Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
Ik snap het dat de rest van de wereld er niet toe doet, maar......
houd dat dan in dat de top-3 stammen de rest van W40 wél gewoon mogen stabben en tegen hen doorgaan met smerig spel?

Dan vraag ik me nl af, wat het voor zin heeft, als maar 3 stammen het erover eens zijn dat ze tegen ELKAAR niet meer smerig spelen.

Omdat een hele wereld erbij betrekken onzinnig is. Daarom. Bibber zou je er nog eens bij kunnen betrekken maar stammetje als MoWo, EER etc.. die 0,0 invloed hebben op de wereld hoeven we er niet bij te gaan betrekken. Is ook praktisch gezien onhaalbaar want dan zijn er gewoon teveel mensen en die spelertjes in kleine stammen maken zich vaak toch alleen maar druk over welk volgend bb dorpje ze kunnen edelen. Het gaat die stammen dus ook niks aan. In het conclaaf van Error zijn nog nooit stammen buiten de top 5 voorbij gekomen. Simpelweg omdat ze niet relevant zijn.

En precies om die reden zullen we dus ook geen smerig spel of wat dan ook tegen die kleine stammetjes gaan uitvoeren. Schieten we niks mee op.
 
Reactiescore
7
Omdat een hele wereld erbij betrekken onzinnig is. Daarom. Bibber zou je er nog eens bij kunnen betrekken maar stammetje als MoWo, EER etc.. die 0,0 invloed hebben op de wereld hoeven we er niet bij te gaan betrekken. Is ook praktisch gezien onhaalbaar want dan zijn er gewoon teveel mensen en die spelertjes in kleine stammen maken zich vaak toch alleen maar druk over welk volgend bb dorpje ze kunnen edelen. Het gaat die stammen dus ook niks aan. In het conclaaf van Error zijn nog nooit stammen buiten de top 5 voorbij gekomen. Simpelweg omdat ze niet relevant zijn.

En precies om die reden zullen we dus ook geen smerig spel of wat dan ook tegen die kleine stammetjes gaan uitvoeren. Schieten we niks mee op.



En FUTURE?
Waar valt die onder?

Onder de stammen waar toch wel smerig spel tegen gespeeld mag worden?
 
Reactiescore
7.944
Wat heeft het voor nut om afspraken te maken wanneer een stam toch maar 2 weken bestaat? Laat er eerst maar eens een stabiele stam komen.
 

DeletedUser

Guest
En FUTURE?
Waar valt die onder?

Onder de stammen waar toch wel smerig spel tegen gespeeld mag worden?

FUTURE is een smerige stam omdat het zelf informatie uit Error heeft meegenomen (zie eerste post), er geen afspraken zijn met deze stam, het een gejat account heeft (Maniac), Hack moedwillig naar de knoppen heeft geholpen, probeert om Error intern te slopen. Moet ik nog even doorgaan?

En als je doelt op de afspraken. Er zijn geen enkele spy afspraken met FUTURE gemaakt. Is ook weinig relevant om ook een spy in FUTURE te hebben. Immers, deze stam is zoals jullie zelf zeggen alleen als statement bedoeld. Dusja, dan zal er toch wel geen OS of massa gepland of gedaan worden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog niemand over Super Stabby Sunday Richard gehoord? Alleen accounts leegzetten van je tegenstanders, kan je nooit als een stab beschouwen natuurlijk. Wat zou de volgende stap van Richard zijn? Ik ben benieuwd wat stabby Richard in petto heeft. :rolleyes:

ben eigenlijk nu toch wel benieuwd wie je eigenlijk bent maar ja dat zal je wel niet durven te zeggen:D
 
Reactiescore
7
Wat heeft het voor nut om afspraken te maken wanneer een stam toch maar 2 weken bestaat? Laat er eerst maar eens een stabiele stam komen.



Wat heeft het voor nut om binnen een statement stam als FUTURE is, iemand te plaatsen die info van het FUTURE forum aan de Error stamleiding doorgeeft?
Vertel mij dat eens?

want wat heeft het dan voor zin dat Error meehelpt om afstpraken te maken waardoor er niet meer smerig gespeeld word als er binnen no time gewoon weer in een stam iemand zit die zich tot dat niveau verlaagt?



Helaas zuig ik niet uit mijn duim,
Want binnen FUTURE zit inderdaad iemand die info van het FUTURE stamforum doorgeeft aan de Error-stamleiding.




Ik vond spy zelf een te groot woord om te gebruiken.

degene die mij op dit moment aanvalt:
Daarnaast zit je wel in FUTURE voor veiligheid. Want waarom zal je anders al in je stam vertellen dat je aangevallen wordt door mij?


waarop ik oa dit gezegd heb:
Mooi dat je ook binnen FUTURE alweer iemand hebt zitten die je van alles doorverteld.


en als antwoord krijg:
Oh, nu heb ik al een spy in Future? Er staat als het goed is duidelijk op jullie forum waarom bepaalde spelers daar zitten. En dat is gewoon om spelers terug te halen en niet omdat ze het een geweldig plan vinden.

Mijn antwoord:
Ik noemde het iemand die jou van alles doorverteld, jij noemt het zelf een spy.
maar.... je hebt gelijk, iemand die aan de stamleider van een andere stam van alles doorverteld, is idd een spy, da's waar.
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft het voor nut om binnen een statement stam als FUTURE is, iemand te plaatsen die info van het FUTURE forum aan de Error stamleiding doorgeeft?
Vertel mij dat eens?

want wat heeft het dan voor zin dat Error meehelpt om afstpraken te maken waardoor er niet meer smerig gespeeld word als er binnen no time gewoon weer in een stam iemand zit die zich tot dat niveau verlaagt?



Helaas zuig ik niet uit mijn duim,
Want binnen FUTURE zit inderdaad iemand die info van het FUTURE stamforum doorgeeft aan de Error-stamleiding.




Ik vond spy zelf een te groot woord om te gebruiken.

degene die mij op dit moment aanvalt:
Daarnaast zit je wel in FUTURE voor veiligheid. Want waarom zal je anders al in je stam vertellen dat je aangevallen wordt door mij?


waarop ik oa dit gezegd heb:
Mooi dat je ook binnen FUTURE alweer iemand hebt zitten die je van alles doorverteld.


en als antwoord krijg:
Oh, nu heb ik al een spy in Future? Er staat als het goed is duidelijk op jullie forum waarom bepaalde spelers daar zitten. En dat is gewoon om spelers terug te halen en niet omdat ze het een geweldig plan vinden.

Mijn antwoord:
Ik noemde het iemand die jou van alles doorverteld, jij noemt het zelf een spy.
maar.... je hebt gelijk, iemand die aan de stamleider van een andere stam van alles doorverteld, is idd een spy, da's waar.

Mea, nu moet je echt snel dimmen zeg. (en minder enters gebruiken) Is het zo erg dat ik je aanval? Dat doe ik al 10 maanden regelmatig. Dat je nu dacht te ontsnappen aan mij en ik je even uit je droom help, hoeft niet te betekenen dat je nu net moet gaan doen alsof ik actief een spy in FUTURE heb. Want dat is gewoon niet waar. Ik heb gewoon nog steeds contact met een deel van de mensen die Error uit is. Eén speler is zelfs gegaan met de bedoeling om de spelers terug te halen. Met een andere heb ik al een afspraak staan om terug te keren. Moet je niet gaan doen alsof we actief zitten te spy. Want ik weet zeker dat jullie een massa op me plannen, maar heb daar nog geen concreet plan van gezien of gehoord.
 
Reactiescore
7

Mea, nu moet je echt snel dimmen zeg. (en minder enters gebruiken) Is het zo erg dat ik je aanval? Dat doe ik al 10 maanden regelmatig. Dat je nu dacht te ontsnappen aan mij en ik je even uit je droom help, hoeft niet te betekenen dat je nu net moet gaan doen alsof ik actief een spy in FUTURE heb. Want dat is gewoon niet waar. Ik heb gewoon nog steeds contact met een deel van de mensen die Error uit is. Eén speler is zelfs gegaan met de bedoeling om de spelers terug te halen. Met een andere heb ik al een afspraak staan om terug te keren. Moet je niet gaan doen alsof we actief zitten te spy. Want ik weet zeker dat jullie een massa op me plannen, maar heb daar nog geen concreet plan van gezien of gehoord.


Harm, Harm, denk je nu echt dat ik zo reageer omdat je me aanvalt? :D
Sorry, dan schat je jezelf toch echt te hoog in.

Ik vind het gewoonweg niet kunnen, dat er hier op het AF - in mijn ogen begint dat toch wel "schijnheilig" te lijken - gesproken word over smerig spelen te verminderen door een document op te stellen,
als daarna gewoon blijkt dat dat rustig doorgaat, doordat er hoe dan ook en door wie dan ook, info vanuit het FUTURE forum doorgespeeld word naar Error toe.


En dat je info krijgt bevestig je zelf elke keer weer, want zelfs nu zeg je zegt:
Want ik weet zeker dat jullie een massa op me plannen, maar heb daar nog geen concreet plan van gezien of gehoord.
Oftewel: je zit er dus op te wachten dat er zulk soort info naar je doorgespeeld word.

En tragisch:
die info is er niet, want die mass word niet gepland, net zoals Hack geen spy binnen Error had.
 

DeletedUser

Guest
Harm, Harm, denk je nu echt dat ik zo reageer omdat je me aanvalt? :D
Sorry, dan schat je jezelf toch echt te hoog in.

Ik vind het gewoonweg niet kunnen, dat er hier op het AF - in mijn ogen begint dat toch wel "schijnheilig" te lijken - gesproken word over smerig spelen te verminderen door een document op te stellen,
als daarna gewoon blijkt dat dat rustig doorgaat, doordat er hoe dan ook en door wie dan ook, info vanuit het FUTURE forum doorgespeeld word naar Error toe.


En dat je info krijgt bevestig je zelf elke keer weer, want zelfs nu zeg je zegt:

Oftewel: je zit er dus op te wachten dat er zulk soort info naar je doorgespeeld word.

En tragisch:
die info is er niet, want die mass word niet gepland, net zoals Hack geen spy binnen Error had.

Ik ga ook niet wachten op die info dat ze massa plannen. Want daarvoor grijp ik al in, dat heb ik al duidelijk aangegeven.

En nu eis je in wezen dat er helemaal geen contact meer is tussen Error en FUTURE mensen. Want er gaat hoe dan ook informatie heen en weer. Boykes en Haze weten precies wat er intern binnen Error veranderd is. Dat heb ik ze namelijk verteld. Maakt dat mij een spy? Als je dus echt zo zuiver wil spelen moet je lekker stam opheffen, iedereen op deze wereld blokkeren op skype/pm en stamloos verder spelen.
 
Reactiescore
1.075
overigens is het zo erg om info te krijgen vanuit een stam dat enkel is gemaakt om een statement te maken? Aangezien het niet als een serieuze stam gezien moet worden? Ook error heeft met deze stam te maken aangezien het een statement naar error toe zou zijn, er zitten error spelers in die zoiezo wel terug komen naar error?
 

DeletedUser

Guest
Maw je mag spy's hebben in FUTURE? :rolleyes:

Als er geen info uit FUTURE mag komen richting ons. Ontsla dan maar Haranu, Maniac, Haze en Boykes. Van alle vier heb ik dan wel informatie gehad die ik niet had mogen hebben.
 
Reactiescore
1.075
Maw je mag spy's hebben in FUTURE? :rolleyes:

hoe kan je een spy hebben in een stam dat geen oorlogsplannen, geen deff plannen, niets op de planning heeft staan?
Of is FUTURE niet enkel als tijdelijk onderkomen bedoeld dan?
 
Reactiescore
47
Ik heb nog niemand over Super Stabby Sunday Richard gehoord? Alleen accounts leegzetten van je tegenstanders, kan je nooit als een stab beschouwen natuurlijk. Wat zou de volgende stap van Richard zijn? Ik ben benieuwd wat stabby Richard in petto heeft. :rolleyes:

Ik vraag mij af of jij jezelf nogsteeds grappig vindt door hier wederom weer onzin op te gaan reageren.
 

DeletedUser

Guest
FUTURE is een smerige stam omdat het zelf informatie uit Error heeft meegenomen (zie eerste post), er geen afspraken zijn met deze stam, het een gejat account heeft (Maniac), Hack moedwillig naar de knoppen heeft geholpen, probeert om Error intern te slopen. Moet ik nog even doorgaan?

En als je doelt op de afspraken. Er zijn geen enkele spy afspraken met FUTURE gemaakt. Is ook weinig relevant om ook een spy in FUTURE te hebben. Immers, deze stam is zoals jullie zelf zeggen alleen als statement bedoeld. Dusja, dan zal er toch wel geen OS of massa gepland of gedaan worden :rolleyes:

En daarom bedreigde je Mea er mee dat je de persoon die Mea OS zou sturen ook ging aanvallen? Je toont je ware karakter gewoon weer. We hebben je vanaf het begin gezegd dat Error, of andere stammen geen aanvallen van ons zouden moeten verwachten. Jij vroeg direct nadat ik vertrok om jou aan te vallen, of niet? Jij valt nu Mea aan, een account van 380K punten. Je probeert een oorlog tegen ons te veroorzaken door Mea te ondersteunen, gezien je dreigde die personen ook aan te vallen. En dan noem jij ons smerig? Je bent triest man, dieptriest. ;)

Ik zeg al de hele tijd dat je continu met de vinger wijst. Het ego druipt er trouwens ook vanaf in je post.

Veel succes gewenst in je make believe world.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
overigens is het zo erg om info te krijgen vanuit een stam dat enkel is gemaakt om een statement te maken? Aangezien het niet als een serieuze stam gezien moet worden? Ook error heeft met deze stam te maken aangezien het een statement naar error toe zou zijn, er zitten error spelers in die zoiezo wel terug komen naar error?

Het gaat om het principe.
Je hoort geen info van de ene stam naar de andere te halen, zeker niet als er door alles wat er afgelopen week gebeurd is, gesproken word om niet meer smerig te gaan spelen.
En btw, als je FUTURE niet als een serieuze stam ziet, waarom wil je er dan info van hebben?
Zeker als je toch al weet dat je leden gewoon weer terug gaan komen?
Waarom hen dan controleren gaan, als ze in een niet serieuze stam zitten?
 

DeletedUser

Guest

Mea, nu moet je echt snel dimmen zeg. (en minder enters gebruiken) Is het zo erg dat ik je aanval? Dat doe ik al 10 maanden regelmatig. Dat je nu dacht te ontsnappen aan mij en ik je even uit je droom help, hoeft niet te betekenen dat je nu net moet gaan doen alsof ik actief een spy in FUTURE heb. Want dat is gewoon niet waar.

Vreemd, tegen mij heb je vroeger gezegd dat je Mea gewoon met rust liet.

Ik heb gewoon nog steeds contact met een deel van de mensen die Error uit is. Eén speler is zelfs gegaan met de bedoeling om de spelers terug te halen. Met een andere heb ik al een afspraak staan om terug te keren. Moet je niet gaan doen alsof we actief zitten te spy. Want ik weet zeker dat jullie een massa op me plannen, maar heb daar nog geen concreet plan van gezien of gehoord.

Dat je contact hebt en had met Haze hebben we altijd geweten, geen zorgen. Dat hij daar was om ons terug te halen wisten we eveneens. :) De afspraak met Boy bestaat eruit dat hij terugkomt (en blijft) als jij geen streken meer uithaalt. Zal dus kijken worden hoelang hij uiteindelijk in Error blijft, denk je ook niet? :rolleyes:

Serieus man, je bent paranoïde. Ik heb helemaal geen weet van een mass op jou en dat plan is er helemaal niet. Zoals ik al zei: make believe world waar jij je in bevindt.
 
Reactiescore
1.075
Vreemd, tegen mij heb je vroeger gezegd dat je Mea gewoon met rust liet.



Dat je contact hebt en had met Haze hebben we altijd geweten, geen zorgen. Dat hij daar was om ons terug te halen wisten we eveneens. :) De afspraak met Boy bestaat eruit dat hij terugkomt (en blijft) als jij geen streken meer uithaalt. Zal dus kijken worden hoelang hij uiteindelijk in Error blijft, denk je ook niet? :rolleyes:

Serieus man, je bent paranoïde. Ik heb helemaal geen weet van een mass op jou en dat plan is er helemaal niet. Zoals ik al zei: make believe world waar jij je in bevindt.

overigens heeft boy weinig eisen te stellen. Het enige wat nu gebeurd is chantage naar Harm toe, waar ook niet zomaar zal ingehapt worden. Boy heeft error nodig net als error boy nodig heeft. Zonder error bestaat haranu in de toekomst ook niet, net als maniac niet lang zal bestaan als deze vijandig word.
Je begrijpt vast zelf ook dat we jullie nu nog de kans en rust geven om alles op een rijtje te kunnen zetten, maar eens raakt het geduld op en worden alle stamverlaters gewoon als vijandig gezien.
 

DeletedUser

Guest
overigens heeft boy weinig eisen te stellen. Het enige wat nu gebeurd is chantage naar Harm toe, waar ook niet zomaar zal ingehapt worden. Boy heeft error nodig net als error boy nodig heeft. Zonder error bestaat haranu in de toekomst ook niet, net als maniac niet lang zal bestaan als deze vijandig word.
Je begrijpt vast zelf ook dat we jullie nu nog de kans en rust geven om alles op een rijtje te kunnen zetten, maar eens raakt het geduld op en worden alle stamverlaters gewoon als vijandig gezien.

Jullie lokken zelf vijandelijkheid uit. Nee, we zijn niet van plan je aan te vallen maar jullie doen daar precies wel erg hard je best voor, niet? :)
 
Reactiescore
1.075
je kan nu eenmaal niet heulen bij de vijand, stam leaven, weg blijven en hopen dat er geen aanvallen komen op termijn, of lijkt dit nou zo dom?
 
Bovenaan