Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Reactiescore
2.477
Zeg het niet snel maar ziet er niet best uit voor Gaatje dit?
 
Reactiescore
383
Nja een wereld verliezen omdat je tegenstander beter is zoals 76 is oke. Als mensen gewoon niet op komen dagen of verzaken ben je kansloos ondanks een kwantitatieve overmacht. Iedere degelijke stam zou in deze situatie niet zulke verliezen mogen leiden. Uithuilen en opnieuw beginnen.
 
Reactiescore
383
Nja een wereld verliezen omdat je tegenstander beter is zoals 76 is oke. Als mensen gewoon niet op komen dagen of verzaken ben je kansloos ondanks een kwantitatieve overmacht. Iedere degelijke stam zou in deze situatie niet zulke verliezen mogen leiden. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Overigens was het zeker een goede massa, mag ook gezegd worden
 
Reactiescore
742
Gaatje is op het moment wel een grote grap. Zoon 20mil (ruwe schatting) in overmacht en dan nog steeds zo hard falen op zoon massa als ons.

Het leuke is dat binnen house er zoon 600-700 clears gewoon thuis stonden te niksen, en we miss 60% van alle clears gegooid hadden als wave 1 inmiddels is wave 2 onderweg/al aangekomen en zie je gewoon dat AT en To Be beide nog nergens te bekennen zijn. wat een hoere noobs...

daarbij ligt het volledig aan Gaatje zelf dat house nu ineens 15+ floaters heeft gekregen de manier hoe ze de bg hebben opgezegd en 5 recruits ipv 2 hebben gedaan, de 50/50 regel hebben overschreden zegt genoeg. Daarbij ook nog eens een grote bakkes in de discord/AF helpt niet vooral niet als je al een 20m overmacht hebt...

Ik vind het geweldig dat ik berichten kreeg van hoe slecht House gedefft had de eerste massa op tuurz -40? en de 2de opvolgende massa op solis -2, maar zelf is gaatje geen haar beter en doen ze net alsof house shit is terwijl ze er zelf geen een touw tyfes van bakken stuk voor stuk floppers daar
 
Reactiescore
68
ik weet niet waarover je het hebt
S0XrxGe.jpg

Zo hebben we nog wel meer screens van jou :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik heb gaatje echt gerekt
 
Bovenaan