Evolutie van Klassieke wereld

DeletedUser60141

Guest
Het is altijd best leuk te zien hoe een wereld groeide en veranderde, dus ben ik Alex02dsa’s auto-updatende kaarten beginnen opslaan en heb een GIF van de 4 belangrijkste kaarten gemaakt. Met dank aan Alex voor de originele kaarten.
Geniet van de evolutie van deze wereld.


toptribes.gif

topplayers.gif

topktribes.gif

topkplayers.gif


Deze kaarten zullen af en toe geupdate worden wanneer ik over voldoende afbeeldingen beschik om een duidelijk verschil te tonen.
Ik zal geen andere kaarten gebruiken dan diegene die Alex aanbied.
Startdatum is 2016-08-19.

Images not showing? Check this thread first or let us know.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77689

Guest
Grappig initiatief! Kunnen die kaarten alleen iets trager worden weergegeven?

Groetjes
 

DeletedUser75558

Guest
Zeer jammer van die vele bb's, waardoor deze toch al gewonnen classic nog maanden door kan gaan, echt een hele grote blunder van het twteam
 

DeletedUser75558

Guest
Lol was dat nu weer voor onzin :p
Het lijkt mij vrij logisch dat een stam als bact echt geen kans meer kan hebben, aangezien wat voor figuren daar spelen. Dan heb je iets van 30 bb's per speler ofzo en dan gaat deze wereld dus onnodig lang door, behalve als er nou eens actie ondernomen wordt en er gewoon overal snel front gemaakt wordt, maar dat ziet er niet naar uit dat dat op dit moment echt gebeurd.
 

DeletedUser75558

Guest
paul heeft z'n brilletje niet op blijkbaar, aangezien er overal al front word gemaakt of zelfs al is :D er is zelfs al front met 4 accounts, en 5e op komst.

http://nl.twstats.com/nlc1/index.ph...=300&centrex=500&centrey=500&fill=000000&bm=1
Volgens mij is begrijpend lezen voor jou niet aan bod gekomen vroeger? Kijk eens naar je stam stats steff, daar zie je toch duidelijk dat bact duidelijk niet de intensie heeft om de strijd aan te gaan, maar lekker noobs en bb's blijft edelen, want ja, waarom nu al aan je ondergang beginnen als je het ook kunt verschuiven naar de volgende maand?
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser60141

Guest
The gifs have been updated. The publicly broadcast ones are now only 5 frames per second, the first and last frames show for a longer amount of time.

Want to see a slower or faster version, go here and find the one you are looking for.

The slow one has 2 frames per second.
The fast version has 10 frames per second.
 
Bovenaan