elite players in w6

DeletedUser

Guest
elite ?.

stefanaa uit wereld 2, is al gestopt maar verdient die eer ;).

Hij was gek genoeg om de wekker te zetten en 's nachts zijn edels/aanvallen te sturen(soms heb ik die bui ook).

Tevens amokro & stefanaa uit ik dacht wereld 1.

groet,
marcel

Yesss, dan ben ik super elite. Do it all the time :)
 

DeletedUser

Guest
elite elite


hier is niet veel dat je moet kunnen , beetje timen en defense dodgen of timen



enige wa ge moet hebben om "elite" te zijn is teveel aan tijd

das nu een keer de nagel op de kop tikken , toch iemand die niet zweeft ;)
 

DeletedUser

Guest
je kan ook elite worden door geluk te hebben. in wereld 2 heb ik ooit 400k punten gehad maar is mijn stam (stam waar ik in zat) vernietigt door TBR. die stammen oorlog was de grootste oorlog van .nl tot nu toe volgens mij. TERE is toen vernietigt. maar ik speelde nooit verschrikkelijk veel en toch stond ik in die tijd rond plaats 300 tot 600.
 

DeletedUser

Guest
je kan ook elite worden door geluk te hebben. in wereld 2 heb ik ooit 400k punten gehad maar is mijn stam (stam waar ik in zat) vernietigt door TBR. die stammen oorlog was de grootste oorlog van .nl tot nu toe volgens mij. TERE is toen vernietigt. maar ik speelde nooit verschrikkelijk veel en toch stond ik in die tijd rond plaats 300 tot 600.


dat is onzin, tere is samengevoegd met vu(viribius unitis) en zijn samen tevu gaan vormen, jamergenoeg waren de beste spelers van vu toen al gestopt omdat er geen uitdaging was, anders hadden ze het nog best lang vol gehouden...
 

DeletedUser

Guest
dat klopt niet er is dan wel samengevoegt met vu maar omdat er steeds meer dorpen kapot gingen door tbr en geen idee welke nog meer maar wel iets van nummer 4 of 5. toen de dorpen overgenomen werden zijn veel mensen die van vu kwamen weggegaan net als veel andere mensen die van TERE kwamen. zo bleven er op het laatst nog maar z'n 20 of 30 members over.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, stefanaa, eL-Prova, BuChD, Donjoop en nog wel wat stille gezichten.
Zoek en misschien kom je ze wel tegen:D
 

DeletedUser5025

Guest
Ik wilde eerst niet serieus gaan meedoen. Maar er spelen zo veel spelers :eek::eek:

Ik doe ook maar serieus mee,
Had al een begin gemaakt met m'n account.
Now I'm ready to rock!
 

DeletedUser5025

Guest
K54.. pfiew ik kan rustig blijven slapen ^^ (stuur ff 1 speer over om op de koffie te komen dan ^^)

Heb je mazzel dat je in K54 zit :p:p

Ps:
De aanvallende troepen moet minimaal uit 6 bewoners bestaan.
Heb geen zin om dat aan jou te verspillen :rolleyes:
 
Bovenaan