Elk begin kent zijn einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gegroet tw-ers,

Bij deze wil ik aankondigen dat ik stop met tw, in zijn geheel.
Ik heb hier meerdere redenen voor.
Toen ik dit spel begon te spelen was ik nog erg jong en niet bezig met mijn toekomst, tw kwam vaak voor school en ik had erg veel vrije tijd, er is zelfs een periode van een jaar geweest waarin ik stopte met een nieuwe opleiding waarvan ik iets geheel anders had verwacht, daarin heb ik mijn top-tijden op tw gekend.
Nu is alles anders.
Ik heb een vriendin waar ik nu al bijna 2 jaar een relatie mee heb, ik heb vast werk en 2 eigen ondernemingen die ik run. Ik ben meer dan 80-90 uur per week kwijt aan mijn werk en reizen enz, daarbovenop komt nog een hoop administratie.
Daarnaast wilt het vrouwtje natuurlijk ook nog wat aandacht en niet dat ik de weinige tijd die ik naast mijn werk heb dan ook nog eens benut aan het verdedigen van 2 werelden waar ik continue gelijktijdig wordt aangevallen.
Ook heb ik sinds een jaar een belachelijke internetverbinding en is dit al mijn 3e game-computer in 2 jaar die weer eens de draak er mee steekt. De omstandigheden zijn geheel anders dan vroeger.
Ik heb heel lang nog doorgespeeld vanwege de community, vanwege de stamleden die me continue vroegen om door te spelen en om niemand in de steek te laten.
Zo wilde ik op W18 eigenlijk al stoppen bij de 10 mil, daar zit ik ondertussen al op de 26 mil en speel ik daar al 3 jaar lang.
Op W29 heb ik nu meerdere malen geprobeerd een nieuwe stam op te zetten maar ik heb op W29 ontdekt dat er erg veel nieuwe, jonge spelers zijn gekomen die impulsieve beslissingen maken en stammen leaven en eigen stammen oprichten naar hartelust.
Ook staat de “IK” weer veel hoger dan vroeger en heb ik helaas niet de stam kunnen vormen die ik graag zou willen zien.
Jullie mogen het een falen van mij als leider noemen, dat maakt me allemaal niets meer uit, ik heb altijd mijn stammen zo goed mogelijk gediend.
Op W29 ben ik nu meermaals gestabt, dit is geloof ik alweer de 14e keer ofzo en ik ben het zat.

Ik ga mij richten op mijn toekomst, tw heb ik niet langer tijd en motivatie voor.
Dankjewel allemaal voor een leuke 5/6 jaar tw waarin ik veel nieuwe mensen heb leren kennen, ook irl waardoor ik onvergetelijke tijden heb meegemaakt.
Ik heb mijzelf vaak agressief opgesteld op het AF ten opzichte van mijn vijand maar jullie moeten allemaal weten dat ik jullie buiten het spel om allemaal toffe gasten heb gevonden.
Ik zwaai af en kijk terug naar een leuke tijd, ik zal de community zeker missen maar het spelletje heb ik echt wel gezien haha.
Speciale dank aan alle rasechte Breakers, voor jullie ben ik zo lang door blijven spelen.

Ik wens MT en Para ! de volledige macht op deze wereld toe! Succes er mee!

Gegroet,


Marc/TheHiddenPro
 

DeletedUser65921

Guest
En waarom Ctrl. niet? :mad:
In elk geval spijtig dat je stopt denk ik, ook al ken ik je alleen van horen :p
 
Reactiescore
2.508
Wel jammer dat je wens niet uit zal komen:eek:
Maar sterkste in RL
 

DeletedUser62448

Guest
Jammer dat we zo weinig van je hebben mogen genieten:)
Veel succes verder!;)
 

DeletedUser

Guest
Heel jammer dat je stopt. Ik wens je het beste toe in je RL. En misschien dat je ooit nog wel een keer opnieuw begint op w50, ikzelf heb ook 26 werelden laten passeren ;):p.


Wel jammer dat je wens niet uit zal komen:eek:
Maar sterkste in RL

Blijven dromen... :D
 

DeletedUser13946

Guest
Jammer dat er opnieuw een directe tegenstander van mij stopt.
Maar voor de verandering eens geen vluchtgedrag deze keer, want ME heeft zich wel al genoeg bewezen. Hier en elders.

De rest heb ik wel al in PM gezegd, het beste verder!
 

DeletedUser29646

Guest
Dankjewel allemaal voor een leuke 5/6 jaar tw waarin ik veel nieuwe mensen heb leren kennen, ook irl waardoor ik onvergetelijke tijden heb meegemaakt.

Was super om je in echt eens te zien,zijn in het spel eigelijk altijd vijanden geweest,maar in real heb ik je ervaren als een goede jongen met veel passie voor tw ;)
Veel liefde en geluk gewenst met je vriendin en werk ook namens Harry! :wink:
 
Reactiescore
2.039
Misschien niet helemaal de bedoeling dat je er een nieuw topic voor maakt, maar so it.
Ik zag het al wel aan komen na ons skypegesprek een paar week geleden en ik geef je groot gelijk gozer, voor mij duurt het ook niet lang meer. :p
Succes verder!
 

DeletedUser

Guest
Zeer bedankt voor alle mooie woorden, ik zal het AF nu denk ik nog wel even volgen en op dit topic reageren, ik ben zeer verblijd met de positieve feedback en het begrip van alle kanten, tw-ers hebben mij in goede en slechte tijden gesteund en de community was dan ook de reden dat ik dit spel zo lang heb aangehouden..

Much love for everyone <3
 

DeletedUser34690

Guest
Jammer dat je stopt, maar hier is helaas geen heel nieuw topic voor nodig.
Slotje:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan