Evolutie van NL53

DeletedUser60141

Guest
Het is altijd best leuk te zien hoe een wereld groeide en veranderde, dus ben ik Alex02dsa’s auto-updatende kaarten beginnen opslaan en heb een GIF van de 4 belangrijkste kaarten gemaakt. Met dank aan Alex voor de originele kaarten.
Geniet van de evolutie van deze wereld.


toptribes.gif

topplayers.gif

topktribes.gif

topkplayers.gif


Deze kaarten zullen af en toe geupdate worden wanneer ik over voldoende afbeeldingen beschik om een duidelijk verschil te tonen.
Ik zal geen andere kaarten gebruiken dan diegene die Alex aanbied.


Wil je een tragere of snellere versie zien, klik hier en zoek naar degene die je wil zien.
De trage zijn 2 frames per seconde.
De snelle zijn 10 frames per seconde.

Afbeeldingen laden niet of zijn niet up to date? Check deze thread of laat ons iets weten.
 

DeletedUser78123

Guest
Kan je misschien eens een nieuwe maken van de afgelopen x aantal weken ? :) is erg interessante data.
 

DeletedUser77704

Guest
Een update zou mooi zijn met alle veranderingen die hebben plaatsgevonden :cool:
 

DeletedUser60141

Guest
Zoals in de eerste post staat kan je naar een thread op .uk gaan waar ik af en toe updates plaats omtrent deze 'evomaps'. Gisteren omstreeks 6 pm heb ik deze manueel geupdate voor alle werelden. Voorlopig kampen we met wat problemen betreffende de automatische updates waarvoor we de reden niet goed weten te pinpointen. Gezien het ruwweg een volledige dag in beslag neemt op mijn persoonlijke pc om deze in orde te brengen blijven updates wat uit.
 
Bovenaan