Einde wereld???

Reactiescore
151
Rise en Divine hebben nu gezamenlijk 66,6% dominatiepercentage. Wanneer dit 75% is gaan de 90 dagen in, die weer worden gevolgd door de vredestijd. Na die tijd is de wereld voorbij.

Punt is, dat er geen enkel echt verzet meer is tegen die overwinning. Sure er zijn er nog een paar die wat dorpjes stacken voor ze neer gaan, maar veel verschil zal 't niet maken.
 
Reactiescore
151
Overigens het idee dat we al een jaar praten over de overwinning heb je ook maar gewoon uit je duim gezogen ...

#12 Dark Ghost 2015-08-08 03:11 587

Het BB gaan/stoppen van een paar van de belangrijkste Ghosts account heeft het einde betekend van de oorlog en daarmee van de wereld. Zoals je ziet is Dark Ghosts pas begin Augustus 2015 verdwenen . Pas nadat Ghosts verslagen was hebben we de overwinning geclaimd. Oftewel een halfjaar en zeker geen jaar zoals jij hier beweert.

Waar speel je zelf trouwens? Dan zal ik in ieder geval voor jou de wereld komen beeindigen :D
 

DeletedUser45617

Guest
Bwaaah, ik ken er eentje die toch al langer dan een jaar de overwinning claimde hoor :p.
 

DeletedUser63648

Guest
Ja duh, ik kan dat soort dingen nou eenmaal goed inschatten. Heb nooit beweerd dat het vlotjes zou gaan, enkel dat wij zo ontzettend veel beter zijn dat het er vanzelf aan zat te komen. En zie hier.
 

DeletedUser69459

Guest
Ja duh, ik kan dat soort dingen nou eenmaal goed inschatten. Heb nooit beweerd dat het vlotjes zou gaan, enkel dat wij zo ontzettend veel beter zijn dat het er vanzelf aan zat te komen. En zie hier.

Overdrijven is nog steeds een kunst blijkbaar.
 

DeletedUser69459

Guest
Neen hoor, slechts een opmerking die ik plaats. Als jij dit als happen wilt interpreteren, be my guest.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Was toch al wel zeker een jaar duidelijk dat Divine de betere stam was?
 

DeletedUser69459

Guest
Was toch al wel zeker een jaar duidelijk dat Divine de betere stam was?

Een jaar zeker niet. Zeker niet wanneer je rekent vanaf het moment dat Ghosts op delete is gegaan, dus in augustus vorig jaar.

Ik beweer ook nergens dat Divine niet beter was, maar hoe Cgrain zich uitdrukt, is gewoon incorrect en dat weet hij zelf ook wel maar al te goed.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zal wel een ander gevoel geheerst hebben dan in Ghosts, maar ik zelf ben er vanaf het moment dat ik in Divine kwam al vrij zeker van geweest dat Divine de beste stam was. Was op dat moment ook goed te zien aan de leiding, Divine waar Leon aan het roer stond en Ghosts waar Castiel aan het roer stond, dat zegt al veel voor mij.
 

DeletedUser76018

Guest
Zal wel dankzij die co van op het einde geweest zijn Max :rolleyes:
 

DeletedUser76503

Guest
Lijkt me duidelijk dat Rise de beste stam van W39 is sinds ik de leider ben toch? En Divine daar alleen maar profiteert?
 

DeletedUser63648

Guest
Haha Pimmetje moet zichzelf bijval geven anders klonk die opmerking zo sneu. En onecht.
 
Bovenaan