Fav. Quotes

DeletedUser

Guest
In peace, sons bury their fathers. In war, fathers bury their sons.

Weet niet precies vanwie die is.
 

DeletedUser

Guest
No matter how you view the world, you never will get it
The world will be the world through the eyes of whoever is in it

- Ryan Montgomery (Royce da 5'9")

In peace, sons bury their fathers. In war, fathers bury their sons.

Weet niet precies vanwie die is.

Speel je ROTW, want daar komt de quote regelmatig voor, de auteur staat erbij vermeld maar weet ook uit mijn hoofd niet wie.
 

DeletedUser34283

Guest
"To do is to be" - Nietzsche
"To be is to de" - Socrates
"Do be do be do" - Sinatra.

Bestaat ook een shirt van:D
Oud, maar nog steeds wel leuk;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
[19:58] Alexandros Mograine: Die partij faalt hard
Net als Partij van de moslim, die willen dat nederland een moslim land wordt en een paradijs voor de turk
 

DeletedUser

Guest
Het leven doet me madderfacking zeer, want het is kut en ik zit in de put.
Wat moet ik nou doen, wat ben jij een madderfacking oen

Mc Martin got'cha nigga :cool:
 

DeletedUser

Guest
If you wanna steal, you better learn how to lie.

- Anti-Flag -
 

DeletedUser

Guest
''Het leek me een leuk ideetje'' Dat schijnen trouwens ook de laatste woorden van Hitler zijn geweest maar dat ff ter zijde.

Van Theo Maassen. Overigens niet mijn favo quote maar vond hem wel geinig ^^

Hij heeft er trouwens nog een hoop meer.


'Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist.'

Of een wat langere:
Waarom kijkt Frank de Boer altijd zo ontevreden, die heeft altijd zo'n dikke frons zitten.
Ik heb hem ook weleens als ik zit te poepen en het lukt niet.
Maar bij Frank is dat gewoon zijn neutrale expressie, ik ben ook heel benieuwd hoe Frank kijkt als hij zit te poepen en het lukt niet.
Als je er te lang naar gaat kijken word je er gek van, dan zie je niks anders meer.
Dan komt die opstelling Reiziger, Koeman, F. de Boer en dan denk ik gelijk "Owja, Frons de Boer".
Als ik een week met Frank de Boer op een onbewoont eiland zou zitten zou ik hem keihard in zijn frons neuken.
Waar baalt die vent van, hij is godverdomme multimiljonair en voetbalt voor Barcelona wat is er dan nog niet goed.
Zou hij er misschien van balen dat hij lelijker is dan zijn broer!!
Dat lijkt me ook kut man, moet je voorstellen dat je van een een-eijge-tweeling bent en dat jij dan de lelijkste bent.
Dat komt door zijn voorhoofd, Frank die heeft er zo'n extra bumper voor.
Ik zit ook weleens te denken dat Frank en Ronald misschien van origine een siamese tweeling zijn geweest, maar ze zijn operatief gedeeld maar die snee is niet helemaal goed door het midden gegaan.
Dus nou loopt Frank met een stuk voorhoofd van Ronald rond, dus eigenlijk is het Ronald zijn frons

Bij PSV hebben ze een reklamebord waar geen reklame op staat.
Nee, daar staat op "PSV is tegen racisme".
Dan denken ze slim over te komen, wij houden niet van alleen van voetbal maar we hebben ook een moraal.
PSV is tegen racisme!! Wat denken ze daar in godsnaam mee te bereiken??
Alsof een racist dat leest en dan denkt "Nou nee, dan kap ik er ook mee!!"

Ik hou echt veel van mijn vriendin, ik zou pislink worden als een ander haar zou slaan

Kome ze met dubbel-vla
da wil ik gvd zelf doen !!

"Barbapapa kon worden wat ie wilde.
Dat vond ik geweldig, maar ik vond het ook wel verwarrend..
Want dan zat ik de volgende dag Wicky de viking te kijken en dan dacht ik: jaaa misschien is het barbapapa wel"

Dat er iemand tegen hem zegt als hij een blikje cola drinkt dat er 22 suikerklontjes in een blikje cola zitten... Hij zegt toch ook niet als hij je ziet neuken van, "eeej weet je dat zij voor 60% uit water bestaat"

Ik heb laatst uit pure frustratie een reactie geschreven naar een kontact advertentie.
"Ben jij die monogame man, die met mij een gezinnetje wil starten?"
Toen heb ik terug geschreven "Nee, hoezo?"

Vrouwen proberen altijd bijzonder te zijn, misschien is dat ook wel de rede waarom ze allemaal op elkaar lijken

Bij de brandweer he, als er fik is hebben ze zo'n stang omdat ze dan sneller beneden zijn als met de trap.
Dan denk ik bijmezelf, als het echt zo belangrijk is dat ze snel beneden zijn waarom gaan ze dan boven zitten

De 1ste mens was een Afrikaan, dus oorspronkelijk zijn wij allemaal Afrikanen.
Maar op een gegeven moment is er een groep geweest die zei, "wij gaan effe verder kijken effe chekken of er ergens anders wat te doen is, gaan jullie mee?"
Dus zei zeiden zo van, "nee wij blijven".
Dat moet iedereen voor zichzelf weten hoor, maar ga dan achteraf ook niet lopen zeiken van "Ja, maar we hebben zo'n honger"

"Ja hallo mensen, die meisjes zijkn wel minder jarig ja!"

dan zei Marie:"Wat nou minder jarig? Als je 29 februari geboren bent, dan ben je minder jarig. en voor de rest zijn we allemaal even vaak jarig ja!"

Wisten jullie dat mensen en dwerg-chimpansees de enige wezens zijn ter wereld die neuken terwijl ze elkaar aankijken, dat is echt waar !!
Zie verder maar wat je ermee doet, maar het is echt waar.
Ik zelf doe het nooit, ik hou er niet van.
Ik heb denk ik maar een keer geneukt terwijl ik me vriendin aankeek.
Toen was ik bezig, en kwam ze ineens binnen "Hoi"

Tweederde van de wereld lijdt honger, maar wij hebben Pedigree Fresh Bastard. Dat zijn brokjes voor honden die uit hun bek stinken. Het zal je maar overkomen: je hebt een leuke vrouw, een mooi huis, je kinderen doen het goed op school, maar je hond stinkt uit z’n bek!

Mijn opa en oma die hebben 5 jaar lang, in een piepklein keldertje, een joods gezin verborgen gehouden. 5 jaar. Tussen 1978 en 83.

Wetenschappers hebben ontdekt dat wij maar 15% van onze hersencapaciteit benutten. Dan denk ik ja, als dat zo is, dan benutten die wetenschappers ook maar 15% en wie zegt mij dan dat zo’n onderzoek klopt?

Zijn er nog veel meer maar heb geen zin om ze op te zoeken :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27153

Guest
ik ben geen pessimist ik ben een emo-optimist

Mezelf ^^
 

DeletedUser

Guest
It's what you do, right now. That makes the difference.

- van de film Black Hawk Down
 

DeletedUser16768

Guest
Van Theo Maassen. Overigens niet mijn favo quote maar vond hem wel geinig ^^

Hij heeft er trouwens nog een hoop meer.

Of een wat langere:

Zijn er nog veel meer maar heb geen zin om ze op te zoeken :p.

Je vergeet nog:

Sommige mensen zeggen dat ik niet tegen me verlies kan. Ik denk niet dat dat het is, ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee.
 
Bovenaan