Er is al 1 ingelogd lid

DeletedUser

Guest
Ik zal wel even google, als ik niet reageer betekend het dat ik hem niet kan vinden... ^^
 

DeletedUser

Guest
Voor!

Bij vv heb je dit al nu nog bij het inloggen in het algemeen! :)

- Het is handig om te zien of iemand anders er even op bezig is.
- Als er een ongewenst iemand op zit merk je dit ook meteen.

// Misschien leuk als ze er een ip bij zetten!

:) Zal handig zijn als hier eens een uitspraak over komt..
 

DeletedUser

Guest
voor.
Maar meschien niet altijd dat je co als hij gaat snipen bijv. instellingen => waarschuwinggeven bij inloggen(beetje raar maar zoiets)
 

DeletedUser31948

Guest
voor.
Maar meschien niet altijd dat je co als hij gaat snipen bijv. instellingen => waarschuwinggeven bij inloggen(beetje raar maar zoiets)

En dan maximale tijd, anders kan je het natuurlijk gewoon altijd instellen.
 

DeletedUser

Guest
perfect idee , had er ook aan gedacht , alleen had ik nog net iets anders in gedachten dat je gewoon met 2 op 1 account tegelijk kon spelen en rechtsboven ofzo een balkje staat met alle recente logs

ik had ook zoiets in gedachten, maar ietsjes anders..

als je co op het account is kan je gewoon meekijken wat hij doet, als je co iets doet wat bijv. niet eerst is overlegd mag je aan de "noodbel trekken" en dan is het einde sessie voor je co.
 

DeletedUser

Guest
voor

ik heb te vaak het probleem met mijn co dat we elkaar net wegklikken ofzo
dus dit zou echt een uitkomst zijn :D
 

DeletedUser11309

Guest
Weet niet of het wel zooo heel nuttig is.

Als je op een deftige manier met een CO wilt spelen lijkt het me nogal logisch dat je die hebt op msn/skype/IRC/whatever.. , dan is dit misschien wat overbodig?
 

DeletedUser

Guest
Weet niet of het wel zooo heel nuttig is.

Als je op een deftige manier met een CO wilt spelen lijkt het me nogal logisch dat je die hebt op msn/skype/IRC/whatever.. , dan is dit misschien wat overbodig?

maar ik log ook wel eens op school in,
en dan heb ik soms niet MSN ofzo aan staan
 

DeletedUser

Guest
Als je een goede samenwerking hebt, met je co, heb je dat probleem niet ;)

Maar verder is het wel handig ja, als je niet op MSN / Skype kan.

Zeer zeker handig hoor vele mensen op skype die tussen een gesprek door roepen oow word uitgelogd ****** zal wel ingelogd hebben

Met VV kan het ook dusja moet zeker te doen zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde precies hetzelfde voorstellen gelukkig zag ik deze post dus scheelt een hoop tijd:)

Vind het een prima idee, zeker als je iets snel wilt checken dan kan het zijn dat je ff niet op msn gaat/kan als dan je co online is en je ziet dat heof je hem er niet af te gooien. Anders denk hij bv dat jij gaat terwijl je na 3 minuten weer weg bent.

Volgens mij als ik me goed herinner van vroeger hebben ze bij runescape dat je niet op account kan als er al iemand opzit, zoiets zou je ook kunnen doen. hoewel zelf mogelijkheid hebben om alsnog door te gaan beter is (en volgens mij als je beetje goede programmeur bent niet zo lastig te programmeren is)

Groeten Michiel (aka migulio w5)
 
Bovenaan