze wereld. De goudmunten dankzij de boosts maken dat je gemakkelijk 200-400 edels per account hebt.

En als je dan moet deffen tegen zo'n 3 accounts dan is dat haast ondefbaar geworden... Of je nu goed of slecht timed het enige wat de tegenpartij kan doen is alles proberen blocken. Maar iedereen in TW weet dat dat onhaalbaar is.
De kunst van het deffen gaat zo hoor een groot stuk verloren.
 

DeletedUser77704

Guest
Dat vind ik prachtig gezegd Bob! Dat vond ik ook zonde deze wereld. De goudmunten dankzij de boosts maken dat je gemakkelijk 200-400 edels per account hebt.

En als je dan moet deffen tegen zo'n 3 accounts dan is dat haast ondefbaar geworden... Of je nu goed of slecht timed het enige wat de tegenpartij kan doen is alles proberen blocken. Maar iedereen in TW weet dat dat onhaalbaar is.
De kunst van het deffen gaat zo hoor een groot stuk verloren.

Half mee eens, uitkijktoren maakt dat op zich weer goed. Bij genoeg mobiele def en actieve stam zou het gewoon goed te doen moeten zijn.
 
Reactiescore
533
Half mee eens, uitkijktoren maakt dat op zich weer goed. Bij genoeg mobiele def en actieve stam zou het gewoon goed te doen moeten zijn.
Als je 1000 edels binnen krijgt ( het is zelfs zo. Absurd dat je soms meer edels dan clears krijgt) . Dwing je de vijand om ofwel Block OK te zetten ofwel recaps. Snipen is vaak te duur als de aanvaller split. Of 999bijl +1edel doet.

Dan gaat je stam heel vaak moeten bijspringen met Def. Maw eens je in de verdediging komt geraak je daar amper uit.
 

DeletedUser77704

Guest
Als je 1000 edels binnen krijgt ( het is zelfs zo. Absurd dat je soms meer edels dan clears krijgt) . Dwing je de vijand om ofwel Block OK te zetten ofwel recaps. Snipen is vaak te duur als de aanvaller split. Of 999bijl +1edel doet.

Dan gaat je stam heel vaak moeten bijspringen met Def. Maw eens je in de verdediging komt geraak je daar amper uit.

Als de vijanden gelijkwaardig zijn kunnen ze anders gewoon om en om zo'n massa doen en is degene met beste samenwerking defensief de winnaar. En als je zo'n wave verliest heb je daarna gelijk bergen edels om gelijk weer winst terug te pakken. Deel die mening dus niet
 
Reactiescore
533
Als de vijanden gelijkwaardig zijn kunnen ze anders gewoon om en om zo'n massa doen en is degene met beste samenwerking defensief de winnaar. En als je zo'n wave verliest heb je daarna gelijk bergen edels om gelijk weer winst terug te pakken. Deel die mening dus niet
Tgoh, heb gezien op qpq hoe dat liep. Die overflow aan edels maken het ook kapot. Bij een aanval soms zelfs 6 per dorp, who the fuck cares als er een edel sterft toch. Ik heb het zelf ook gedaan bij coon. Ik zag nog een edel in een ver dorp staan. Fuck Timing en edelclear van gemaakt. Dan moet de andere wel deffen...
Of 2 edels direct edelclear +50 bijl en edel. Niets planning gewoon omdat er teveel edels waren op het account ...
Je recap. Direct 2 edels er terug op.
Voor de deffer snipen? Waarom zou je erna komen gewoon weer 4 edels erop. Recappen. Who cares? Gewoon terug 2 edels erop.
En met deze snelle wereld waren troepen er ook snel 1000 bijl op 1 dag. Dus dat had je ook al mee als aanvaller.

Nu denk je oké. Redelijk standaard toch die recaps en snipes? Ja maar dan spreek je over 20 dorpen waar je zo mee kan doen en niet 100-200dorpen of de helft van je cluster. En jij spreekt over na de verloren dorpen direct terugpakken? Gaat niet want de vijand heeft met 3 accounts genoeg edels om je 2 keer helemaal van de grond te wippen. Het was gewoon ziekelijk. 2 weken sparen en je had 150 edels extra dat ging er los over.
 

DeletedUser77704

Guest
Tgoh, heb gezien op qpq hoe dat liep. Die overflow aan edels maken het ook kapot. Bij een aanval soms zelfs 6 per dorp, who the fuck cares als er een edel sterft toch. Ik heb het zelf ook gedaan bij coon. Ik zag nog een edel in een ver dorp staan. Fuck Timing en edelclear van gemaakt. Dan moet de andere wel deffen...
Of 2 edels direct edelclear +50 bijl en edel. Niets planning gewoon omdat er teveel edels waren op het account ...
Je recap. Direct 2 edels er terug op.
Voor de deffer snipen? Waarom zou je erna komen gewoon weer 4 edels erop. Recappen. Who cares? Gewoon terug 2 edels erop.
En met deze snelle wereld waren troepen er ook snel 1000 bijl op 1 dag. Dus dat had je ook al mee als aanvaller.

Nu denk je oké. Redelijk standaard toch die recaps en snipes? Ja maar dan spreek je over 20 dorpen waar je zo mee kan doen en niet 100-200dorpen of de helft van je cluster. En jij spreekt over na de verloren dorpen direct terugpakken? Gaat niet want de vijand heeft met 3 accounts genoeg edels om je 2 keer helemaal van de grond te wippen. Het was gewoon ziekelijk. 2 weken sparen en je had 150 edels extra dat ging er los over.

Vind buiten proportie wat je zegt.

QPQ ging fout doordat geen buren had met mobiel def

Coon zelfde verhaal, stond solo voor. Dan ga je kapot ja.

Wij hadden ten tijde van Lost de massa op Pika, kwamen hoogte punt ook gewoon ff 1000-1200 edels op. Pakte niks, buren zette zichzelf snel mobiel.leeg en ging goed. Het vergt juist goede clustervorming en actieve accounts om zo'n wereld op goed niveau te spelen. Dat is wat er bij je voorbeelden ontbrak.

Daarbij vind ik die intensiteit en snelheid juist bij moderne werelden horen. Dat maakt naar mijn mening TW nog beetje leuk met de huidige lijn van kleine werelden. Daarbij zijn de voorgaande casual voorbeelden dat zulke massa"s gewoon goed te deffen zijn, mits eerder genoemde voorwaarden. Enkel zou ik op werelden als deze wel limited haul preferen, dit zou alles met wat meer in balans brengen.
 
Bovenaan