EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
Goed, ik pak er maar een paar puntjes uit. Geen zin om er meer tijd aan te besteden. Je 1e punt; wat heeft Break nu precies gewonnen? Je stelt dat reputatie vrijwel alles is. Nu vraag ik je; reputatie op een online spel, hecht je daar werkelijk waarde aan? Ik namelijk absoluut niet. Break bewijst de beste van W18 te zijn. Claims als 'Phalanx was sterker' zijn nu achteraf van geen waarde; had het dan bewezen. Phalanx rende weg van W18. Phalanx lachte ons uit, vele spelers van P stuurden berichten rond als 'veel plezier in deze verpestte wereld, de groeten' en 'zoek het maar lekker uit zonder ons'. P dacht de wereld even goed om zeep te hebben geholpen en zelf er met de reputatie vandoor te gaan. Het tegengestelde bewezen EQUI en Break; ondanks de giga barbarenzee, de ruzies en de betreurenswaardige backstabs (die overigens gigantisch zijn opgeblazen) zijn beide stammen er nog steeds en is bijna het volledige gebied waar Phalanx ooit lag in minder dan 200 dagen opgeëdeld.

Je tweede punt, met doel de overwinning van Break te ontkrachten en te stellen dat Phalanx wel degelijk de betere was. Achteraf heb je natuurlijk makkelijk praten, wij gaan er met de winst vandoor. Ten tijde van de oorlog Break vs. Phalanx is er door beide zijde verlies geleden. Ondanks een groot aantal deletes aan break kant (ja, er waren er ook aan P kant) hield break vol. Xinram Ocmer, ASOG, Malicious, Empraz, Emperor Constantine, allemaal leden ze dikke verliezen aan de kant van Phalanx. Phalanx brak Iron-law & Bananass, edelde die accs vrijwel helemaal op. Maar WAT een comeback hebben die accs gemaakt. Iron.. ontiegelijke winsten vs. Phalanx destijds. Zelfde gold voor Bananass, die pakte P gewoon terug zelfs na verliezen. Nope, Break deed NIET onder voor Phalanx. Anders stond hier namelijk een andere winnaar. Immers, als Phalanx vs. Break beter zou hebben gedraaid zou er echt niet zo snel voor een stamdelete zijn gekozen.

Goed, dan noem je me weer een wegrenner. Bwah, Phalanx liet Divine in de steek, had prioriteiten bij Break liggen. En dat terwijl er in de onderhandelingen een afspraak lag die inhield dat Phalanx wel degelijk zou meedoen vs. EQUI. . Divine draaide massaal vv in Phalanx, Zaletio kan dit beamen. Er heersde zelfs even de moraal dat zonder Divine, Phalanx al eerder zou zijn gevallen. Toen viel Divine, en bood Phalanx geen realistisch alternatief voor leden van Divien die wel door wilden, evt. in Phalanx. Nu zal je het argument naarbovenbrengen dat Divine P in de steek liet (ivm gesprekken met Break). Tja, ik kon het goed vinden met CbC, en we overlegde vorig jaar voor de zomervakantie over mogelijke fusie. Niks concreets, enkel eens kijken. Na de vakantie beindigde P de BG met Phalanx, stabte het acc deegees nog even na (bedankt krepox), en ging toen lopen huilen toen ik naar Break ging. Break bood alternatief, Phalanx kwam niet met een plan om een overstap naar jullie haalbaar te maken.

Begrijp me neit verkeerd; ik onderken de rol van Phalanx niet, en Phalanx zal ook wel de meeste reputatie van W18 hebben overgehouden. Maar dit clubje spelers dat break draaiende houd en de stam inmiddels al 10x heeft gered van een massale delete, dat zijn degene die de credits verdienen. Niet een aantal Phalanxers dat, door gefaalde diplomatie, de wereld tegen zich kreeg en delete ging.



Jij hebt op verschillende zaken wel echt een foute kijk hoor, ik ga ze hier niet allemaal uit je tekst halen. Ik ga wel even in op de zaken waarmee ikzelf betrokken was.

1) comeback van Bananas: laat me niet lachen sinds ik op Mali. kwam verloor die dorpen niet normaal. Die nam pas dorpen terug toen .Malicious op delete stond. Niet erg moeilijk om dorpen terug te pakken wanneer een account op delete staat.

2) Het dorpen verlies op xinram kwam door een backstab met Erpa. Ik had met erpa toen die uit de stam ging een eeuwige PBG gesloten. Wat bleek nu na enkele weken toen Break me aanviel. Dat erpa account in handen was van break en dus mijn gans cluster kon slopen langs mijn zijkant iets waar ik dus niet op voorzien was. Deze backstab actie + mijn vakantie naar Malta zorgde ervoor dat er dorpen verlies was. Als Break daar deftig had gespeeld hadden ze nooit dorpen genomen. maar nee er moest gebruik gemaakt worden van een backstab.

Btw: je kan er toch niet onderuit dat deze wereld sinds de massa delete van Phalanx niets meer voorstelde. Equi heeft niet lang volgehouden en alsof TLS een leuke uitdaging gaat zijn haha. EIgen wereld waar je zoveel om geeft naar de klote geholpen ;)
 

DeletedUser56633

Guest
1) comeback van Bananas: laat me niet lachen sinds ik op Mali. kwam verloor die dorpen niet normaal. Die nam pas dorpen terug toen .Malicious op delete stond. Niet erg moeilijk om dorpen terug te pakken wanneer een account op delete staat.

Verloor dorpen niet normaal zeg je? Er werd wat verloren ja,waarvoor wij ook gewoon verantwoordelijk voor zijn geweest,iedereen wist wel dat ik(de nachter destijds) actiever was,ik kon een paar dagen niet zo actief zijn,en toen zijn er dorpen verloren gegaan ja,maar dit is geen excuus,want dit was gewoon een fout van N en mij.
Maar de verliezen vielen reuze mee.
We hebben geen dorpen terug genomen nee,maar waarom zouden we focus moeten legeen op Mali als op een ander front een account continue verliezen draait?
En het was wel zeker een comeback,hoe wil je die honderden dorpen winst op ASOG dan noemen?
 

DeletedUser

Guest
Verloor dorpen niet normaal zeg je? Er werd wat verloren ja,waarvoor wij ook gewoon verantwoordelijk voor zijn geweest,iedereen wist wel dat ik(de nachter destijds) actiever was,ik kon een paar dagen niet zo actief zijn,en toen zijn er dorpen verloren gegaan ja,maar dit is geen excuus,want dit was gewoon een fout van N en mij.
Maar de verliezen vielen reuze mee.
We hebben geen dorpen terug genomen nee,maar waarom zouden we focus moeten legeen op Mali als op een ander front een account continue verliezen draait?
En het was wel zeker een comeback,hoe wil je die honderden dorpen winst op ASOG dan noemen?

Lol ik pakte op verschillende dagen wel meer dan 50 dorpen en jullie deden niets. Jullie vielen toen inderdaad ASOG aan maar die winst op hen was niets vergeleken met de verliezen die jullie tegen mij maaken. Nadien hebben jullie inderdaad weer veer meer dorpen van asog genomen dit omdat het account ook op delete stond ;)

Als we niet op delete gingen omdat howlin een bann kreeg had ik heel jullie account in me eentje opgegeten
 

DeletedUser56633

Guest
ASOG stond zeker nog niet delete,want R was nog aan het zeiken over het genacht van mij etc.
50 dorpen kan ik me niet herinneren,ik kon er ook amper zijn zoals ik al zei.

Mwah,wij vielen ASOG aan en er werd niks gedaan qua tegen aanvallen ofzo,dus dat had ik best willen zien dan;)
 

DeletedUser

Guest
Asog stond destijds niet op delete. Niet gaan verwarren trouwens met de eerste stammassa op asog. die mislukte voor het aantal aanvallen op asog gezien best erg, geloof 5 dorpen winst ofzo. Toen was de focus op mali gelegd, daar werden winsten geboekt. Even daarna kreeg bananass die 17k aanvallen en verloor het 600 dorpen. In een later stadium zijn die verliezen deels herpakt. Met name op asog (+120 volgens mij). op één dag, en daar werd toen gedeffed.
 

DeletedUser

Guest
Verloor dorpen niet normaal zeg je? Er werd wat verloren ja,waarvoor wij ook gewoon verantwoordelijk voor zijn geweest,iedereen wist wel dat ik(de nachter destijds) actiever was,ik kon een paar dagen niet zo actief zijn,en toen zijn er dorpen verloren gegaan ja,maar dit is geen excuus,want dit was gewoon een fout van N en mij.
Maar de verliezen vielen reuze mee.
We hebben geen dorpen terug genomen nee,maar waarom zouden we focus moeten legeen op Mali als op een ander front een account continue verliezen draait?
En het was wel zeker een comeback,hoe wil je die honderden dorpen winst op ASOG dan noemen?

Op ASOG werd er inderdaad genoobt maar de speler was toen inactief als wat dat kan iedereen binnen Phalanx beamen, hebben meerdere malen ons beklag gedaan tegen deze speler. Aub niet liegen ik nam zelfs dorpen van Banan in de nacht. Ik had op een gegeven moment 4 keer grootmacht in 1 week. Ik at jullie helemaal op, ik clearde een enorme zooi dorpen van jullie, niets werd gedodged alles ging lekker dood en treintjes werden niet gesniped niets. Ik speelde jullie volledig weg ;)

Asog stond destijds niet op delete. Niet gaan verwarren trouwens met de eerste stammassa op asog. die mislukte voor het aantal aanvallen op asog gezien best erg, geloof 5 dorpen winst ofzo. Toen was de focus op mali gelegd, daar werden winsten geboekt. Even daarna kreeg bananass die 17k aanvallen en verloor het 600 dorpen. In een later stadium zijn die verliezen deels herpakt. Met name op asog (+120 volgens mij). op één dag, en daar werd toen gedeffed.

deels herpakt, Mali heeft geen enkel dorp meer verloren sinds ik erop zat heb echt 100den dorpen gepakt van banan een geen reactie. Omdan te zeggen ja we hebben 120 dorpen van de 600 verliezen terug gepakt bij een speler die jullie niet eens aanviel is niet een hele prestatie. Zoals aangegeven was die rete inactief, was zelfs schandalig dat jullie zo weinig dorpen van hem namen.

Feit blijft: ik edelde banan op zonder enige moeite, aangezien ik 3 velden vanaf mijn eigen cluster volledig gecleard had was het edelen echt niet zo moeilijk
 

DeletedUser

Guest
Yep, Flop453, dat is tenminste wat je al heel wereld 18 bent en helaas voor jou ook zult blijven.
Integendeel Agonoize, ik denk dat jij stiekem zelfs tegen mij opkijkt, is het niet kleine vriend?

Jij in EQUI-gelederen? Die uitspraak op zich is bijna het lachwekkendste wat ik gehoord heb. Hoe goed of hoe slecht het ook zou gaan, een oelewapper zoals jij zou nooit of te nimmer in EQUI komen.
Wat een ontluisterend dom antwoord. Lees de zin nog maar eens, dan nog eens, vraag dan aan de juf of je hem goed hebt begrepen en typ dan een leuk nieuw oliedom antwoord. Dank.
Overigens zou ik op elk moment van elke dag in de afgelopen twee jaar binnen een dag in EQUI kunnen zitten als ik dat wilde, maar zo levensmoe ben ik niet.

Neen. :rolleyes: Dit zijn zijn woorden:

Weer eens een zielige poging om woorden in iemands mond te leggen.

Waarom jij een paar duizend jaar oud boek erbij haalt is mij sterk de vraag, maar die paar duizend jaar oude boeken (wat het is niet één boek, maar meerdere boeken), hebben een te verwaarlozen effect op onze hedendaagse maatschappij.
Maar blijkbaar zit jij met je waanbeelden nog in de Middeleeuwen :eek:
Tja. Dit zei Widar:
Mijn andere malfuncties heb je nog niet gezien dan
gekkie!

Dit was nakur's respons:
Niet in levende lijve gezien, maar dat laatste woord duidt duidelijk op meerdere 'gay trekjes'.

'Trekjes/trekken'... Leuke woordspeling...
Nakur heeft geen malfuncties in levende lijve gezien, maar dat laatste woord duidt duidelijk op meerdere 'gay trekjes'. Oftewel, 'gekkie' zeggen duidt op 'gay trekjes', sowieso al een wat debiele uitspraak, en gay trekjes is een malfunctie, al heeft Nakur dat nog niet aan den lijve ondervonden. Nakur is dus van mening dat homoseksualiteit een ziekte is.

Als het ondanks het feit dat ik het nu zo'n beetje woord voor woord uitleg toch nog wat te snel gaat voor kleine Agonoize, ik wil je best leren begrijpend lezen maar dan wel tegen betaling. Ik hoor het wel.

Ik haal die boeken erbij omdat het gros van de mensen met deze onbeholpen standpuntjes dit hebben gehaald uit hun favoriete boek. Grote god wat naïef, zelfs onze grondwet is nog niet volstrekt seculier, laat staan de maatschappij, zelfs zonder de islamitische invloeden.

Dat doe je dus duidelijk wel, en dat probeer je nu al 4 posts vol te houden met steeds dezelfde krachttermen, zie hierboven zielig ventje.

Bovendien is je uitdrukking wel ironisch binnen de context van je hele post. Jeweetwel, het recht en enige juist pad ;) Dat heb je vast ook wel uit de Bijbel gehaald :eek:
Zoals hierboven aangetoond is dit niet het geval. Krachttermen? Padje? Ik denk bij krachttermen meer aan allerlei woorden die jij bezigt, een leuk voorbeeld staat een woord of drie na de beschuldiging zelve. En dan begin jij over ironie. Veel ironischer wordt het niet.

Ik refereerde niet expliciet aan de Bijbel en ik citeer de Bijbel zeker niet. Matig boek.

Best dat je niet grenzeloos tolerant bent, anders is er wat goed mis met je.
Maar wat doet dat terzake? Toon me eens aan waar ik je verwijt dat je grenzeloos tolerant bent. Ik vraag je een quote met andere woorden. Geen geleuter.
Heel dit tekstje slaat nergens op en is tevens geen antwoord op mijn voorgaande post. Laat zo'n stukken er in het vervolg uit, want is lekker tijdsverspilling als ik dan 2 keer mijn tekst herlees om toch maar te vinden waar deze post een antwoord op is :eek:
Alsof ik tegen een muur praat. Intolerantie van bijvoorbeeld homoseksualiteit tolereer ik niet, net zoals dat ik mensen de vrijheid niet gun om anderen in hun vrijheid aan te tasten. Het is er in feite in besloten.

Dat jij met je garnalenbrein mijn tekst niet begrijpt betekent doet niks af aan de test, het bevestigt enkel jouw stuitende onvermogen om begrijpend te lezen. Treurig.

Dat is het punt nu net hé clown.
Aan de ene kant is onze maatschappij heel verdraagzaam geworden, maar aan de andere kant zou je eens moeten zien hoe hard en vijandig er wordt gereageerd op mensen die als beroep Comedy maken en dat opvoeren.
Moet die vijandigheid dan ook getolereerd worden? :eek: Volgens jouw mening wel dus.
Ik ervaar dat allerminst zo eigenlijk. Als caberatiers de grenzen op zoeken dan gaan er mensen boos worden. Prima. Dat is juist wat ze willen. Men mag van mij letterlijk alles roepen en als het komisch bedoeld is ga ik me er nog geeneens aan ergeren, zoals bij je vriendinnetje Nakur bijvoorbeeld.


(1) klopt als een bus
(2) klopt ook als een bus
(3) uiteraard
(4) Nee (5) uiteraard ook niet
(6) absoluut niet. Je arrogantie om andere de zelfde mening op te leggen tolereer ik niet! :D (oeh, intolerantie. Ben ik nu ook homofoob, racist of iets anders van je krachttermen? :eek:)

PS: mocht je het niet door hebben, ik heb deels van de quote verbeterd naar een tekst die meer overeenstemt met de realiteit.
Ik had niet anders verwacht van iemand die qua emotionele en analytische ontwikkeling achterloopt op de doorsnee achtjarige.

Hé noobje, aangezien je zo uitgebreid kan reageren op elke post die ik schrijf, dan moet het toch zeer ongeloofwaardig overkomen als je het amper kunt lezen :eek: Maar zover komen je beperkte neuronen niet vermoed ik ;)
Zucht. Je reageerde er niet op. Over beperkte neuronen gesproken.

Ik blijf me verbazen over je stupiditeit Agonoize, dat mag je best weten, maar de vraag is hoeveel ik kan en mag verwachten van iemand die zelfs bij sociologie al afhaakte omwille van een ontoereikende herseninhoud. Heel spijtig allemaal.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Serieus? Discussie over Bananass? Ten eerste is Bananass gevallen door de onkunde van Break destijds, en ik ben bang dat het zo weer kan gebeuren mits hetzelfde front er is.

Ten tweede vind ik t al hilarisch dat er echt word 'opgeschept' met de winsten die banaan boekte op asog. Een spelerloos ongestackt account, prestatie kan je het iig niet noemen. Ook op mali werd toen vincent er speelde geen rot op gedaan. Bananass kreeg een pak slaag, toen het spelerloos was en ook in het begin met jou Jesse. Bananass kreeg een hard pak slaag.:)
 
Bovenaan