Farmen, hoe snel doen jullie dat?

DeletedUser63150

Guest
Ik ben nu al een paar keer geband omdat ik teveel of te snel farms wegstuur. Met het script van patricier kan je er goed 5 per seconde wegsturen, en als je dan je lijstje met 100 bb afgaat dan farm je inderdaad veel.

Is het bij jullie ook mogelijk dat jullie 5 per seconde wegsturen en zo veel farms kunnen krijgen?
 

DeletedUser66220

Guest
Ik stuur er 5 per seconde en dan staat er als ik er zelfs boven zit dat ik maar max 5 per minuut kan sturen.

Ik gebruik het script net als iedereen dat is toegestaan bij Goedgekeurde scripts op het AF bij Tools & Projecten.
 

DeletedUser63150

Guest
Precies, wij ook, en dat zou ik ook iedereen die dat niet begrijpt duidelijk willen maken via skype.
 

DeletedUser28418

Guest
Het lijkt mij vrij logisch dat je met Farmassistent al op minimaal 3 aanvallen per seconde zit. Dit als je sloom farmt.
 

DeletedUser63150

Guest
Laten we allemaal een testje doen. Als we allemaal er een stopwatch bijpakken en proberen zo snel mogelijk te klikken. Wie doet er 500ms over ? Wie doet er 1.000 ms over?
En wie doet er maar 150ms over..
 

DeletedUser68949

Guest
Ik & Afgekeurde Astronaut hebben nu ook weer een ban voor deze zever..
 

DeletedUser63150

Guest
Die persoonlijke ban hoef ik hier niet te bespreken, het gaat mij meer om het principe.
 

DeletedUser63354

Guest
Bij mij niets aan de hand. Ik stuur zo vaak 5 aanvallen per seconde.
 

DeletedUser

Guest
Lol, zonder fa en die script farm ik toch veel met volle buitjes :d
 

DeletedUser63150

Guest
Dat script is ook enkel dat ik niet naar beneden hoef te scrollen xd
 
Reactiescore
76
Ik gebruik ook de tool die door deze communitie is toegestaan. En dan is het inderdaad mogelijk om 5 farms per seconde te sturen want als ik ermeer probeer te sturen komt er op dat ik maximuum 5 aanvallen per seconde kan sturen.
 

DeletedUser39729

Guest
Ik gebruik geen tool en farm meestal meer als jullie.
 

DeletedUser54614

Guest
Ik & Afgekeurde Astronaut hebben nu ook weer een ban voor deze zever..

AA is dan ook gwn gay, dat verklaard zijn ban meteen.

Ik gebruik ook de tool die door deze communitie is toegestaan. En dan is het inderdaad mogelijk om 5 farms per seconde te sturen want als ik ermeer probeer te sturen komt er op dat ik maximuum 5 aanvallen per seconde kan sturen.

Tools zijn gwn voor mensen die het niet handmatig kunnen. De bedoeling van een spel is het zonder deze zever van farmtools te spelen. Ik vind het daarom nog verschrikkelijk dat dit:

Ik gebruik geen tool en farm meestal meer als jullie.

nog compleet waar is ook.
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik ga maar niet uitleggen dat jullie jezelf enkel maar dwars zitten met dat snelle klikken, die theorie erachter moet je zelf maar verzinnen.
Daarbij word je niet gebannt als je 4x bijv die melding krijgt, maar gewoon als je illegale scripts gebruikt.
Het is me ooit eens uitgelegd wanneer mods je bannen voor zoiets, en nee dat ga je zonder scripts niet halen ;)
 

DeletedUser

Guest
AA is dan ook gwn gay, dat verklaard zijn ban meteen.



Tools zijn gwn voor mensen die het niet handmatig kunnen. De bedoeling van een spel is het zonder deze zever van farmtools te spelen. Ik vind het daarom nog verschrikkelijk dat dit:



nog compleet waar is ook.

Jij bent echt nog lager als siemen
 

DeletedUser

Guest
als je een beetje snelheid hebt in je handen kun je al veel (met FA)
 
Bovenaan