F!ctus & Co Vs. ~CoD~ & Co

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik kan tenminste met een goed gevoel gaan slapen sammy. Resist heeft nooit valse trucjes heoven toepassen. DD en jij daarentegen wel.:rolleyes:

en ik zeg nergens dat DD puur door resist is gevallen. maar als ze ons aan het inmaken waren was het vermoedelijk anders afgelopen...

en ook heb ik het vermoeden dat DD het zwaar vond dat fictus op het punt stond de BG te verbreken. als het helemaal goed gaat in een stam valt een stam niet uit elkaar, nietwaar?

wat voor vuil spel dan ?


als er 1 iemand spel speelde zoals hoorde was ik dat tegen kruijtzer volgens mij paar maanden lang vraag maar aan hem na was leuk gevecht. en hij staat niet voor niets zo hoog in verslagen tegenstanders weet niet of het vuil is dorpen over te nemen is volgens mij het spel.

of ben je nog steeds pissig op me dat je 2 dorpen pakte van me en er meteen 4 verloor 2 terug aan mij en door mij ook 1 aan juan en king jw. zeg dat dan gewoon.

ik zoek nog nieuw doelwit maar anders is het heel makkelijk hoor krijg jij elke week 300+ clears
 

DeletedUser

Guest
wat voor vuil spel dan ?


als er 1 iemand spel speelde zoals hoorde was ik dat tegen kruijtzer volgens mij paar maanden lang vraag maar aan hem na was leuk gevecht. en hij staat niet voor niets zo hoog in verslagen tegenstanders weet niet of het vuil is dorpen over te nemen is volgens mij het spel.

of ben je nog steeds pissig op me dat je 2 dorpen pakte van me en er meteen 4 verloor 2 terug aan mij en door mij ook 1 aan juan en king jw. zeg dat dan gewoon.

ik zoek nog nieuw doelwit maar anders is het heel makkelijk hoor krijg jij elke week 300+ clears

Denk niet dat die iedereen bedoelde alleen sommige van d.d. speelde wel een vies spelletje niet iedereen.

De oorlog is over en volgens mij hebben de mods vakantie of zijn te lui om er geen slotje op te gooien.
 

DeletedUser

Guest
of al die spam te straffen zoals bij anderen;)

en wanneer gaan we de topic van tbr en fictus vs rev zien???
of komt die er niet en was al het gedoe een vieze spel van een paar dders en fictusleden:p?
 

DeletedUser3750

Guest
Ik kan tenminste met een goed gevoel gaan slapen sammy. Resist heeft nooit valse trucjes heoven toepassen. DD en jij daarentegen wel.:rolleyes:

en ik zeg nergens dat DD puur door resist is gevallen. maar als ze ons aan het inmaken waren was het vermoedelijk anders afgelopen...

en ook heb ik het vermoeden dat DD het zwaar vond dat fictus op het punt stond de BG te verbreken. als het helemaal goed gaat in een stam valt een stam niet uit elkaar, nietwaar?

Oh ja, Resist heeft nooit valse trucjes hoeven te gebruiken... en maar mekkeren over spionnen en maar mekkeren over spionnen die ze zelf nooit hebben gehad hè^^

Overigens was Resist flink aan het vallen, dat heeft je leiding zelf toegegeven, dus shht.

Dat ik de bg met D.D. weg wou, is niet echt nieuw. Ik denk dat bijna iedereen dat wel doorhad :D In de stam wist men dit ook al lang.

En ja ik heb wat rond gehoord voor een co voor kruijtzer, vriendelijke kerel en hij vroeg het me dusja wrm zou ik niet helpen ;) Dat ik D.D. daarmee het iets moeilijker maakte, vond ik geen ramp aangezien het mij idd stoorde dat er elke keer meer dorpen van een BG werden.

Maar dat legt nog altijd niet mijn 'plan' uit dat ik zou hebben bij het edelen van ruben zijn dorpen. Welk plan heb ik daar dan bij volgens jou ;)

Blijkt KJ weer een goede BG te zijn^^ Ja jongens, we gaan de vijanden van onze BG's helpen, want anders kunnen onze BG's groeien en dat is geen groei voor mij. De ware aard van KJ komt weer goed boven drijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Dikke Dombo stam is gevallen oelalalalala

Nikoo wat noob van je om te stoppen. Gelukkig ben ik ook afgekickt.

King John pwn die noebs. Te veel noobs in die stam ,kon niet goed gaan.

Kusje ik ga weer slapen.
 

DeletedUser

Guest
Dikke Dombo stam is gevallen oelalalalala

Nikoo wat noob van je om te stoppen. Gelukkig ben ik ook afgekickt.

King John pwn die noebs. Te veel noobs in die stam ,kon niet goed gaan.

Kusje ik ga weer slapen.
Kusje terug:p
 

DeletedUser

Guest
Oh ja, Resist heeft nooit valse trucjes hoeven te gebruiken... en maar mekkeren over spionnen en maar mekkeren over spionnen die ze zelf nooit hebben gehad hè^^

Overigens was Resist flink aan het vallen, dat heeft je leiding zelf toegegeven, dus shht.



Blijkt KJ weer een goede BG te zijn^^ Ja jongens, we gaan de vijanden van onze BG's helpen, want anders kunnen onze BG's groeien en dat is geen groei voor mij. De ware aard van KJ komt weer goed boven drijven.

persoonlijk vind ik spionnen pas als ze Zelf naar DD zouden gaan en van te voren al met ons afspraken hadden gemaakt over info doorspelen ed. als wij info kregen, tja dat weigeren we dan niet. maar we hebben nooit iemand DD ingestuurd om te laten spioneren.

maargoed, onze kijk op dat begrip kan verschillen he ;)

en ik zeg het voor de zoveelste keer: ik doel niet op spionnen ed. ik bedoel dat jullie ons forum ZO interessant vonden dat jullie je eigen account er voor verlieten :confused::eek:
 

DeletedUser23320

Guest
persoonlijk vind ik spionnen pas als ze Zelf naar DD zouden gaan en van te voren al met ons afspraken hadden gemaakt over info doorspelen ed. als wij info kregen, tja dat weigeren we dan niet. maar we hebben nooit iemand DD ingestuurd om te laten spioneren.

maargoed, onze kijk op dat begrip kan verschillen he ;)

en ik zeg het voor de zoveelste keer: ik doel niet op spionnen ed. ik bedoel dat jullie ons forum ZO interessant vonden dat jullie je eigen account er voor verlieten :confused::eek:

der heeft niemand zen eigen account verlaten hoor... informeer je even beter int vervolg :)
 

DeletedUser2522

Guest
Blijkt KJ weer een goede BG te zijn^^ Ja jongens, we gaan de vijanden van onze BG's helpen, want anders kunnen onze BG's groeien en dat is geen groei voor mij. De ware aard van KJ komt weer goed boven drijven.

Een bg die je aanvalt, das zeker wel een goede bg :rolleyes:

Omdat ik wat rondhoor voor een medespeler voor kruijtzer als hij dat vraagt, beschouw ik niet per se als het helpen van de vijand van mijn bg. Trouwens, ik heb niet eens iemand gevonden, dus kruijtzer heeft altijd alleen gestaan tegen D.D..

En Niko, jij weet niet wat er op dat continent al gebeurd is, of ben je er rotsvast van overtuigd dat D.D. alles daar op een cleane manier regelde? Is mss een zwakke verdediging, maar ergens laat het mij koud wat jij erover denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan