family guy css file en binnenkort ook pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
als ik eerlijk mag zijn...

ik vind het slecht,
dat geel en zwart... is echt verschrikkelijk.
en als je dan nog even een snellijst hebt, dan ben je zot na 5 minuten

familyguygi5.jpg


wat vind de rest na het hebben uitgetest?
 

DeletedUser6533

Guest
Het zijn gewoon wat andere kleurtjes, een domme achtergrond die nergens op slaat en die gebouwen kloppen ook geen zak van

Ik geef een 2 van de 10 voor de moeite

EDIT: En het is nog lelijk ook toch maar een 1/10 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik het zeg, maar dit is echt spuuglelijk... :eek:
Ik zou het niet beter kunnen, maar blijf expirimenteren en probeer het dan gewoon weer... ;)
 

DeletedUser

Guest
ja

Ja blijf maar klungelen kleine kans dat het in deze eeuw nog lukt
 

DeletedUser11856

Guest
Ja blijf maar klungelen kleine kans dat het in deze eeuw nog lukt

Ik wil jou er wel eens een zien maken dan :)
Ik ben het er mee eens dat het er niet uit ziet, maar dit is wel erg rotte opmerking...

Misschien dat ik er binnenkort een in elkaar knutsel..
 

DeletedUser

Guest
Het zijn gewoon wat andere kleurtjes, een domme achtergrond die nergens op slaat en die gebouwen kloppen ook geen zak van

Ik geef een 2 van de 10 voor de moeite

EDIT: En het is nog lelijk ook toch maar een 1/10 :)

euh... die gebouwen zijn niet van hem he, da is een grafisch pakket van iemand anders :p lol!
 

DeletedUser

Guest
Ben ik slim of doen jullie VMBO? ik ben 10 jaar en ik snap dat CSS. heb zelf ook ff gemaakt mr wee nog nie of die werkt wie wil als eerst teste?

Zo'n reactie verwacht ik zelfs niet van een 5jarige...

ik heb ook nie geleerd gwn zelf uitgevonde

Jij moet echt wel een genie zijn om iets dat al bestond nog eens uit te vinden... Autodidactisme is dus ook leren en niet uitvinden.

Misschien kan je wat respect tonen, ook voor mensen die niet echt interesse hebben in markup talen. Je kan niet ontkennen dat om CSS deftig te kennen je ook HTML onder de knie moet hebben aangezien CSS de style-tag invult. Dat leer je nu niet in 5 minuten.

@ dit topic: Aan de sheet kan idd nog veel gewerkt worden. Misschien eens een andere kleurencombinatie proberen en de achtergrond wat minder accentueren (vager, transparantere afbeeldingen...) Ik denk dat het al veel zou geven moesten de randen gewoon donkergrijs zijn (vb #aaaaaa) in plaats van geel. Beter is 1 kleur en dan gewoon de tint aanpassen voor de rand.

hier heb je een transparante versie van de afbeelding die je op je achtergrond gebruikt:
FamilyGuyFamilyPromo.png

Downloaden en uploaden naar je eigen server vooraleer te gebruiken aub.

@ sommige uitlatingen: Ik denk dat de auteur meer heeft aan alternatieven en ideeën dan aan waardeloze kritiek zoals ik hier las. Niemand wordt verplicht om de sheet te gebruiken. Hij probeert tenminste om iets te maken en te delen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7471

Guest
als ik eerlijk mag zijn...

ik vind het slecht,
dat geel en zwart... is echt verschrikkelijk.
en als je dan nog even een snellijst hebt, dan ben je zot na 5 minuten

familyguygi5.jpg


wat vind de rest na het hebben uitgetest?

waar doe je dit man dit is f*cking fake ik heb zelf ook afbeelding volgens heel anders met wel goeie 3d kaart?
 

DeletedUser11856

Guest
waar doe je dit man dit is f*cking fake ik heb zelf ook afbeelding volgens heel anders met wel goeie 3d kaart?

Kerel, dit heeft niks met een 3d kaart te maken.. hij heeft TW zelf aangepast zodat het er zo uitziet..
 

DeletedUser

Guest
Nou raar

Nou wel raar wat bedoel je met 3d kaart? Dat heeft daar niets met te maken.
 

DeletedUser7471

Guest
Nou wel raar wat bedoel je met 3d kaart? Dat heeft daar niets met te maken.

dan weet ik niet wat hij er mee gedaan heeft want alles is stukke dikker dan op mijn afbeelding en ik heb gewoon orginele versie... is gewoon iemand die gewoon anders mans dingen omlaag wel halen terwijl hij of:
1. geen goeie 3d kaart heeft.
2. zelf aanpast
dus grafisch pakket is gewoon goed
 

DeletedUser

Guest
Toon

Toon een bewijs want ik blijf tot je het bewijst geloven dat dat css ding van jou rotzooi is
 

DeletedUser7471

Guest
Toon een bewijs want ik blijf tot je het bewijst geloven dat dat css ding van jou rotzooi is

er staat toch een foto op pagina 1 geloof ik dat is geloof ik bewijs genoeg ik weet niet maar ik vind vreemd dat iedereen bij foto vraagt van waar is het dan en zei foto direct zeg oh wat een ''piep'' file (zo wel goed mod's?)
 

DeletedUser7471

Guest
waar doe je dit man dit is f*cking fake ik heb zelf ook afbeelding volgens heel anders met wel goeie 3d kaart?

op foto is nog zelfs te zien dat nep is, kijk maar goed naar balk 2 chat groepenteller adels filter adelhoeven met kroontje is gewoon dat niet past bij zijn pakket:cool:

eerst goed kijken naar foto van plaatser en foto van persoon die fake''d en grafische pakket gebruik die er niet bij hoort
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan