Engels toegelaten?

DeletedUser

Guest
Vanaf vandaag, 25.04.07, wordt ook engels in het spel getolereerd. Jullie - TW team -
25.04.07 21:04

Spelen wij hier niet op een .nl ?
En betekent nl niet Nederland?
Volgens mij spreekt men nog altijd Nederlands in Nederland.
Waarom dan engels toelaten?

Wat vinden jullie?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap ook niet waarom het nu ineens zou moeten veranderen. Het spreekt de regels ook tegen.

§9) Taalgebruik

Tribalwars.nl is een nederlands spel. De enige taal die gebruikt wordt is nederlands, omdat iedereen dat begrijpt! Alle beschrijvingen en profielen moeten in het nederlands geschreven worden. Het is niet toegestaan stammen te gronden voor één nationaliteit of spraak en anderstalige spelers uit deze stam uit te sluiten. Wij antwoorden alleen in het nederlands en support-aanvragen of mededelingen geschreven in andere talen worden door ons niet beantwoord. Het herhaaldelijk misachten van deze regels voert tot een accountschorsing.
 

DeletedUser

Guest
Ho is even, wtf is dit?

Waarom zou je in gods naam Engels toelaten in een Nederlandse server? Dit is serieus een restrictie voor de Nederlandse leden. Straks kunnen ze leden niet begrijpen omdat ze geen Nederlands spreken (en het is soms al moeilijk genoeg als ze wel "Nederlands" spreken). Dat is toch onmogelijk? En waarom dan ook niet gelijk Frans, of Russisch (moet je wel Cyrillische tekens uploaden)... of Kontilikki-taal voor mijn part.

Onmogelijk! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp heel goed dat het lastig is om engelstaligen op te sporen, bovendien zijn er natuurlijk veel niet nederlands sprekende spelers die door het gebruik van een Premium Account het spel mede draaiende houden.

Desalniettemin vind ik dit een rare stap. Eerst was het geheel verboden, nu mag alles opeens? Liever nog had ik een of ander gedoogbeleid willen zien.
Deze server is nederlands, zo hoort ook de taal gekoesterd te worden.

Het signaal hiervoor was duidelijk: Engelstaligen zijn niet welkom. In het begin werd deze regel nog niet echt gerespecteerd, maar langzaam maar zeker is de engelse taal uit stam-profielen en dergelijken vertrokken dankzij standvastigheid.

Nu geeft men juist een heel verkeerd signaal uit.
Je kunt erop rekenen dat vele nederlandstalige .net spelers nu hun engelstalige vrienden hierheen menemen. Diegenen die (nederlands +) nieuw zijn voor het spel, zullen verstikt worden. Hierdoor neemt het aantal nederlandse topspelers af en het aantal buitenlandse topspelers toe. Resultaat: Een tweede engelse server.

Misschien is dit toekomstbeeld ietwat overdreven, maar het is wel degelijk een mogelijkheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik sluit mij volkomen bij de voorgangers aan.
Komt bij dat er ook veel jonge mensen (kinderen) spelen, die moeten dan ook ineens maar Engels gaan praten?
Nederlands is al moeilijk voor sommigen, laat staan Engels.
Bijzonder trieste stap.:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp heel goed dat het lastig is om engelstaligen op te sporen, bovendien zijn er natuurlijk veel niet nederlands sprekende spelers die door het gebruik van een Premium Account het spel mede draaiende houden.

Desalniettemin vind ik dit een ietswat rare stap. Eerst was het geheel verboden, nu mag alles opeens? Liever nog had ik een of ander gedoogbeleid willen zien.
Deze server is nederlands, zo hoort ook de taal gekoesterd te worden.

Het signaal hiervoor was duidelijk: Engelstaligen zijn niet welkom. In het begin werd deze regel nog niet echt gerespecteerd, maar langzaam maar zeker is de engelse taal uit stam-profielen en dergelijken vertrokken dankzij standvastigheid.

Nu geeft men juist een heel verkeerd signaal uit.
Je kunt erop rekenen dat vele nederlandstalige .net spelers nu hun engelstalige vrienden hierheen menemen. Diegenen die (nederlands +) nieuw zijn voor het spel, zullen verstikt worden. Hierdoor neemt het aantal nederlandse topspelers af en het aantal buitenlandse topspelers toe. Resultaat: Een tweede engelse server.

Misschien is dit toekomstbeeld ietwat overdreven, maar het is wel degelijk een mogelijkheid.

Zeker de toekomst eerder, dit kan je gewoon verwachten. De Nederlandse Topspelers houden misschien (waarschijnlijk) nog wel stand tegen de Engels sprekende topspelers maar de (voor vele topspelers) "noobs" is het gewoon onmogelijk...
 

DeletedUser1232

Guest
Nederlandse server, nederlandse taal.
Op buitenlandse servers, bv duits, moet je toch ook duits praten niet???
 

DeletedUser

Guest
klopt en een gedoogbeleid ok maar niet openlijk dit gaan vertellen

doch denk ik dat engels de toekomst zal zijn en dit goed is voor de ontwikkeling van de jongeren. Aangezien bij enkelen het engels dramatisch is heb ik al gezien haha.

maar goed tis en blijft een NL server!

Hoop trouwens niet dat de andere servers eronder moeten lijden
 

DeletedUser

Guest
Goed voor de toekomst ?
Moet men niet overgaan naar chinees? Deze taal wordt namelijk goed aanbevolen...
 

DeletedUser976

Guest
Goed voor de toekomst ?
Moet men niet overgaan naar chinees? Deze taal wordt namelijk goed aanbevolen...

Ja, je leert het tegenwoordig al op hett VWO,

Maar ik vind jullie wel een stel baklappen op een rijtje... Voor zowat elk zelf respecterend land is er al een TW uitgebracht. Waarom moeten ze dan naar ons kouwe kikkerlandje komen?
 

DeletedUser

Guest
Heel simpel: voor de engelstaligen is er een (grote) server. NL is voor NL-taligen. Het beleid maakt hier een bocht van 180° die door bijna geen leden gesteund wordt. Dit gaat trouwens onze server overbevolken. Niet alleen is dat slecht voor de server, maar bovendien gaan we dan hier massastammen krijgen zoals op .net. Nogmaals: doe dit niet. Kwaliteit > Kwantiteit.

O ja, en als het forum en de chat ook Engels toelaten dan wordt het hier binnen de kortste keren een Babelse warboel.
 

DeletedUser

Guest
Hoi iedereen,

Kijk eens in dit topic.

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser976

Guest
ja die bestond toen nog niet, maar bedankt voor de opheldering
 

DeletedUser

Guest
ik heb dat pas geschreven, sorry.

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Aangezien je daar niet op kan reageren, doe ik het hier maar.
Prima dat je naar een oplossing zoekt, maar waarom geef je er dan ruchtbaarheid aan?

Zo komen er alleen meer niet Nederlandstaligen. Heb je er zelf meer werk aan straks.:confused:

Ik zou het zeker niet op de startpagina zetten in elk geval.
 

DeletedUser

Guest
Je zoekt een oplossing?
Dat die mensen proberen nederlands te spreken hé...
We sluiten ze niet uit, gewoon de moeite doen om het te leren...
Moest ik op .de spelen probeer ik ook duits te spreken, al is het ook niet makkelijk....
 
Reactiescore
2.491
Je zoekt een oplossing?
Dat die mensen proberen nederlands te spreken hé...
We sluiten ze niet uit, gewoon de moeite doen om het te leren...
Moest ik op .de spelen probeer ik ook duits te spreken, al is het ook niet makkelijk....

we zoeken een oplossing om de anderstaligen buiten te houden.
 
Bovenaan