Excuses van de stam Behind naar P-Made.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44415

Guest
Er spelen ook nog andere spelers op het account die zich niet hebben misdragen. Waaronder ik, nu word PI een schande gemaakt, terwijl wij hier met zijn 4-en spelen en alleen Jony iets heeft gedaan :mad:

Ik begrijp dat dit een schande is, maar het ou niet echt fijn ziijn als account daarom op delete moet worden gezet door 1 speler.

Jij hebt I Google ook een schande gemaakt om gewoon achter een week te stoppen toen je gestart was, zonder zelfs eerst door te geven naar de beheerders.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp hem wel, aangezien ik hetzelf al eens meegemaakt hebt, kan ik hem 100% gelijk geven dat ik zo'n spelers ook zou afknallen. Om zo'n miezirig manier een stam ownen kan iedereen, maar de meesten hebben respect voor de andere. Jij bent waarschijnlijk een Behind. lid ofwel de co van snowcaster, dus ga niet te hoog op de toren staan.

Deze wereld gebeuren oorlogen, maar alleen de boeiende oorlogen worden hier op het forum geplaatst. Ook is dit topic er niet voor om over oorlogen te discussiëren, dus spammer, ga lekker slapen in je grot. Hij pownt je gewoon in tribal wars zelf, dus waarom tribal hugs? Bang dat hij je ownt?

ik kon de vv krijgen van tibhart2 destijds;)

niet aangenomen;)
 

DeletedUser56384

Guest
Er spelen ook nog andere spelers op het account die zich niet hebben misdragen. Waaronder ik, nu word PI een schande gemaakt, terwijl wij hier met zijn 4-en spelen en alleen Jony iets heeft gedaan :mad:

Ik begrijp dat dit een schande is, maar het ou niet echt fijn ziijn als account daarom op delete moet worden gezet door 1 speler.
Dat zou idd. niet fijn zijn... alleen maakt TW dat onderscheid zelf niet. Als 1 van jullie een extra accountje aanmaakt, dan hangen jullie allemaal. En dat principe huldigen we dan maar.... tenzij je hem kunt overtuigen om niet meer op de account te komen en hij dat ook niet meer zou doen. Dan hebben de overgebleven spelers er niets meer mee van doen: mits ze wel de onterecht verkregen dorpen inleveren... anders heb je hier wel een Mea Culpa maar is het feitelijk: Glas, plas, was.... en blijft er maar 1 account met de brokken zitten (degene waarvan de troepen zijn weg gestuurd).
 

DeletedUser58530

Guest
Ik begrijp hem wel, aangezien ik hetzelf al eens meegemaakt hebt, kan ik hem 100% gelijk geven dat ik zo'n spelers ook zou afknallen. Om zo'n miezirig manier een stam ownen kan iedereen, maar de meesten hebben respect voor de andere. Jij bent waarschijnlijk een Behind. lid ofwel de co van snowcaster, dus ga niet te hoog op de toren staan.

Deze wereld gebeuren oorlogen, maar alleen de boeiende oorlogen worden hier op het forum geplaatst. Ook is dit topic er niet voor om over oorlogen te discussiëren, dus spammer, ga lekker slapen in je grot. Hij pownt je gewoon in tribal wars zelf, dus waarom tribal hugs? Bang dat hij je ownt?

Vergis me niet, ik vind het ook respectloos wat de andere heeft gedaan, en ik vind dat hij gelijk heeft zijn mening te zeggen. Maar hij zaagt gewoon en zegt 10x hetzelfde, en nog op een saaie manier ook. Ik ben geen lid van behind, en wil niets er van goed praten, ik ben ook heel fel tegen die onzin die er gebeurd is. Maar wenen gaat niets helpen. Daarom dat ik voorstel: Move on, en post wa stats of post dan tenminste iets wat tenminste grappig is. Ik wil niet 100x lezen, hij was stout :( hij was stout :( hij was stout :(. Dat hebben we allemaal wel al kunnen afleiden uit de allereerste post.

Hij pownt me in tribal wars zelf? Je kent me niet eens wat is dat dan voor een domme reactie, gewoon omdat ik zeg dat hij minder moet zagen, en meer stats moet laten zien?
 

DeletedUser56384

Guest
Vergis me niet, ik vind het ook respectloos wat de andere heeft gedaan, en ik vind dat hij gelijk heeft zijn mening te zeggen. Maar hij zaagt gewoon en zegt 10x hetzelfde, en nog op een saaie manier ook. Ik ben geen lid van behind, en wil niets er van goed praten, ik ben ook heel fel tegen die onzin die er gebeurd is. Maar wenen gaat niets helpen. Daarom dat ik voorstel: Move on, en post wa stats of post dan tenminste iets wat tenminste grappig is. Ik wil niet 100x lezen, hij was stout :( hij was stout :( hij was stout :(. Dat hebben we allemaal wel al kunnen afleiden uit de allereerste post.

Hij pownt me in tribal wars zelf? Je kent me niet eens wat is dat dan voor een domme reactie, gewoon omdat ik zeg dat hij minder moet zagen, en meer stats moet laten zien?
Ik vind je geweldig :D Je hebt niet eens door dat ik helemaal niet in die stam zit... en je hebt geen flauw idee wie of wat ik ben... heerlijk gewoon... zet hem op Ham.!

Hmmmm... eindelijk een speler die ik echt voor mijn ontbijt kan opeten... *neuriet, plakje ham, plakje ham :eek:*
 

DeletedUser26330

Guest
Ik vind je geweldig :D Je hebt niet eens door dat ik helemaal niet in die stam zit... en je hebt geen flauw idee wie of wat ik ben... heerlijk gewoon... zet hem op Ham.!

Hmmmm... eindelijk een speler die ik echt voor mijn ontbijt kan opeten... *neuriet, plakje ham, plakje ham :eek:*

Wat ben je dan, buitenaards:eek:?
 

DeletedUser58530

Guest
Ik vind je geweldig :D Je hebt niet eens door dat ik helemaal niet in die stam zit... en je hebt geen flauw idee wie of wat ik ben... heerlijk gewoon... zet hem op Ham.!

Hmmmm... eindelijk een speler die ik echt voor mijn ontbijt kan opeten... *neuriet, plakje ham, plakje ham :eek:*

Ik bedoelde niet jou persoonlijk toen ik zei 'hij'. Was niet de bedoeling om zo over te komen, bedoelde hun. Had het natuurlijk ook een beetje op jou op dat zagen, maar er zijn hier genoeg mensen van P-made die ook zaagden waar op dat bedoeld kon zijn ;)

Kom maar een plakje halen :p
 

DeletedUser44415

Guest
Vergis me niet, ik vind het ook respectloos wat de andere heeft gedaan, en ik vind dat hij gelijk heeft zijn mening te zeggen. Maar hij zaagt gewoon en zegt 10x hetzelfde, en nog op een saaie manier ook. Ik ben geen lid van behind, en wil niets er van goed praten, ik ben ook heel fel tegen die onzin die er gebeurd is. Maar wenen gaat niets helpen. Daarom dat ik voorstel: Move on, en post wa stats of post dan tenminste iets wat tenminste grappig is. Ik wil niet 100x lezen, hij was stout :( hij was stout :( hij was stout :(. Dat hebben we allemaal wel al kunnen afleiden uit de allereerste post.

Hij pownt me in tribal wars zelf? Je kent me niet eens wat is dat dan voor een domme reactie, gewoon omdat ik zeg dat hij minder moet zagen, en meer stats moet laten zien?

Bweuh, daarom wou ik deze topic gesloten hebben tot nu.

Ik ken hem wel, & jou inderdaad niet... Wat is er nu doms daaraan als ik zeg dat hij je dus ownt :)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Vind het maar spijtig dat hij geen zin krijgt achter een heerlijke dosis Spamvlees :(.
 

DeletedUser56384

Guest
Misschien niet zomaar iemands RL-naam op 't AF rondstrooien?

edit: als 't ok is is 't ok natuurlijk. :D
Andere wereld... andere speelwijze... andere alles eigenlijk... je hoeft het niet te geloven... maar het is echt zo.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, ik heb repetitieweek, ETA doe een goede daad en verschuif deze discussie naar Donderdag, kan Mr. T nu ook op ze examens focussen! :D
 

DeletedUser56384

Guest
Jongens, ik heb repetitieweek, ETA doe een goede daad en verschuif deze discussie naar Donderdag, kan Mr. T nu ook op ze examens focussen! :D
De grootste spammer ever doet ook een duit in het zakje :D .... nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan