Fav. Quotes

DeletedUser

Guest
Er is een verschil naar een programma kijken voor en van een programma genieten, of het verafgoden, een groot verschil.
Kijk BH, nu ben je alleen mijn posts aan het opzoeken, en mij op de man ben je aan het aanvallen en dat is zeer laag.

Haha waar val ik je op de man aan behalve dat je volwassen moet worden? Je reageert ook gewoon kinderachtig en alleen jouw mening/oordeel telt. En die zijn volgens jezelf ook nog eens subjectief haha. Ohja ik ben echt posts aan je van het zoeken:eek:, toevallig reageer je in topics die ik ook volg.
 

DeletedUser

Guest
Heb je al eens aan een psychiater gedacht Slaro? Volgens mij is er serieus iets mis met je.

Ik ben slechts ontwikkeld Senne. Wees blij dat ik je probeer mee te sleuren in de cyclus van kennis en begrip haha.

Haha waar val ik je op de man aan behalve dat je volwassen moet worden? Je reageert ook gewoon kinderachtig en alleen jouw mening/oordeel telt. En die zijn volgens jezelf ook nog eens subjectief haha. Ohja ik ben echt posts aan je van het zoeken:eek:, toevallig reageer je in topics die ik ook volg.

Ten eerste is het al ironisch dat je behalve moet zeggen. Ten tweede dat je alweer op deze manier op mij reageert.
 

DeletedUser

Guest
"Osama got killed, it's amazing what Americans can achieve when the PlayStation network is down"
 

DeletedUser13565

Guest
Willem II gedegradeerd, Johannes Paulus II gepromoveerd - De Jager
 

DeletedUser51694

Guest
"If Bin Laden had spent more time playing COD he would have realized camping can only last for so long...."
 

DeletedUser

Guest
@ Slaro

Ik vind het wel opmerkelijk dat u de hele tijd serieus aan het discussiëren bent over de quote van matsoe matsoe terwijl uw forum-avatar toch echt zegt 'why so serious?'
 

DeletedUser

Guest
@ Slaro

Ik vind het wel opmerkelijk dat u de hele tijd serieus aan het discussiëren bent over de quote van matsoe matsoe terwijl uw forum-avatar toch echt zegt 'why so serious?'

Grappig, hoe je eigenlijk een soort van probleemstelling inbrengt, en hem ook gelijk beantwoordt voor jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Grappig, hoe je eigenlijk een soort van probleemstelling inbrengt, en hem ook gelijk beantwoordt voor jezelf.

Ja daar heb je gelijk in. Super dom. U got me. Maar ik zou graag uw antwoord ook willen op mijn probleem stelling:)
 

DeletedUser

Guest
"To be is to do"-Socrates;
"To do is to be"-Sartre;
"Do Be Do Be Do"-Sinatra''.

''Succes allemaal''
 

DeletedUser

Guest
" We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star "
 

DeletedUser

Guest
For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others.

-Nelson Mandela
 
Bovenaan