Eng....

DeletedUser

Guest
waarom nou gelijk weer een zelfmoordactie. Die ak-47 doen genoeg.
 

DeletedUser609

Guest
als je k3 in mijn konijnen kerkhof wil begraven kost dat 10 euro per stuk
 

DeletedUser412

Guest
Nou ja het vervolg van mijn missie:

Nadat ik mijn afstand bestuurbare auto is stelling voor de studio had gebracht en met volgas op de studio afging kreeg ik een telefoontje:

Raz0r, diegene die met een Apache mij rugdekking zou geven stond met een platte band naast de snelweg:eek:

Nou, ik kan niet sturen en bellen tegelijk dus mijn auto begint te slippen en tegen de tijd dat ik hem onder controle heb is het te laat:
Mijn bombusje rijd met 120 kilometer per uur bij het bejaardenhuis dat naast de k3-studio's is gelegen naar binnen-_-'

Dankjewel Raz0r:(
 

DeletedUser609

Guest
neej sean je zegt het weer helemaal verkeerd :eek:

Het gebeurde zo.
Ik vloog met een apache aan de voorkant van het gebouw wat rondjes om op sean te wachten. toen kwam sean met zijn dronken kop en zijn opgevoerde invalidewagentje met een rotje in de achterbak met 120 km/h het bejaardenhuis binnen rijden:D.
toen heb ik nog geprobeerd k3 te pakken (nee niet zo!) maar ze renden naar dee biggetjes auto.
toen pakte ik mijn Lamborghini Murciélago en zette de achtervolging in. en ik had ze ook kunne grijpe als sean (die inmiddels uit het bejaardentehuis was)niet met zijn invalidewagentje met een dooie oma op de motorkap mij in de weg ging rijden:( .

zo kon k3 ontsnappen en reed sean het water in om al het bewijs te dumpen.:D
Zo is het gegaan
 

DeletedUser343

Guest
jullie zijn dus allemaal ingemaakt door K3 en nu probeer je er een mooi verhaaltje van te maken hè...
 

DeletedUser

Guest
EN toen kwam ik met mijn AK, en ik schoot ze neer. (ben niet zo goed in verhaaltjes vertellen)
 
Bovenaan