Farmen

DeletedUser61292

Guest
Met hoeveel troepen farmen jullie je dorpjes ?
Wat is de minimum aan speer om een dorpke te farmen ? Nog niet getest en wil ook geen troepen verliezen ^^
 

DeletedUser61292

Guest
Ja dat weet ik maar de simulator vertelt niet altijd de waarheid ^^
 

DeletedUser61292

Guest
Ja maar dan nog is hij niet altijd precies, ik zet hem altijd op -25 voor de zekerheid :p
 

DeletedUser48278

Guest
Vanaf 7 speer kan het technisch gezien uit. Maar als je een redelijke buurt hebt zou ik zo snel mogelijk zwaard gaan produceren zodat je in groepjes kan farmen.
 

DeletedUser61292

Guest
Ik doe nu momenteel 10sp + 3zw en dat lukt. Want me buurt farmt ook en het is niet dat er hier veel BB-dorpen liggen, we moeten dus telkens met de kleine beetjes gaan lopen. Ofwel spiken :)
 

DeletedUser48278

Guest
10 speer + 3 zwaard zijn nog steeds redelijk grote groepjes. Als de buiten erg tegenvallen zou ik 5+2/3 overwegen.
 

DeletedUser61292

Guest
Bwa, het boeit op zich niet, ik moet zelfs al buiten men 30x30 gaan om nog maar iets te kunne meegraaien, ik ga voor het spiken gaan.

Hier mag een slotje op tenzij er hier nog enkelen willen verder discussieren. Bedankt trouwens voor de snelle reacties!
 

DeletedUser48278

Guest
Bwa, het boeit op zich niet, ik moet zelfs al buiten men 30x30 gaan om nog maar iets te kunne meegraaien, ik ga voor het spiken gaan.

Hier mag een slotje op tenzij er hier nog enkelen willen verder discussieren. Bedankt trouwens voor de snelle reacties!

Spiken met zwaard en ridder is inderdaad erg effectief ^^

Heb het zelf ondervonden :eek:.
 

DeletedUser47551

Guest
Ik wordt ook gespiket ineens :p
wel balen, ging net lc rushen en nu verlies ik troepen ^^
 
Bovenaan