EVENT 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74396

Guest
Als tribalwars van plan is om elk ongewenst event (dat INNO verzonnen heeft over de jaren) 1 dag te laten draaien kunnen we dit haast beter TW's sterfdatum 13jaar noemen ipv tribalwars verjaard...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet elk ongewenst, aleen de 13 best verdienende lijkt me.


Ik kan niet wachten op dag 13, tombola event!!! Tis een wonder dat de pp knoppen voorlopig nog wegblijven
 

DeletedUser59471

Guest
Niet elk ongewenst, aleen de 13 best verdienende lijkt me.


Ik kan niet wachten op dag 13, tombola event!!! Tis een wonder dat de pp knoppen voorlopig nog wegblijven

Ik denk dat ze de knoppen voorlopig verbergen en dat de mensen met HTML, CSS en JS skills de pp nog wel kunnen abusen :tongue:. Dit evenement is echt uber vervelend, ik word op w50 gestalkt door mensen waarvan ik probeer de schilden af te pakken, want ze proberen de schilden terug te pakken. Mijn rapportjes zitten nu bijna tot de nok toe vol met berichten van dit evenement. :sad: Op w49 gaat het wel goed.
 

DeletedUser53985

Guest
image.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Maar als die mannen echt al die afgedankte events gaan opnieuw spelen... wat krijgen we dan nog te verduren komende dagen?

Hoeden event?
Dat met die 11 monsters?

Wordt ik nu niet direct warm van.

Op Castle assault na is er niet echt een leuk en goed uitgewerkt event geweest in het laatste jaar (mijn mening)
 

DeletedUser74005

Guest
Klote events allemaal... Alsof er mensen zitten te wachten op 13 dagen 'kans op oneerlijke voordelen'. Heeft niks meer met de essentie van het spel te maken.
 

DeletedUser53985

Guest
Zo extreem veel voordeel zal het m.i. ook weer niet opleveren...
Iedereen heeft immers gelijke kansen bij het event, niet waar?
 

DeletedUser75329

Guest
Weet iemand btw of je met die edelstenen eenzelfde bonus meerdere keren kan kopen?
Dus bijvoorbeeld 5x dat pakketjes ding.
 

DeletedUser74430

Guest
Beter event dan die vorige inderdaad, hier kan je tenminste zelf kiezen wat je krijgt.

Weet iemand btw of je met die edelstenen eenzelfde bonus meerdere keren kan kopen?
Dus bijvoorbeeld 5x dat pakketjes ding.
Als je daar voldoende edelstenen voor hebt, kan dat voor zover ik weet gewoon ja. Het is volgens mij niet zo dat een bepaalde bonus verdwijnt na het gekocht te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan