Farmen FarmShaper

Reactiescore
1.261
Iemand die begrijpt hoe je weet waar ie op target? Want dan zet je 'm aan maar dan pakt ie dus aantal kata's wat nodig is maar hij zet niet automatisch de juiste target lijkt het?
Hij kiest het dichste target in de lijst die jij hebt ingeladen via berichtjes/FA. Daarna wist hij het dorp uit die lijst en pakt hij het volgende dichtste dorp, etc etc.

Is dat duidelijk? :)

Reactiescore
2
Hey,

Het lijkt alsof er wat veranderd is, enig idee waar we hier meer over kunnen vinden?
Hij lijkt het ook minder goed te doen met inladen van rapportjes, niet alles komt er in te staan..

Reactiescore
0
De Wallbreaker werkt bij mij wel
De Barbshaper helaas niet. Wellicht heeft het te maken dat de knop maak planning verder geen popup geeft.
De pop-up voor de instellingen worden wel geopend. dus popup niet geblokkeerd.

info:
wereld zonder Boog
wereld met Kerk
wereld met Ridder

--> rapportjes ingeladen door in de farm-assistant map het script te laden en de gebouwlevels op te slaan
--> farm assistant openen en scriptladen --> maak planning doet niks
--> verzamelplaats openen en script laden --> barb shaper(100)* --> bij klikken direct melding alle aanvallen zijn verstuurd.
--> 2e test. Alle kata's van huis --> script laden op de verzamelplaats. --> resultaat is een error melding van te weinig kata's en dat we dorp moeten wisselen. Hij checkt dus wel de info.

wat doe ik fout?

*getal als voorbeeld, hij herkend wel dat meerdere barbs geshaped moeten worden.

Reactiescore
1.261
De Wallbreaker werkt bij mij wel
De Barbshaper helaas niet. Wellicht heeft het te maken dat de knop maak planning verder geen popup geeft.
De pop-up voor de instellingen worden wel geopend. dus popup niet geblokkeerd.

info:
wereld zonder Boog
wereld met Kerk
wereld met Ridder

--> rapportjes ingeladen door in de farm-assistant map het script te laden en de gebouwlevels op te slaan
--> farm assistant openen en scriptladen --> maak planning doet niks
--> verzamelplaats openen en script laden --> barb shaper(100)* --> bij klikken direct melding alle aanvallen zijn verstuurd.
--> 2e test. Alle kata's van huis --> script laden op de verzamelplaats. --> resultaat is een error melding van te weinig kata's en dat we dorp moeten wisselen. Hij checkt dus wel de info.

wat doe ik fout?

*getal als voorbeeld, hij herkend wel dat meerdere barbs geshaped moeten worden.
Probleem is wss dat je de tw extensie niet geïnstalleerd hebt.

Reactiescore
1.261
Bovenaan