Eurovisie 2016

DeletedUser

Guest
Nederland gaat sws niet winnen, 100% zeker ben ik daar van.

Het zou goed kunnen dat Douwe het beste kan zingen maar zijn optreden was nou niet echt spectaculair, als je kijkt naar de winnaars van afgelopen jaren zie je dat het allemaal hele spectaculaire optredens zijn met veel special effects etc.. Dance muziek doet het ook goed met een echte een climax in het nummer. Dat heeft Douwe allemaal niet, dat zegt niks over zijn stem maar meer over het publiek die hier naar kijkt en stemt.

Kijk maar naar Ilse en Waylon. Die hadden dat ook niet. Goede muziek wordt ook gewoon gewaardeerd. Ik denk ook niet dat hij gaat winnen maar zie zeker kansen voor een top10 notering. Volgend jaar dan Og3ne insturen en dan winnen we.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat angelino wel weet wie wint. De zionist die hij is.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Douwe deed het lekker hoor!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Daarna vast wel ja.
 

DeletedUser74005

Guest
Douwe is een eikel, jammer dat hij door is, had hem graag op zn bek zien gaan.
 

DeletedUser73016

Guest
Rusland momenteel topfavoriet. Oekraine, Frankrijk, Australie en Malta zijn schaduwfavorieten. Polen en Bulgarije schat ik ook hoger in dan de odd's laten uitschijnen. En laten we Armenie en Zweden ook niet vergeten. Nederland 50/50 voor top 10.

Meesten laten het trouwens tot een episch gevecht: Rusland - Oekraine komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Azerbeidzjan. Poah.

Oostenrijk verwacht ik hoog door dat godskolere Frans.
 

DeletedUser73016

Guest
Belgie heeft weer een afgrijselijke popsong die lijkt ingestuurd geweest zijn door het vtmpubliek met een gemiddelde iq van 90.

Wat een vreselijk liedje.

Ipv dat ze urban trad, loic nottet toer opgaan, neen we zenden weer een c-popsong in omdat we toch zoveel succes hebben gehad met xandee, kate ryan. Keb dan nog liever sergio of nicole & hugo


[video=youtube;nTLAzDVu80E]https://www.youtube.com/watch?v=nTLAzDVu80E[/video]

Dit is nog altijd de vreemdste inzending ooit (maar stiekem wel nog tof)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75294

Guest
Zweden doet het vaak wel goed, helaas proberen ze dit jaar die gozer van vorig jaar na te doen..
Al die landen uit oosteuropa/balkan betalen elkaar gewoon voor stemmen en kunnen voor geen meter zingen.

Waar ik me vooral aan irriteer is engels met een zwaar accent... Als je niet fatsoenlijk engels kan moet je gewoon meteen kappen met zingen :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bosnië vond ik wel goed. Jammer dat ze niet door zijn.
 

DeletedUser73016

Guest
nummer van zweden is te goedkoop en onsubtiel. Maar is wel beter dan het gemiddelde, maar zou ontgoocheld zijn als het wint.

Maar ze brengen wel elk jaar populaire nummers, dat doen weinigen hen na. Zweden is het Ierland van dit decennium.

Kzal wel mijn punten zaterdagavond eens geven =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan