Favo Stamgenoten

DeletedUser

Guest
Haha Masterblaster! Leuk dat je me nog kent, speel nu enkelt nog W9. Account is in handen op W1 nu van anderen helaas, had het zelf niet zo meer naar mijn zin daar. Maar altijd leuk om te horen dat de sporen nog niet zijn uitgewist. Jou ben ik zeer zeker ook nog niet vergeten ;). Succes verder daar!

sommige mensen kan je niet vergeten of je nu wil of niet :)
maar ik speel nu enkel nog op w21 en heb nu wel weer aan nieuw account op w14 enkel doe ik dat om TEVA in de gaten te houden want na 1,5 jaar blijft het toch je stammetje :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn favoriete stamgenoten:

Eigenlijk geheel BB.
Klinkt raar en meningsloos maar is wel zo. Als leider van bb heb ik met iedereen contact, jong oud, vrouw man. T maakt niet uit.

We zijn een groep waarin iedereen zijn sterke kant kent en zijn eigen tekortkommingen. Pas geleden een flinke rel in de leiding geweest en een paar dagen later met de mantel der liefde verdwenen. Een trouwe en hele leuke groep waarvan sommige elkaar in rl ook al kennen.

Daarbij komend de bg met psy/ng waarin ook hele goeie gasten zitten. Titus/digi/blood/madoso/haartje/ prof psyco maar ook een wob een jorik een eaton en zelfs een moon vind ik interessante mensen om bij in een stam te zitten. Zelfs de mannen op krakje en een mark..

Have fun partypeople..
 

DeletedUser23694

Guest
Mijn favoriete stamgenoten:

Eigenlijk geheel BB.
Klinkt raar en meningsloos maar is wel zo. Als leider van bb heb ik met iedereen contact, jong oud, vrouw man. T maakt niet uit.

We zijn een groep waarin iedereen zijn sterke kant kent en zijn eigen tekortkommingen. Pas geleden een flinke rel in de leiding geweest en een paar dagen later met de mantel der liefde verdwenen. Een trouwe en hele leuke groep waarvan sommige elkaar in rl ook al kennen.

Daarbij komend de bg met psy/ng waarin ook hele goeie gasten zitten. Titus/digi/blood/madoso/haartje/ prof psyco maar ook een wob een jorik een eaton en zelfs een moon vind ik interessante mensen om bij in een stam te zitten. Zelfs de mannen op krakje en een mark..

Have fun partypeople..

Ik zou het bijna liefde gaan noemen :D
 

DeletedUser

Guest
Haha Masterblaster! Leuk dat je me nog kent, speel nu enkelt nog W9. Account is in handen op W1 nu van anderen helaas, had het zelf niet zo meer naar mijn zin daar. Maar altijd leuk om te horen dat de sporen nog niet zijn uitgewist. Jou ben ik zeer zeker ook nog niet vergeten ;). Succes verder daar!

met persoonvorm heb ik nog in de stamgezeten :-
 

DeletedUser

Guest
Ik was leiding van de opleiding stam en hij was mss (ben niet zeker) leiding van de grote stam die lag naast PSY
 

DeletedUser58847

Guest
Ex-maatjes:

Devi Durga & Drs P.

Buiten de stam, respect voor:

Feyerem & Shynra/Bambie-88
 

DeletedUser58143

Guest
dat is allemaal niet buiten de stam ? teminste als je naar nu kijkt .
 

DeletedUser

Guest
Oehhhhh respect voor de mensen waar ik er geen voor heb. Wel voor Shynra. , maar niet voor het acci haha :D

Het account Bambi was van een kansloos kop-van-jut-account [waar we als stam echt niet meer wisten wat ermee te doen] een heel leuk account geworden. Zowel ODA als ODD als cluster een zeer goed bewerkt account. De speler(s) hebben echt goed hun best gedaan!!
 
Bovenaan