F. en hun falende gedachten

  • Topicstarter RespectForThePresident
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: RPA
Spelers: SuddenExecution.
Zijde 2:
Stammen: F.
Spelers: Aniron99, Lord Lexknight

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 7
Kant 2: 226
Verschil: 219

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 4
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 64,237
Kant 2: 2,293,097
Verschil: 2,228,860

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45,952
Kant 2: 36,589
Verschil: 9,363

chart



Wat F. doet met een speler zonder deff:rolleyes:
Wat F. doet met een speler die amper actief is:rolleyes:

We kunnen zo wel doorgaan, kortom F. heeft weer gefaald, wat is de reden toch?
We gaan er toch maar dieper op in:

F. ziet als een waardige top 3 stam, maar vele spelers van buitenaf vinden het maar een grote zooi. En natuurlijk ook hun eigen leden, zijn niet zo blij. Praten ze over een stab, maar dat moedigt een leider alsmaar aan. Maar de leiding wil niet verder discussiëren, ze hebben hun punt gemaakt. En leden komen niks te weten, dat het een stab is.

Maar laat ik maar ophouden, we weten allemaal dat F. op dit ogenblik weer in de falende ogenblikken is terecht gekomen. Natuurlijk vraagt u zich af waarom dit toch zo naar voren is gekomen, want een top 3 stam faalt toch niet? Het is moeilijk te concluderen, maar de feitelijke bewijzen komen nu.

- F. is zich gaan scharen onder de grote dictatuur van genaamd dictator De Donalds
- F. heeft de nauwe banden verbroken, waar een aantal leden het erg moeilijk mee hadden. Maar wat gebeurt er toch met die leden. We gaan aantal leden pakken die er moeite mee hadden. De oude co's van Ultimate Angel, Unstoppable Warrior maar wat hebben ze uiteindelijk gedaan? De leiding heeft hun tegenwerpingen in de wind geslagen, vooral van onze laatste speler. Hij wordt geen eens meer als lid betitelt. De leiding beslist, laten we dan zeggen is F. nog een democratie.
- Dan gaan we naar dat ene F. lid genaamd Skykiller je kunt hem vergelijken met iemand die graag bij het beste hoort? Maar integendeel dat redt hij nu niet, daarom probeert hij goed te propagenda te voeren. Maar steeds wordt hij er op gewezen, dat hij faalt in zijn posten. Maar zoals ik al denk, hij luistert niet.

Nu komen we toch aan in onze conclusie:
F. die zich voordoet, als een goede stam. Wordt gezien als een falende stam, oud leden die hun ex stamgenoten proberen te waarschuwen wordt niet naar geluisterd.
Ook kunnen we zeggen dat ze niet meer aan het niveau komen, die ze eerder wel wat hadden. Maar nu hebben ze aantal belangrijke spelers verloren, maar dat is eens geweten maar dat is nu door deze dictatuur allemaal vergeten.

Dit is de 1e versie van falen van F. hopelijk volgt er nu nog meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Als stam tegen één speler zonder def gaan en er dan nog in slagen negatief te staan, je moet het maar doen.

Mooie prestatie F.!
 

DeletedUser71121

Guest
Ik weet niet van waar jouw drang tot anonimiteit komt maar als je in PM en op je 2 AF accounts steeds dezelfde dingen zegt hebben mensen wel door wie je bent. :eek:

Ik zou niet weten waarom we onze samenwerking met P van een spion en een oud speler zouden moeten laten afhangen. Verder denk je echt dat je veel belangrijker bent/was dan het geval ooit geweest is en ooit gaat zijn.

Op die stats reageer ik over een paar weken wel ;) En niet omdat ze dan eventueel positief zouden staan voor ons maar eerder over je schijnheiligheid dus maak al maar een derde AF account :eek:

Voor ik het vergeet: je geeft steeds commentaar op mijn propaganda maar je kan nooit iets weerleggen. Het enige dat je kan is steeds hetzelfde herhalen :eek: Jij bent echt een aanwinst voor dit forum hoor :rolleyes:
 
Reactiescore
328
Ik weet niet van waar jouw drang tot anonimiteit komt maar als je in PM en op je 2 AF accounts steeds dezelfde dingen zegt hebben mensen wel door wie je bent. :eek:

Ik zou niet weten waarom we onze samenwerking met P van een spion en een oud speler zouden moeten laten afhangen. Verder denk je echt dat je veel belangrijker bent/was dan het geval ooit geweest is en ooit gaat zijn.

Op die stats reageer ik over een paar weken wel ;) En niet omdat ze dan eventueel positief zouden staan voor ons maar eerder over je schijnheiligheid dus maak al maar een derde AF account :eek:

Voor ik het vergeet: je geeft steeds commentaar op mijn propaganda maar je kan nooit iets weerleggen. Het enige dat je kan is steeds hetzelfde herhalen :eek: Jij bent echt een aanwinst voor dit forum hoor :rolleyes:

Jij doet anders ook niets anders dan jezelf herhalen en onzin uitkramen! Deze onbekende persoon zegt meer zinnige dingen dan jij en en je F. vriendjes bij elkaar! :eek::eek:
 

DeletedUser75195

Guest
Nee inderdaad Ronald. Ik quote even onze erg boze Aniron:

"Ik praat enkel met die minion van jullie die op sudden zit en die ik persoonlijk eraf ga spelen." (komt niet van ship btw)
"Ik heb mijn leden opgedragen om jullie op elke manier te kloten die ze maar kunnen verzinnen."

Dan is het waarschijnlijk dus een solo actie van Aniron, waar hij grandioos mee faalt? En dat voor een leider van jou o zo grote stam ;).
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Respect voor RespectForThePresident

prachtig topic, ik had het zelf niet beter kunnen schrijven
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet van waar jouw drang tot anonimiteit komt maar als je in PM en op je 2 AF accounts steeds dezelfde dingen zegt hebben mensen wel door wie je bent. :eek:

Ik zou niet weten waarom we onze samenwerking met P van een spion en een oud speler zouden moeten laten afhangen. Verder denk je echt dat je veel belangrijker bent/was dan het geval ooit geweest is en ooit gaat zijn.

Op die stats reageer ik over een paar weken wel ;) En niet omdat ze dan eventueel positief zouden staan voor ons maar eerder over je schijnheiligheid dus maak al maar een derde AF account :eek:

Voor ik het vergeet: je geeft steeds commentaar op mijn propaganda maar je kan nooit iets weerleggen. Het enige dat je kan is steeds hetzelfde herhalen :eek: Jij bent echt een aanwinst voor dit forum hoor :rolleyes:

Anonimiteit? Dat doe je wel erg zeer, ik speel zeker nog anoniem en dan zeggen dat ik 2 AF accounts heb. Ga mij dat eens uitleggen, ik zou geen eens weten wie jij zou bedoelen. Of is daar weer de zoveelste onzinpraat van jou?

En dan gaan we even naar de 2e alinea, heb ik ooit met jou samen gespeeld dan? Ik heb nog niet zoveel betekenis gespeeld op deze wereld. Dus ik weet even niet waar je over praat, en zou liever front met je hebben dan ik ooit met jou samen ga spelen.

Jij kunt nu ook reageren, op mijn stats. Ik geef alleen een teken dat jij nogal faalt met je oh zo grote stam.

Voor ik het vergeet, jij moet niet teveel onzin praten. Want jij weerlegt niks, maar herhaalt alles zo weer.
 

DeletedUser65921

Guest
Een stammassa :rolleyes:

Ik heb 5min vv gehad en aanvallen van een 10tal spelers gezien, dat is een stammassa ja.

Je weet wel, dat ding waarbij je met verschillende spelers van je stam aanvallen op één persoon stuurt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb 5min vv gehad en aanvallen van een 10tal spelers gezien, dat is een stammassa ja.

Je weet wel, dat ding waarbij je met verschillende spelers van je stam aanvallen op één persoon stuurt.

En in jullie geval, zoals hier ook bewezen, is dat ook dat ding waar jullie er niet in slagen winst te maken.


Dat was Laurens nog vergeten zeggen
 

DeletedUser71121

Guest
Het is natuurlijk ook makkelijk om eerst een aanval te sturen 5 dorpen te edelen en dan net voor je negatief zou staan een topic maken.

En front met mij maken? Er is niks zo makkelijk als dat hoor :rolleyes: Dus ik zie je wel verschijnen
 

DeletedUser65921

Guest
Jullie eerste wave kwam maandag aan en gisteren stond hij nog positief (vandaag niet gekeken).

Het is natuurlijk voor jullie veel moeilijker om 5 dorpen te edelen, snap ik wel, iedereen speelt op zijn eigen niveau he.
 
Reactiescore
328
Jullie eerste wave kwam maandag aan en gisteren stond hij nog positief (vandaag niet gekeken).

Het is natuurlijk voor jullie veel moeilijker om 5 dorpen te edelen, snap ik wel, iedereen speelt op zijn eigen niveau he.

Het is natuurlijk omdat ze 8000 edels willen sparen voor ons he :confused:
 

DeletedUser71121

Guest
Jullie eerste wave kwam maandag aan en gisteren stond hij nog positief (vandaag niet gekeken).

Het is natuurlijk voor jullie veel moeilijker om 5 dorpen te edelen, snap ik wel, iedereen speelt op zijn eigen niveau he.

Er is volgens mij maar 1 dag edels gestuurd onze prioriteiten liggen idd niet bij het eerste het beste noob account
 
Bovenaan