exiled vs. ATBC

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kruip zelf onder je steen,
of ga in een hoekje staan,
(want waarschijnlijk doe je dit toch altijd)
Weet je niks beters te verzinnen? :rolleyes:
Of moet ik nou gedist zijn? :confused:
Belisarius Ik verwacht niks meer van jouw post,
want aangezien kan je alleen maar schelden,
er kan niet eens deftig met jouw gepraat worden,
of je begint al te schelden,

Waar heb ik dan gescholden? Ik ben voor rede vatbaar, maar als je me gaat demoniseren om je gelijk te halen dan ben je aan het verkeerde adres.

vindt je jezelf niet een beetje belachelijk?
Nee, ik vind jou eerder belachelijk omdat je niet eens om een normale manier een post kun typen(juiste interpunctie inbegrepen).

Cijfers?
dit is algemeen bewezen,

Als je eens het forum van .net leest,

dan zie je dat daar ten minste respect volle spelers zijn
Hier is er bijna geen respect voor anderen,[/QUOTE]

Bron?:rolleyes:
Tevens gaat je zogenaamde 'argumentatie' voor het bovenstaande totaal nergens over. Verder is hier wel degelijk respect voor anderen, maar de sommigen, zoals ghoticgirl, verdienen dat niet omdat ze niet eens een normale Nederlandse zin kunnen typen. Ook omdat hun posts over het algemeen nergens op slaan.

maarjah,
wat moet je anders verwachten van een .nl,
Precies of Cheate gelijk is aan een spel spelen,
deze mensen kunnen niet anders dan cheate en schelden,
en als het niet lukt dan ze wenen bij hun moeder,
Generaliseren is volgens mij nog altijd incorrect. Verder bewijs jij je eigen achterlijkheid hiermee(ja, hier wel een 'scheldwoord', maar in dit geval is dat gewoon een feit;) ).



PS: dit zijn geen beledigingen, gewoon vastellingen,
Dus moet je nu weer niet eens beginnen flippen,
en weer een belachelijke post onder de deze posten,
aangezien je toch alleen kan Spamme,

Vaststellingen? Dit is een hoop onzin. Ik vraag me zelfs af waarom ik tijd voor jou heb genomen.
 

DeletedUser

Guest
Ghoticgirl of m.c.a. belachelijk maken? het is even leuk dus we doen het allebei, maar ik snap wel dat jij voor je leider (of moet ik zeggen multiaccount) opkomt... wat kan je anders doen,,, maar je moet toch echt is letten op die arrogantie, jullie doen het slecht en zijn toch nog even arrogant als opus tegen novus (wat ik goed begrijp maarjah) volgens dat shirtje...

Ragey) 13.05.07 18:50
Beste Minas,

Ik kan voor je bevestigen dat gebruikers Minas en Ghoticgirl qua IP-Adres, wachtwoord, email en activiteit niets met elkaar gemeen hebben.


Met vriendelijke groet,
Ragey)

Tribalwars Support
www.tribalwars.nl

Astublieft,
nu is het algemeen bewezen dat het geen multiaccount is,
Dus, laat die beschuldigingen maar weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ehm volgens mij hadden we het niet over jou en ghoticgirl aangezien jij kunt spellen maar over ghoticgirl drakalady natje enz...
 

DeletedUser

Guest
ehm volgens mij hadden we het niet over jou en ghoticgirl aangezien jij kunt spellen maar over ghoticgirl drakalady natje enz...

hey kdeb, ikzelf zou ook alles doen om te bewijzen dat ghoticgirl en ik NIET dezelfde persoon zijn aangezien ik dat als een regelrechte belediging zou hebben ervaard :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan