Feedback op de samenvoeging 2.0

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Op basis van jullie feedback hebben we onder dit algemene Casual forum een specifiek casualforum terug toegevoegd.

Feedback is altijd welkom!

Groeten,
Duckje
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alle topics die in het oude archief stonden worden vandaag teruggeplaatst, maar daar heb ik nu nog geen tijd voor.

Vandaar dat Cas. 2 en 3 leeg zijn :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
We gaan nog kijken hoe we dingen kunnen optimaliseren, waar kaartjestopics gaan, het archief opruimen en dat soort dingen, maar dat wordt denk ik na het weekend (voor mij iig).
 
Reactiescore
2.479
We gaan nog kijken hoe we dingen kunnen optimaliseren, waar kaartjestopics gaan, het archief opruimen en dat soort dingen, maar dat wordt denk ik na het weekend (voor mij iig).

Als ik weet waar het actief is kan ik vnv al wel kijken:oops:
 
Reactiescore
2.479
Door een technische fout staan alle topic die nu ontbreken in een gezamenlijk archief zonder labels. Waardoor het voor Duncan en mij uren gaat duren om dit recht te trekken. Ik heb dus een verzoek aan jullie:

Willen actieve forumgangers zich bij mij (per PM) melden om dit samen met mij uit te zoeken doormiddel van een call op skype. Jullie selecteren de topics die bij jouw casual horen en wij/ik verplaatsen dit naar de goede casual tijdens de call.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Door een technische fout staan alle topic die nu ontbreken in een gezamenlijk archief zonder labels. Waardoor het voor Duncan en mij uren gaat duren om dit recht te trekken. Ik heb dus een verzoek aan jullie:

Willen actieve forumgangers zich bij mij (per PM) melden om dit samen met mij uit te zoeken doormiddel van een call op skype. Jullie selecteren de topics die bij jouw casual horen en wij/ik verplaatsen dit naar de goede casual tijdens de call.

@dragonfriend723 @aprird @St. Jimmy ?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zou er geen probleem mee hebben, maar ik ben atm druk aan het leren (ook ik heb tentamenweek) + m'n paps is jarig.
Ik hoop dat jullie er uit komen, anders mag het van mij later gebeuren hoor wat betreft cas5. ;)

Succes met de studie en gefeliciteerd dan! :)
 

DeletedUser65921

Guest
Euhm te zien wanneer. Maar vrees dat ik niet direct tijd ga hebben daarvoor.
 
Reactiescore
698
Ook al was ik vroeger niet zo een forumlezer en komt dat nu meer en meer op. Ik vind het overzichtelijk!
 
Bovenaan