Fallen v.s. OMEGA

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Daarom ben ik uit chaos gegaan.
ze kunnen het gewoon niet dan zit ik liever in geen stam dan een stel overlopers
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de reden eerder zou zijn dat jij in CHaos geen macht krijgt.

Misschien is dat ook wel de reden dat ze bij Omega weggingen, simpelweg omdat jij de leider was.
 

DeletedUser

Guest
En Solidje zonder macht is als een Godfalles tn zonder dorpen; niks dus :p
 

DeletedUser2485

Guest
En Solidje zonder macht is als een Godfalles tn zonder dorpen; niks dus :p

wat een voorbeeld zeg xD:p het is me opgevallen dat bijna iedereen mij als voorbeeld gebruikt xD xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet geen macht hebben:)
Ik geef me account door aan een andere speler.
Wars eL-Prova.
 

DeletedUser

Guest
Solidje met z'n brutale mond in de zak gezet met z'n ogen open :D was benieuwd of het ging lukken of niet maar blijkbaar wel !

What goes around comes around !

byebye Solidje !

& welkom CHAOS !!
 

DeletedUser

Guest
Wat een grap zeg.

Leden van Omega en Fallen, ja ook de leiders, zijn overgestapt naar Chaos.

Dit laat wel zien wat voor flutleiders beiden eigenlijk zijn gezien het feit dat zij beide hun stam verlaten voor een andere.

Ben ik het niet mee eens.
Dit is niet zomaar overstappen voor 'n oorlog , dit is 'n vooraf afgesproken geslaagd complot om Solidje zijn leiders functie te ontnemen.

Ik zeg : Good Job!!

omega fallen Chaos What's in a name :) respect dat er nu enkel degelijke leiders inzitten.
 

DeletedUser2588

Guest
jep 4 goede leiders..

Vertrouwbare spelers....

CHAOS can't break :D
 

DeletedUser

Guest
Ja ze mochten dat hoor leider zijn is niks voor mij.
Ik moest altijd doen wat grover zei en hij werd er alleen maar beter van en ik krijg meer vijanden:)
 

DeletedUser

Guest
Ja ze mochten dat hoor leider zijn is niks voor mij.
Ik moest altijd doen wat grover zei en hij werd er alleen maar beter van en ik krijg meer vijanden:)

Kijkend naar wat Grover allemaal adelt kan ik je gene ongelijk geven. Hij zou ongetwijfelt dorpen opgeeist hebben.
Maargoed jij als hoofdleider had in dat geval daarboven moeten staan.
 

DeletedUser1570

Guest
Ja ze mochten dat hoor leider zijn is niks voor mij.
Ik moest altijd doen wat grover zei en hij werd er alleen maar beter van en ik krijg meer vijanden:)


Jij bent leider maar moet doen wat iemand anders zegt ? goedd bezig :eek:
 

DeletedUser

Guest
LoL ..

Jij was hoofdstamleider. Als je de touwtjes niet in handen kon houden had je je leidingsschap al lang geleden moeten over laten nemen. Dat had je reputatie veel minder geschaad.

Als hoofdstamleider moet je altijd boven je mede-leiders staan. Altijd en overal. Hoeveel punten je ook hebt , maakt niet uit.

Een gezonde democratie kan geen kwaad uiteraard, maar ook in 'n democratie moet er 'n leider zijn.
 

DeletedUser3136

Guest
Daarom ben ik uit chaos gegaan.
ze kunnen het gewoon niet dan zit ik liever in geen stam dan een stel overlopers

waarom was jij dan ook eerst overgelopen naar chaos?
wie is hier dan de overloper?:confused:
 

DeletedUser

Guest
:) mensen dit is maar een spel hoor..
Achja ik geloof grover omdat hij zoveel ervaring had maar blijkbaar is hij gewoon een dom kieke
 

DeletedUser1380

Guest
:) mensen dit is maar een spel hoor..
Achja ik geloof grover omdat hij zoveel ervaring had maar blijkbaar is hij gewoon een dom kieke

Altijd gemakkelijk he... schuld naar iemand anders doorschuiven. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan