Ezio Auditore da Firenze en terugkeer Castiel.

  • Topicstarter Deleted User - 2075062
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Hallo allemaal,

Aangezien Saltzer het noodzakelijk achtte om bepaalde zaken al prijs te geven in andere topics, hier dan een tekst van mijn kant.

Ik ben, zoals iedereen hier weet, lange tijd inactief geweest op TW door privé problemen. Vandaag heb ik mijn terugkeer bekend gemaakt en zo dus ook de terugkeer op mijn accounts ( Castiel. W27 en Ezio Auditore da Firenze W30 ). Nu wist ik van Saltzer dat hij de 28e van juni zou gaan stoppen. Elko zou hetzelfde doen, echter had Ferry gister een nieuw team op dit account geplaatst.

Ik heb op mijn beurt besloten dat ik een eigen team uit mijn eigen kring naast mij wil zetten. Dit omdat ik alleen mensen uit mijn eigen kring als co accepteer en wil weten wat ik van een ander kan verwachten. Ik heb dit ook aan Saltzer doorgegeven, Saltzer reageerde hier wat kil op, wat kortaf, maar hij gaf mij wel het idee dat het hem niet zoveel meer kon schelen. Naar mijn idee deed hij dat omdat hij over 14 dagen toch volledig stopt met dit spel, net als de andere co, Elko.

Ik heb dus het wachtwoord verandert, simpelweg omdat het mijn ( en Saltzer ) account is en ik doorga met dit spel, en dit met mijn eigen team wil doen.

Nu heb ik helaas, van maten van hier, moeten vernemen dat Saltzer een eigen account aan heeft gemaakt op Wereld 30. Hierdoor zal Ezio Auditore da Firenze dus een dubbelaccount om de oren krijgen, dit omdat Saltzer boos was op mij dat ik die spelers, die net 1 dag op het account zaten, heb gekickt.

Ik wil eindigen met dat ik een hele fijne tijd heb gehad met Saltzer op het account Ezio Auditore da Firenze, en dat ik niet begrijp waarom hij dit doet.

Mvg
Castiel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Als Ezio Auditore da Firenze een ban krijgt dan beloof ik namens +/- dat wij dat account niet zullen aanvallen totdat alle, door de ban verloren dorpen weer terug in het bezit zijn.
 
Reactiescore
2.039
Ik snap dat je graag controle hebt over wie er allemaal op 'je account' spelen, maar wanneer je voor onbepaalde tijd verdwijnt en het grootste deel van de mensen in je stam betwijfelt of je überhaupt terug komt, is het niet meer dan logisch dat er dan een vervangend team aangesteld wordt.
Als je dan toch terug komt en liever andere mensen op je account hebt, neem dan contact op met die spelers en laat ze dit weten.

Voor mij maakt dit weinig uit gezien de redenen waarom ik tijdelijk w30 ben komen spelen niet meer bestaan, maar om dan van iemand anders te moeten horen dat het ww veranderd is en ik dus ook niet in zou kunnen loggen, terwijl je me ook gewoon op skype hebt, is gewoon echt not done.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik snap dat je graag controle hebt over wie er allemaal op 'je account' spelen, maar wanneer je voor onbepaalde tijd verdwijnt en het grootste deel van de mensen in je stam betwijfelt of je überhaupt terug komt, is het niet meer dan logisch dat er dan een vervangend team aangesteld wordt.
Als je dan toch terug komt en liever andere mensen op je account hebt, neem dan contact op met die spelers en laat ze dit weten.

Voor mij maakt dit weinig uit gezien de redenen waarom ik tijdelijk w30 ben komen spelen niet meer bestaan, maar om dan van iemand anders te moeten horen dat het ww veranderd is en ik dus ook niet in zou kunnen loggen, terwijl je me ook gewoon op skype hebt, is gewoon echt not done.

Mijn terugkeer hie op TW ging wat meer aandacht in zitten dan ik dacht, me skype stond roodgloeiend van mensen die me wilde spreken en me dingen wilde vertellen en ik moest mijn account nog op orde zetten. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen, of om mensen ergens ook maar enig idee te geven dat ze neit gewaardeerd worden.

Ik waardeer het gigantisch wat jullie voor Ezio Auditore da Firenze gedaan hebben, echter was ik het totaal niet eens met het nieuwe team op mijn account, ik heb aangegeven het wachtwoord te veranderen bij Saltzer en hij reageerde hier kortaf op, echter gaf hij niet aan dat hij me erom haatte of me een ban aan wilde gaan naaien.

Ik wil me eigen teams bij me hebben zoals ik aangaf, en daarom is dit alles ook in werking gezet. Het was niet mijn bedoeling om jullie af te danken, sterker nog, er is in mijn skypegesprekken nog te zien dat ik jullie zeer dankbaar ben en dat ik jullie ook nog aan zou gaan spreken. Ik heb daar echter geen tijd voor gevonden, tot nu toe nog niet althans, ik wilde daarnaast met jullie nog spreken over de komende weken omdat ik in de veronderstelling was dat jullie nog door zouden gaan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Deze situatie is herstelt. Ezio Auditore da Firenze zal geen ban ontvangen omdat het account geen dubbelaccount heeft gehad.
 

DeletedUser44415

Guest
Saltzer heeft wel goed voor je account gezorgt & vele vv's gedaan. Waarom hij zo kill is, is volkomen verstaanbaar. Bijna niemand wist iets over je (speel je er nog of kom je nog wel terug). Bij deze geef ik hem toch wel wat gelijk in. Ikzelf ben ook niet al te actief, ik wist niets over je of je keuzes of dergelijkheden. Iedereen had vermoeden dat jij gewoon gestopt was.

Je mocht nog blij zijn dat saltzer terug gekomen was, want hij ging eigenlijk al eerder gestopt zijn. Toen hij hoorde dat het account geel stond, heeft hij terug gekomen & doorgezet.
 

DeletedUser

Guest
Hierdoor zal Ezio Auditore da Firenze dus een dubbelaccount om de oren krijgen

Nee. Is geen ban, geen straf. Echter wel totaal niet netjes van je idd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Saltzer heeft wel goed voor je account gezorgt & vele vv's gedaan. Waarom hij zo kill is, is volkomen verstaanbaar. Bijna niemand wist iets over je (speel je er nog of kom je nog wel terug). Bij deze geef ik hem toch wel wat gelijk in. Ikzelf ben ook niet al te actief, ik wist niets over je of je keuzes of dergelijkheden. Iedereen had vermoeden dat jij gewoon gestopt was.

Je mocht nog blij zijn dat saltzer terug gekomen was, want hij ging eigenlijk al eerder gestopt zijn. Toen hij hoorde dat het account geel stond, heeft hij terug gekomen & doorgezet.

Ik heb Saltzer niet van mijn account gekickt, en Elko ook niet, ik zie ook niet in dat iedereen denkt dat ik dat gedaan heb. Ik heb aangegeven bij Saltzer dat ik het wachtwoord zou gaan veranderen zodat de nieuwe spelers er niet meer op konden ( deze nieuwe spelers zaten er net 1 dag op en ik wilde met een eigen team gaan spelen ). Saltzer en Elko waren welkom om de komende 2 weken nog op mijn account erbij te komen, ze hadden beiden aangegeven te stoppen op 28 juni, waarom die datum weet ik niet.

En nee, ik kan moeilijk iets van me laten horen als ik 20 uur per dag op pad ben. Maar ik heb Saltzer nooit slecht behandelt en ook vandaag heb ik hem niet verkeerd behandelt. Ik heb aangegeven met een eigen team verder te willen en hij was zeer zeker welkom om zijn tijd, en als hij wilde langer, vol te maken op Ezio Auditore da Firenze. Ik heb hem nooit gezegd dat hij niet meer welkom was.

Nee. Is geen ban, geen straf. Echter wel totaal niet netjes van je idd.

Voor zover ik weet heb ik alleen 2 spelers gekickt die pas 1 dag op het account zaten, de andere 2 spelers zijn zelf vertrokken, want deze waren gewoon nog welkom op Ezio Auditore da Firenze. Ik zie niet aan waar ik hier niet netjes gehandeld zou hebben. Twee voor mij onbekende spelers die er nog geen dag op zitten ga ik niet voort laten spelen op mijn account, als dat als ''niet netjes'' zou worden omschreven ben ik niet netjes geweest. In elk ander geval heb ik volgens mij gewoon gehandelt zoals vele anderen zouden doen.

De woede reactie van Saltzer was het gevolg van de kick van twee onbekende spelers. Hij zou over 14 dagen zoiezo zijn gestopt net als Elko, en ze waren welkom deze dagen vol te maken en zelfs langer te blijven op het account. Ze hebben goed werk verricht tijdens mijn afwezigheid dus waarom niet.
 

DeletedUser

Guest
Twee spelers waar Ferry tijd en moeite heeft ingestoken om ze te vinden, ze vervolgens het account beloofd, waar ze ook al opzaten, en jij die dan vervolgens zonder iets te zeggen gaat kicken. Dat vind ik niet netjes nee, noch naar Ferry noch naar die spelers.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Twee spelers waar Ferry tijd en moeite heeft ingestoken om ze te vinden, ze vervolgens het account beloofd, waar ze ook al opzaten, en jij die dan vervolgens zonder iets te zeggen gaat kicken. Dat vind ik niet netjes nee, noch naar Ferry noch naar die spelers.

Met alle respect Aus, maar ook in inactiviteit ben ik nog wel de hoofdspeler van Ezio Auditore da Firenze en blijft dit wel mijn account. Het account is pas niet meer van mij wanneer ik het weg geef aan iemand en dat heb ik niet gedaan.

Ferry zou 28 juni zoiezo gestopt zijn en dat wist de hele TW community en alles wat eromheen zit. Die nieuwe spelers was een leuke oplossing, maar hij had het recht niet om hun zo maar een account ''te geven'' en ze ''hoofdspeler'' te maken. Ik ben dat ook in inactiviteit nog altijd tot ik anders besluit, en dat had ik naar mijn weten nog niet gedaan.

Ik stel zeer op prijs was Ferry allemaal heeft gedaan voor Ezio Auditore da Firenze, maar hij mag het account niet zo maar weggeven aan anderen terwijl ik daar niet mee akkoord ben gegaan. Ook al heb ik privé problemen zou dat gewoon vanzelfsprekend moeten zijn.
 

DeletedUser44415

Guest
Sorry, mijn fout... Ik dacht eerst dat F. gekicked was wegens zijn einde-datum, maar ik was verkeerd. Ook begrijp ik hetzelf: W29 speelde ik op Sebastian Valmont, & toen de beheerder leavde, stond ik er alleen voor. Ikzelf kan solo geen account onderhouden, want ikzelf ben er zelf amper (2-4u max.) . Met een account van de beheerder kon ik nooit een co zoeken of een nieuwe speler, dus wat doe je dan? Delete. Je kan vv geven, maar als er iemand slechte vv doet... Deleten ftw!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
In mijn opzicht staat Castiel eigenlijk volledig in zijn recht aangezien hij altijd de hoofdbeheerder van het account is gebleven. In deze situatie had Saltzer dus eerst naar Castiel toe moeten komen met de vraag of hij er een nieuw team op mocht zetten.

Ik vind het persoonlijk niet zo handig aangepakt van je, maar je staat wel volledig in je recht. Dat dubbelaccount van Saltzer is natuurlijk ook not done, zo ga je niet om met je medespelers!

En uiteraard, welkom terug!

Misschien moet je voortaan eerst op je eigen handelingen letten voordat je zoiets als deze post hierboven eruit gooit. Naar mijn weten en zeggen van andere heb jij namelijk onlangs nog hetzelfde gedaan, namelijk een dubbel account aanmaken op W33 waardoor een account een ban kreeg.
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect Aus, maar ook in inactiviteit ben ik nog wel de hoofdspeler van Ezio Auditore da Firenze en blijft dit wel mijn account. Het account is pas niet meer van mij wanneer ik het weg geef aan iemand en dat heb ik niet gedaan.

Ferry zou 28 juni zoiezo gestopt zijn en dat wist de hele TW community en alles wat eromheen zit. Die nieuwe spelers was een leuke oplossing, maar hij had het recht niet om hun zo maar een account ''te geven'' en ze ''hoofdspeler'' te maken. Ik ben dat ook in inactiviteit nog altijd tot ik anders besluit, en dat had ik naar mijn weten nog niet gedaan.

Ik stel zeer op prijs was Ferry allemaal heeft gedaan voor Ezio Auditore da Firenze, maar hij mag het account niet zo maar weggeven aan anderen terwijl ik daar niet mee akkoord ben gegaan. Ook al heb ik privé problemen zou dat gewoon vanzelfsprekend moeten zijn.

En dus omdat jij eigenaar bent mag hij er geen nieuwe spelers opzetten? (Een hoofdspeler dient overigens te spelen, e-mailadres bepaalt de eigenaar maar niet de hoofdspeler) De logica hiervan ontgaat mij volledig, zolang het e-mailadres op jouw naam blijft staan blijf jij de eigenaar van het account, of daar nou nieuwe spelers opzitten of niet. Feit is dat het voor Ferry óf nieuwe spelers erop óf deleten was, niet meer dan logisch ook. Enkel zou het jammer geweest zijn voor de stam mocht het account op delete zijn gegaan, vandaar dat Ferry er veel moeite in gestoken heeft om spelers te vinden. Misschien had die moeten overleggen alvorens ze erop te zetten ja, maar goed als je al zolang inactief bent en niemand echt weer wat er nou precies aan de hand is, is het niet zo gek dat hij dat niet doet.

Dat jij de eigenaar bent verandert niks aan het feit dat het totaal niet netjes is om die spelers er zomaar zonder boe of ba af te kicken, noch naar Ferry noch naar die spelers toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zijn sowieso geen winnaars in deze situatie, die enkel is ontstaan door miscommunicatie. Dat het begrijpbaar is dat Castiel. niet altijd even bereikbaar was, zeker. Maar je kan niet verwachten dat de overgebleven spelers het geen rot streek vinden als je na zo'n tijd niets of weinig van jezelf te laten horen ineens terug komt en iedereen er af haalt om zelf een team uit te zoeken. Probeer ze dan tijdelijk uit, en als ze niet bevallen dan kan je ze dat gewoon vertellen en heb je het veel netter opgelost.
 
Reactiescore
86
Ik ben het met jullie beiden eens maar naar mijn mening heeft Ferry ook overdreven gereageerd. Hij had beter gewoon met Castiel kunnen praten ipv het zo te doen.
 

DeletedUser44415

Guest
En dus omdat jij eigenaar bent mag hij er geen nieuwe spelers opzetten? (Een hoofdspeler dient overigens te spelen, e-mailadres bepaalt de eigenaar maar niet de hoofdspeler) De logica hiervan ontgaat mij volledig, zolang het e-mailadres op jouw naam blijft staan blijf jij de eigenaar van het account, of daar nou nieuwe spelers opzitten of niet. Feit is dat het voor Ferry óf nieuwe spelers erop óf deleten was, niet meer dan logisch ook. Enkel zou het jammer geweest zijn voor de stam mocht het account op delete zijn gegaan, vandaar dat Ferry er veel moeite in gestoken heeft om spelers te vinden. Misschien had die moeten overleggen alvorens ze erop te zetten ja, maar goed als je al zolang inactief bent en niemand echt weer wat er nou precies aan de hand is, is het niet zo gek dat hij dat niet doet.

Dat jij de eigenaar bent verandert niks aan het feit dat het totaal niet netjes is om die spelers er zomaar zonder boe of ba af te kicken, noch naar Ferry noch naar die spelers toe.

Doet me denken aan Sebastian valmont op W29. Terwijl alle ogen op het account stonden, had D. plots vertrokken & stond ik er plots alleen voor :(. Wegens het mijn account niet was, had ik nooit een co durven zoeken. :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan