Favo Stamgenoten

DeletedUser

Guest
Ze staan in willekeurige volgorde.

1. Hafke, de oprichter van het acc. (w7 ins) Zeer vriendelijke man en altijd tof om er is mee te praten en altijd bereid om os te sturen.Ook een goeie aanvaller.

2.Rombanna. ( w7 ins).Tof om mee te praten en ook goeie teamspeler.Ook een goeie aanvaller.

3.TYNN ( w7 -TA- ). Ik vind hem misschien zelfs de beste leider van tw samen met pariah ( hier onder ) zeer toffe sympathieke man en ook goed.

4.pariah ( w7 -TA ) Zeer vriendelijk vrouw ( ja vrouw ;) ) ook altijd bereid om te helpen en een echte stam mens.

5.Massaicus ( w11 T~T~E ) Toffe gast, wil voor iedereen goed doen en altijd helpen in noot.

Ja, de 5 redenen lijken hard op elkaar. :p


En dan nog 3 spelers die ik niet ken maar ik vind dat ze altijd gelijk hebben als ze iets posten op het forum en ze lijken me ook super goed: Cornelis Rex, 24-7 Offline en Demo73.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ze staan in willekeurige volgorde.

1. Hafke, de oprichter van het acc. (w7 ins) Zeer vriendelijke man en altijd tof om er is mee te praten en altijd bereid om os te sturen.Ook een goeie aanvaller.

2.Rombanna. ( w7 ins).Tof om mee te praten en ook goeie teamspeler.Ook een goeie aanvaller.

3.TYNN ( w7 -TA- ). Ik vind hem misschien zelfs de beste leider van tw samen met pariah ( hier onder ) zeer toffe sympathieke man en ook goed.

4.pariah ( w7 -TA ) Zeer vriendelijk vrouw ( ja vrouw ;) ) ook altijd bereid om te helpen en een echte stam mens.

5.Massaicus ( w11 T~T~E ) Toffe gast, wil voor iedereen goed doen en altijd helpen in noot.

Ja, de 5 redenen lijken hard op elkaar. :p


En dan nog 3 spelers die ik niet ken maar ik vind dat ze altijd gelijk hebben als ze iets posten op het forum en ze lijken me ook super goed: Cornelis Rex, 24-7 Offline en Demo73.

De huidige hafke is nog VEEL leuker hoor :cool:

Oh ik sta al in je lijstje thx :p
 

DeletedUser40249

Guest
Huto (Echte)
Huto (Marc)
NetMastaH (Jelle)
Mono Play (Pieter)
xXMEISTERXx



Misschien een lijstje met voornamelijk gewone spelers, maar zo zie ik een stam wel mooi draaien :)
 

DeletedUser

Guest
Mijne :

1 - Science.
2 - Nephlym.
3 - De wangzakkers.
4 - The big hurt.
5 - Dragon92.

Mocht maar 5 namen. :mad:

Kevin.
 
Reactiescore
372
Dan is dat een andere :p

Tis bovendien niet eens een award ;p

1. Mijn co's maar dan op een ander account lijkt me wel eens cool om te zien
2. Mein Spielplatz
3. Spamoholic.
4. Nephylim
5. The Art of Science (maar dan weliswaar als leider :))
Dit is toch wel mijn top 5

Ja ik kan nog doorgaan;

6. El Believer
7. Kiekendraad

ga zo door :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser37403

Guest
1. Robbie1970 (W4)
2. Jay the devil (W4)
3. Masterduvel
4. Spidermann
5. Sandwichmethamenkaas.
 
Bovenaan