Extra Stam optie

DeletedUser

Guest
Is het ook mogelijk dat je kan zien van mensen BINNEN je eigen stam wat hun gebouwen zijn en hun leger??

dan hoef je dat niet telkens te vragen en het kan wellis makkelijk zijn wanneer iemand aangevallen word of in een oorlog zit..
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me een slecht idee :p

Dan kan één spion je hele stam verraden.
 

DeletedUser

Guest
da kan zowiesow wel als ie maar het vertrouwen weet te winnen en een belangrijke positie krijgt, is voor mij oowk nooit een probleem geweest op de .net server om baron of zelfs duke te worden... niet dat ik spion ben daar ergens ofzow hor >.>
 

DeletedUser

Guest
nee het heeft totaal niets met je spion te maken het is gewoon een optie binnen de stam....
 

DeletedUser

Guest
nee het heeft totaal niets met je spion te maken het is gewoon een optie binnen de stam....

jah maar als er zo'n optie zou zijn zou het wel heel makkelijk worden voor spionnen als iedereen uit de stam die optie kan gebruiken
 

DeletedUser

Guest
nee haha luister:p

die optie is ALLEEN TE ZIEN DOOR STAM LEDEN deze optie is niet te bespioneren..... Het heeft echt totaal niets met de andere buiten de stam te maken..

Het is gewoon dat de grote bazen van de stam kunnen zien wie wanneer ingelogd heeft of iets dergelijks

netzoals onder onze naam dat groene rondje geeft aan of die persoon uit je stam online of offline is thats all en dat moet alleen te zien zijn door STAM LEDEN en is niet te bespioneren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zij zijn iets ervarener dan jij en hebben het niet over de verkenner, maar over een speler die effectief zich aansluit bij jullie stam om informatie te geven aan anderen... heel laf, maar hou er rekening mee. Ik vind het idee op zich niet slecht om het als optie voor de stamleiding te geven ofzo, zou sommige dingen inderdaad vergemakkelijken:)
mvg simon
 
Reactiescore
2.490
er zijn genoeg mensen die hun info willen verkopen aan andere spelers/stammen omdat ze schrik voor die mensen hebben ;)

of gewoon omdat ze familie zijn of dergelijke...

spionnen altijd rekening mee houden ;)
 

DeletedUser

Guest
hebben er volgens mij er eentje in onze stam gehad, hij is intussen al wel weg... maar die vraag zelf om erbij te mogen, wou direct een leidingsfunctie en was sterker dan ons allemaal. twee weken later zat hij bij een andere stam. mss is dat nog een idee: een mogelijkheid om te zien wanneer en hoelang iemand bij een bepaalde stam heeft gezeten...
 
Reactiescore
2.490
dit is normaal een mogelijkheid in twplus...

alleen moet dit nog ontwikkelt worden :)
 

DeletedUser

Guest
en wat is twplus als ik vragen mag? bestaat het al voor de .net versie en nog niet voor .nl?
 

DeletedUser

Guest
nee haha luister:p

die optie is ALLEEN TE ZIEN DOOR STAM LEDEN deze optie is niet te bespioneren..... Het heeft echt totaal niets met de andere buiten de stam te maken..

Het is gewoon dat de grote bazen van de stam kunnen zien wie wanneer ingelogd heeft of iets dergelijks

netzoals onder onze naam dat groene rondje geeft aan of die persoon uit je stam online of offline is thats all en dat moet alleen te zien zijn door STAM LEDEN en is niet te bespioneren



je doet je naam wel eer aan he...
 

DeletedUser

Guest
maar ik heb idd niet stil gestaan bij mensen die het dor zouden kunnen verkopen.....


nja we zien wel was optie hea:p
 

DeletedUser

Guest
ja is waar maar jammer dat er spionen zijn maar niet altijd want dan kan je eens oorlog voeren;) :D
 

DeletedUser

Guest
tsja jij niet dat scheelt ik zoek tenminste een naam uit die bij me past:p

DOminator staat op plaats 36 en jij op 2735... Je mag je naam dan eer willen aandoen maar je gaat er wel ver in:D

ja is waar maar jammer dat er spionen zijn maar niet altijd want dan kan je eens oorlog voeren;) :D

Echt waar, als ik daar nu eens sterk genoeg voor was denk ik wel dat ik dat leuk zou vinden...
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me een slecht idee, zoals al eerder gezegd. Als je een spy in je stam hebt en die promoveer je dat hij het kan zien dan zou hij alle informatie kunnen doorspelen aan andere mensen. Stel je voor... :D

Het spel is zo wel redelijk, ik vind suggesties goed maar denk ze wel ff door graag :)

(ik word zowaar serieus :eek: btw MeesterVuur...? nouja MasterFire Uva :))
 
Bovenaan