Energy lost their power?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Energy Forum, n00bs for life:

KrAkleZ op 02.07. om 16:07 uur .Just.Me. ontslagen. Zeurde me de oren van mn kop

Hun stijl:
WoHollanD op 02.07. om 21:40 uur Citeren TIP: Stuur ook altijd je omliggenden een PM, met alle gegevens er in. Dan voelen ze zich aangesproken En zullen ze absoluut OS

Rest:
tw205431.png


tw205449.png


tw205517.png


tw205531.png


tw205542.png


tw205551.png


tw205601.png


tw205641.png


tw205657.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wow dat was heel dom van je om dit nu te doen, aangezien er nu niets te bespioneren valt.

Weer -1 voor jou vriend. Domheid geslaagd.
 

DeletedUser

Guest
Wow dat was heel dom van je om dit nu te doen, aangezien er nu niets te bespioneren valt.

Weer -1 voor jou vriend. Domheid geslaagd.

Serieus, haal die blauwe kleur weg. Ziet er niet uit. Dat één persoon dat doet, betekent niet dat je hem na moet gaan doen. Irritant wezen. Plus, ga andere mensen niet afkraken, als je zelf ook fouten maakt. Jij laat een spion in je stam zitten, dat tel ik gewoon als -10, hé. Dus mond houden en niet spreken, behalve als er iets wijs uit komt.
 

DeletedUser

Guest
Wow dat was heel dom van je om dit nu te doen, aangezien er nu niets te bespioneren valt.

Weer -1 voor jou vriend. Domheid geslaagd.

1. Energy valt daarvoor wel.
2. Energy zal nooit iets kunnen ondernemen :D
 

DeletedUser33698

Guest
Serieus, haal die blauwe kleur weg. Ziet er niet uit. Dat één persoon dat doet, betekent niet dat je hem na moet gaan doen. Irritant wezen. Plus, ga andere mensen niet afkraken, als je zelf ook fouten maakt. Jij laat een spion in je stam zitten, dat tel ik gewoon als -10, hé. Dus mond houden en niet spreken, behalve als er iets wijs uit komt.

Straks gaat zijn geschrift van blauw naar purper naar knalrood... :rolleyes:
 

DeletedUser18045

Guest
1. Energy valt daarvoor wel.
2. Energy zal nooit iets kunnen ondernemen :D

energy zal nooit vallen zolang er nog mensen loyaal zijn aan kraklez.

en ik ben daar een van


edit: wat ben jij trouwens een laag persoontje
 

DeletedUser

Guest
Lol. Die groene is pro :)
William je bent noob

Alleen Groen jongen.
We hebben nog niet veel aan die info hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan