[Profiel] Eviction | W53

DeletedUser75778

Guest
1. De tekst: Eviction. Eventueel ergens W53 verwerken als dat mooi valt.
2. Kleurencombinatie(s): Dat maakt niet echt uit. Gaat vooral om het thema. Aan jou hoe je dat kleur geeft.
3. Thema: Vertaald naar het Nederlands is Eviction uitzetting, vaak wordt het gebruikt bij een uitzettingsbevel wat woningen betreft. Dit kun je ook goed op TW vorm geven. Ik wil het thema graag heel breed houden, maar het lijkt me leuk om iets te zien wat gezag en angst uitstraalt. Iemand die bang is voor wat gaat komen. Schrik, verdriet, een schreeuw. Noem het maar op. Het mag ook juist iets ludieks zijn, vind het ook niet erg om een wat meer trollend profielplaatje te hebben. Ik laat je hierin volledig vrij.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: x
5. Deadline: Geen deadline
6. Prijs/gift: Wat is normaal tegenwoordig? 50pp minstens dan maar, kan meer worden als ik iets echt 'wow' vind.
7. Favoriet tot nu toe: x

Succes!
 

DeletedUser77909

Guest
Ik vind het een moeilijk onderwerp om iets voor te verzinnen..
Dus misschien laat ik deze voorbijgaan
 

DeletedUser77909

Guest
Ik dacht dat een uitdaging juist leuk zou zijn. Moet ik op zoek naar stocks anders?
Is wel makkelijker, zo weten de designers ook echt welke kant je op wilt.
Misschien zelfs een plaatje voor welke stijl je graag wilt (qua kleuren en effecten)
 

DeletedUser75778

Guest
Dit plaatje heb ik gevonden op http://alphacoders.com/

Dit lijkt me wel passend bij het thema

773594.jpg
 

DeletedUser75329

Guest
Heb hier een aantal stocks:
6b1ba1bd7326a0999acc48fad99869d2.jpg
World-Of-Wallpapers-Image-13.jpg

029-end-of-the-world.jpg

warmonger-operation-downtown-destruction-3-cqq0l1zazc-1280x960.jpg

5Ged07h.jpg

wallpaper-2808335.jpg

1f229d1bed40c75712c505ada6dab6b7.png

wallpaper-7-16-9.jpg
 

DeletedUser75778

Guest
Bedankt kerel! Ik zou enkel graag meer de nadruk willen hebben op de chaos die je ziet in de stock. Brandende huizen, de benzinetank naast een klein meisje. Beetje psychopatisch. Dat zie je met deze bewerking niet meer terug. De bewerking is wat sierlijk terwijl het thema dat niet is.

En super bedankt voor de stocks! Dit is zeker mijn favoriet:

5Ged07h.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75329

Guest
Dat is simpelweg gewoon zoeken op google, designen kan ik niet haha. Dus succes aan de designer ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Ja dat vlammende is imo niet erg bevorderlijk voor de uitstraling
 

DeletedUser75778

Guest
Lijkt me al beter ja, alleen is het weidse wat op de stock terug kwam is nu wel wat verdwenen. Ja ik weet het, ben superkritisch. Maar ik koop dan ook maar één plaatje waarvan ik volledig onder de indruk ben. Zou je nog iets kunnen proberen, ook met andere fonts? Zo niet, ook geen probleem hoor :tongue:
 
Bovenaan