Einde wereld awards

Reactiescore
439
Ben benieuwd!

Beste speler:
Beste stam:
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
 
Reactiescore
68
Beste speler: Qui Intus Diaboli - Offensief en Defensief het sterkste account van de wereld / misschien wel van Tw.nl

Beste stam: Rise - Lijkt me logisch, verdiend de wereld gewonnen met sterke massa's en verdedigend werk.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Mats - Gestreden op Rave into Space. Na afloop van de laatste massa als enige ook overgebleven. W90 was zijn eerste wereld en nu al gefront met het grote Qui Intus Diaboli. Keer goed nat gegaan en daar leer je veel van. (uit eigen ervaring)

De beste stam speler: Exploration of Space - Bij iedere inkomende massa is er vanuit EoS gefloat op meerdere accounts. Soms al in de voorbereiding waar ze dan het voortouw namen op die accounts. Bij uitgaande massa's is er ook gefloat door EoS.

Het grootste ego: Thomas

Beste leider: Remy - Meeste contact mee gehad en is vrijwel altijd soepel verlopen. Kevin ook top maar minder mee gesproken.

Slechte leider: Eric - Was bereid om een account op te offeren als intern zonder de account spelers erover in te lichten om een nap met ADAFC te behouden. Account stond onder (langdurig) vv.

Meest overschatte stam: ADAFC - Sterke spelers, sterke namen, maar heeft het niet waargemaakt.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler:
Rave into Space én Do not eat yellow snow (vergeleken met verleden prestaties)

Meest onderschatte speler: Are you serious?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Viral

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Mooiste speler naam:
Istari

Mooiste stam naam: Ana de Armand Fan Club - na een poll voor de nieuwe fanclub gekozen voor Ana de armas. Maar op een of andere manier bij Armand uitgekomen.

Het tofste topic: Meme maandag

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Are You Serious?
182258_large

Mooiste profiel foto van stammen: ADAFC (niet die we nu hebben)
stamplaatje.png

Mooiste actie van de wereld: Fake massa van Rise.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
Beste speler: Hier steekt 1 account ongetwijfeld met kop en schouders bovenuit op de rest van de wereld. QID is gewoon een enorm goed account en heeft dat meermaals bewezen deze wereld. EOS close second.
Beste stam: Er was een tijdje twijfel tussen welke stam nou de beste is. Ik denk persoonlijk dat RISE na een “mindere periode” zich enorm heeft herpakt en meermaals zowel offensief als defensief heeft bewezen de bovenhand te kunnen nemen.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Gewoon iedereen die inzet toont & opdaagt als ze beloven er te zijn. Activiteit zorgt op termijn voor skills, dus iedereen die actief meewerkt is veelbelovend.
De beste stam speler: QID.
Het grootste ego: Mark als hij heeft gedronken
Beste leider: Remy was sinds den beginne al een goeie leider voor RISE.
Slechte leider: Eric
Meest overschatte stam: Celtic
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Had veel van Snow verwacht, meerdere malen iets te makkelijk dorpjes gepakt in vergelijking met DBI bijvoorbeeld.
Meest onderschatte speler: .ndrangheta
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: AfterglowX lijkt me wel lachen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: Do Not Eat Yellow Snow
Mooiste stam naam: Viribus Unitis
Het tofste topic: Een topic waar nog activiteit in zit.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Istari
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Eender welk Celtic acc met een misplaatst ego.
Mooiste profiel foto van spelers: Rave Into Space
Mooiste profiel foto van stammen: RISE
Mooiste actie van de wereld: Ofwel MIC~ die het Zeddicus enorm lastig heeft gemaakt in de rim, ofwel de groene fake massa die we gooiden.
 
Reactiescore
20
Beste speler: Qui Intus Diaboli. Ik kan eigenlijk geen ander account bedenken die deze wereld zo constant was als QID.

Beste stam: RISE. Wellicht wat egoïstisch om hier mijn eigen stam neer te zetten maar ik denk dat het wel terecht is. Ik denk dat onze kwaliteit de samenwerking (behalve aao zn stacks tegen bb) en de activiteit was. Ik denk dat de tegenpartij daar wat steken heeft laten vallen.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Daphne. Daphne kwamen wij (Viral) tegen in de beginfase van de wereld. We dachten dat Daphne even makkelijk te edelen was maar dat was totaal niet het geval. Uiteindelijk is Daphne op het account gekomen en heeft ze sprongen gemaakt waar je u tegen zegt.

De beste stam speler: Jens. De uitgewerkte massa's, de vv's, het uitleggen van bepaalde dingen. Ik denk dat menig uit onze stam veel hebben geleerd van Jens.
Het grootste ego: Teveel namen om te typen

Beste leider: Ik denk dat bij beide stammen een goed leiderschap zat (Die indruk heb ik iig gekregen van buitenaf).

Slechte leider: Eric

Meest overschatte stam: Celtic. Dan voornamelijk het feit dat ze zichzelf hebben overschat.

Meest onderschatte stam: Geen. Ik denk dat beide stammen elkaar niet aan het onderschatten waren.

Meest overschatte speler: RIS.

Meest onderschatte speler: Are You Serious. Hebben een leuk team en deden het altijd goed.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: DBI lijkt me wel geinig.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Mooiste speler naam:
Do Not Eat Yellow Snow

Mooiste stam naam: Jonko Poffers

Mooiste profiel foto van spelers:
186106_large.jpeg

Mooiste profiel foto van stammen:
RISE

Mooiste actie van de wereld:
AAO die hun front gaat stacken tegen BB.
Kiekje uit de stamdiscord:
aao.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
11
Beste speler:
Jens, maar dat mag geen verrassing zijn

Beste stam:
Zou ADAFC moeten zijn, maar het blijkt RISE te zijn

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Daphne <3

De beste stam speler:
EoS

Het grootste ego:
Thomas

Beste leider:
Kaas, we missen je.

Slechte leider:
-

Meest overschatte stam:
Celtic

Meest onderschatte stam:
VirUni

Meest overschatte speler:
AAO

Meest onderschatte speler:
Viral

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
QID & EoS

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Diegene weten dit zelf wel

Mooiste speler naam:
Do Not Eat Yellow Snow en Sophia Palaiologina
De eerste want grappig, de tweede want niemand kan het spellen.

Mooiste stam naam:
VirUni

Favoriete forum poster:
Istari Memes

Mooiste profiel foto van spelers:
Sophia Palaiologina

Mooiste profiel foto van stammen:
ADAFC, gewoon de combinatie van Armand en Ana de Armas. Supergrappig. Istari zou het bedacht kunnen hebben.

Mooiste actie van de wereld:
EoS die een dorpje verliest aan Dries:biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
439
Beste speler: Jens QID, beest
Beste stam:
Blijkbaar Rise, beter dan de losse spelers van Adafc
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Complimenten voor Mats die ondanks de nederlaag toch op ris wou blijven en deffen, ook al wist hij dat het onbegonnen werk was.
DBI heeft deze wereld ook veel getoond imo.
De beste stam speler:
Willy/Niels zaten tijdens massa altijd wel ergens met vv of als floater
Het grootste ego:
cheeky shoutout naar @afterglow, of het wel of niet terecht is spreek ik me niet over uit
2e plek voor Willy, waarvan ik weet dat het volkomen terecht is
Beste leider:
Tijn
Slechte leider: /
Meest overschatte stam:
Celtic floppers
Meest onderschatte stam:
Rise
Meest overschatte speler:
AAO, op zich niets bewezen deze wereld, pas laatste maand/anderhalve maand echt front gepakt, heel matig.
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Jens QID
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: /
Mooiste stam naam:
ANA DE ARMAS FANCLUB
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld:
After langs achter gepakt id rim
 
Reactiescore
2.477
wie speelt er nog op Qid tegenwoordig buiten topper jens
 
Reactiescore
6
Beste speler: QID/Jens, hier bestaat geen twijfel over
Beste stam: Rise, ik heb het gevoel dat ADAFC meer een hoop individuen was dat onder het toeziend oog van EOS floaters wat probeerde op te zetten.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Floris van EOS, op 91 was hij nog in mijn ogen de recruit die 91 de wereld gewonnen heeft op basis van kwantiteit maar zonder echt kwaliteit (dikke r2w imo), op 93 heeft hij bewezen wat zijn kwaliteiten waren en meer dan vlot meegedraaid op een grote naam als EOS.
De beste stam speler: Willy/Niels, beiden hebben zowel offensief als defensief op meerdere accounts laten zien dat ze niet vies zijn van een rommeltje op hun te nemen en er toch nog het beste van te maken
Het grootste ego: Wat voor een narcist zou ik zijn van mijzelf hier te zetten, maar ik kan begrijpen dat het voor velen binnen ADAFC toch zo lijkt. Ik ben deze wereld zeer toxic geworden door alles wat gebeurde intern als op de wereld en kon dus de motivatie niet meer vinden om hierover op een positieve manier intern te communiceren.
Ergens wil ik hier toch het account sophia opzetten, die in mijn ogen veel te hoog van de toren blazen, altijd kwamen met van die "ingenieuze" plannen maar uiteindelijk altijd verzaakten op de echt belangrijke punten. Ook sommige RIS spelers horen hier thuis (zeker niet alle) maar beweren dat ik mijn fouten niet durf toegeven terwijl ik dat direct postte in de wereldchat en accountchat is dikke BS, maar dat dan nog roepen terwijl je zelf meer dorpen verliest als side target en dan de volgende massa exact mijn punten bewijst toont genoeg aan
Beste leider: Stanneman, zelden zo een integer persoon gezien die zoveel BS aankan... als ik zie wat sommige rise accounts early/mid hebben uitgestoken
Slechte leider: Mien/mijzelf, ik ben niet gemaakt om een bende zoals deze te leiden, te veel dingen waar ik me aan stoor op dit rotspel en waar ik na een tijd niet meer het geduld voor heb
Meest overschatte stam: ADAFC
Meest onderschatte stam: Rise
Meest overschatte speler: RIS/SNOW
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QID/EOS/UM/Viral
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sophia / Snow / RIS
Mooiste speler naam: Spelersnaam
Mooiste stam naam: Jonko
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: sommige sophia en ris spelers
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: bjorn laten loggen op RIS om te helpen snipen bij ons omdat ze zelf geen enkele snipe raakten en dan merken dat die IP block heeft

thomas out
 
Reactiescore
1.585
Ik ga geen hele lijst invullen, want als noobig floatertje die slechts een paar keer geholpen heeft slaat dat natuurlijk nergens op.

Ik zie veel QID/Jens staan wat gezien zijn kwalitatieve skills zeker terecht is, maar vergeet niet dat toen het minder ging hij ervoor koos om ermee te stoppen. Toen het beter ging en er weer perspectief kwam is hij teruggekomen.

Ik vind dat Nicky en Rene zieke credits verdienen omdat zij samen met nog een paar Rise weer nieuw leven hebben ingeblazen. Vanuit QID en ook nog vaak zat ook nog in een floater rol en als organisator van off/deff massa’s.

Desondanks een GG voor iedereen die de eindfase van wereld 93 gespeeld heeft, het is lang geleden dat ik een leuke eindstrijd meemaakte waar beide kampen alles gaven en soms zelfs meer dan dat. Hopelijk is dit een vervolg voor de komende werelden en stappen we af van de easy wins / “ik geef snel op” mentaliteit
 
Reactiescore
11
Ik ga geen hele lijst invullen, want als noobig floatertje die slechts een paar keer geholpen heeft slaat dat natuurlijk nergens op.

Ik zie veel QID/Jens staan wat gezien zijn kwalitatieve skills zeker terecht is, maar vergeet niet dat toen het minder ging hij ervoor koos om ermee te stoppen. Toen het beter ging en er weer perspectief kwam is hij teruggekomen.

Ik vind dat Nicky en Rene zieke credits verdienen omdat zij samen met nog een paar Rise weer nieuw leven hebben ingeblazen. Vanuit QID en ook nog vaak zat ook nog in een floater rol en als organisator van off/deff massa’s.

Desondanks een GG voor iedereen die de eindfase van wereld 93 gespeeld heeft, het is lang geleden dat ik een leuke eindstrijd meemaakte waar beide kampen alles gaven en soms zelfs meer dan dat. Hopelijk is dit een vervolg voor de komende werelden en stappen we af van de easy wins / “ik geef snel op” mentaliteit

Allereerst, Rise gefeliciteerd met de winst! Mijn onderstaande reactie doet niks af aan wat jullie of onze eigenstam gebracht heeft. Dus oprechte complimenten.

Ik vind ook deze wereld een 'easy-win'. Na een geslaagde massa zijn er veel dorpen gepakt door rise. Maar het verschil in omvang en ligging was verwaarloosbaar. Er moest nog zeker 20% gewonnen worden door een van beide stammen. Het herpakken met verplaatsen van een front. Keuzes maken leek het er even op of er echt een kwalitatief goede en leuke wereld gespeeld kon worden. Na de laatste massa van rise zou het echt interessant gaan worden, leek het... Wij hebben ons in ieder geval enorm verheugd op de volgende fase van de wereld.

Helaas zijn er toch zoals je ook al aangeeft teveel spelers die na een tegenslag of een beetje weerstand opgeven. Wat de kwaliteit en het spelplezier van de werelden niet ten goede komt. Door activiteit problemen hebben we uiteindelijk maar kort kunnen genieten van deze wereld. Na wat ik vernomen heb langer dan wat de standaard is. Maar in mijn ogen veel te kort.

Het zou het spelplezier en de kwaliteit ten goede komen als er meer werelden langer worden gespeeld, tot het einde wordt gestreden. Beter goed verliezen dan opgeven. Dat respect moet je ook richting je tegenstander kunnen opbrengen. Walk-overs zijn namelijk nooit leuk.

Naast skills is ook doorzettingsvermogen een cruciaal onderdeel van het spel. De stammen en spelers die dit hebben zijn wat mij betreft de beste spelers van deze wereld. En tegelijk ook het meest veelbelovend.
 
Reactiescore
14
Beste speler: Dries, de enige die een dorp kon pakken van het machtige EoS. Realistisch gezien is Jens uiteraard de beste speler, beste team is EoS.
Beste stam: Uiteindelijk Rise, early/mid game was dit zeker TSF. Rise heeft zich goed herpakt en de motivatie lag overduidelijk een stuk hoger, chapeau!
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Mats van RIS en de heren (en dame) op Viral, de rest heb ik te weinig in actie gezien om een goed oordeel op te geven.
De beste stam speler:
EoS binnen ADAFC en QID binnen Rise, beide op meerdere vlakken enorm bijgedragen.
Het grootste ego:
Heel team Afterglow KEKW <3
Beste lijder:
Tijn
Slechte lijder:
Eric
Meest overschatte stam:
Adafc
Meest onderschatte stam:
Rise
Meest overschatte speler:
AAO
Meest onderschatte speler:
Viral
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Viral en QID
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zwijgrecht
Mooiste speler naam:
Goudenaapzwaard
Mooiste stam naam:
/
Het tofste topic:
/
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
ISTARI
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Viral of QID
Mooiste profiel foto van stammen: Ana de Armand
Mooiste actie van de wereld:
2 wimpel mepsessies in een 400k dorp (Op 2 verschillende accounts) of een wimpel/VB perongeluk terugtrekken :)

x Floris
 
Reactiescore
59
Beste speler: QID a.k.a. Qone Iman Darmy
Beste stam: RISE
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Floris - Zeer actief, beheerst alle benodigde skills, gedreven en heeft een vriendelijke instelling naar iedereen.
De beste stam speler:
Joeri - Hij maakte altijd tijd, had nooit smoesjes, speelde waar nodig was en kwam zelfs in zijn vriendenweekend flink aangeschoten de stamcall in om te vragen hoe het allemaal ging met ons.
Het grootste ego:
Afterglow, altijd heel veel geblaf maar ik ben niet overtuigd.
Beste leider:
Tijn - Ondanks dat we in de leidingchat het niet altijd even snel eens waren bleef hij altijd zeer netjes en redelijk. Ondanks dat hij in mijn ogen soms wel wat aan het mierenneuken was wilde hij simpelweg altijd het beste voor zijn stam. Hij was concreet en ik vind hem als persoon een toffe gast. Leuk dat je met me mee wilde spelen op .NET ondanks onze hevige strijd!
Slechte leider:
-
Meest overschatte stam:
-
Meest onderschatte stam:
RISE
Meest overschatte speler:
Rave into Space
Meest onderschatte speler:
Are you Serious? - Niet heel bekend bij iedereen maar een top account die je er echt heel goed bij kan hebben. Perfect uitgevoerde massa's vanuit hun kant zowel offensief als defensief.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Tijn, Floris, Mats, Robin en Frank (KOLO TOP!)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-
Mooiste speler naam:
Against All Odds
Mooiste stam naam:
Welcome to the Movement
Het tofste topic:
Deze
Het domste topic:
Wa?
Favoriete forum poster:
Istari
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Thomas
Mooiste profiel foto van spelers:
Snow, AAO en DBI
Mooiste profiel foto van stammen:
RISE (Stan top)
Mooiste actie van de wereld:
Joeri die bij een massa van heel Celtic op AAO meer dorpen pakte van Celtic voordat zij aankwamen op AAO.
 
Reactiescore
1.237
Ik zie veel QID/Jens staan wat gezien zijn kwalitatieve skills zeker terecht is, maar vergeet niet dat toen het minder ging hij ervoor koos om ermee te stoppen. Toen het beter ging en er weer perspectief kwam is hij teruggekomen.
Je weet duidelijk niet waarover je praat. :)

Ik wens het niemand toe waarom ik toen gestopt was. :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
21
Beste speler: QID a.k.a. Qone Iman Darmy
Beste stam: RISE
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Floris - Zeer actief, beheerst alle benodigde skills, gedreven en heeft een vriendelijke instelling naar iedereen.
De beste stam speler: Joeri - Hij maakte altijd tijd, had nooit smoesjes, speelde waar nodig was en kwam zelfs in zijn vriendenweekend flink aangeschoten de stamcall in om te vragen hoe het allemaal ging met ons.
Het grootste ego: Afterglow, altijd heel veel geblaf maar ik ben niet overtuigd.
Beste leider: Tijn - Ondanks dat we in de leidingchat het niet altijd even snel eens waren bleef hij altijd zeer netjes en redelijk. Ondanks dat hij in mijn ogen soms wel wat aan het mierenneuken was wilde hij simpelweg altijd het beste voor zijn stam. Hij was concreet en ik vind hem als persoon een toffe gast. Leuk dat je met me mee wilde spelen op .NET ondanks onze hevige strijd!
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: RISE
Meest overschatte speler: Rave into Space
Meest onderschatte speler: Are you Serious? - Niet heel bekend bij iedereen maar een top account die je er echt heel goed bij kan hebben. Perfect uitgevoerde massa's vanuit hun kant zowel offensief als defensief.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tijn, Floris, Mats, Robin en Frank (KOLO TOP!)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Against All Odds
Mooiste stam naam: Welcome to the Movement
Het tofste topic: Deze
Het domste topic: Wa?
Favoriete forum poster: Istari
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Thomas
Mooiste profiel foto van spelers: Snow, AAO en DBI
Mooiste profiel foto van stammen: RISE (Stan top)
Mooiste actie van de wereld: Joeri die bij een massa van heel Celtic op AAO meer dorpen pakte van Celtic voordat zij aankwamen op AAO.
<3
 
Reactiescore
1.237
wie speelt er nog op Qid tegenwoordig buiten topper jens
Meestal @Kerouac en ik en dan gaande weg komen er wel wat mensen bij , deze wereld terwijl ik een break nam hebben Ben, Bas, Nicky en Rene het zeeeeer goed gedaan. :)
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
5.693
Allemachtig, Jens kan jij nog lopen?
 
Reactiescore
2.477
Bovenaan