Einde wereld Awards

Deleted User - 487694086

Guest
Bedoeling was niet om de discussie te heropenen, vond gewoon dat Mac Duck heel veel woorden nodig had om geen goede punten te maken, mijn mening. Ben sowieso geen fan van mensen die ellenlange boeken schrijven op het af, behalve als je daadwerkelijk nuttige dingen zegt. Ik vond dat ongeveer elk van z'n posts in 2 zinnen prima samengevat had kunnen worden, waar het er 50 keer zo veel waren.
Maargoed zoals ik al zei, ik was niet onder de indruk van Mac Duck maar normaal zijn de slechtste posters veel slechter.
 
Reactiescore
1.094
Slechte punten is wat anders dan slecht verwoorden. Ben mee eens dat het onduidelijk was, maar dat kwam ook omdat er 20000 mensen van Noobs verschillende dingen riepen zowel hier als via skype als via in-game, waaronder elkaar tegen spraken. Zo werden die 'jumps' al veroordeeld tot CF's -wat het naar mijn idee totaal niet zijn- hier op het AF en via pm, en stuurde een andere naar Elko dat die dorpen behouden mochten worden. En intussen bleef danooontje maar aanvallen, backtimen en recappen.

Er was niets 'nap' aan, vond die whatsapp foto daar wel duidelijkheid in geven.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Beste speler van C22:
Als individu; Mats. Eerst een enorm goede start op Zug, toen echt enorm goede dingen laten zien op Naccer. Daarnaast nog enorm veel initiatief genomen vanuit zijn kant om de oppositie op te zetten. Daarnaast een eervolle vermelding voor Jan. Hoewel hij wat minder op de voorgrond trad heb ik van dichtbij kunnen meekrijgen hoe enorm toegewijd hij was. Jan en Mats haalden nachten door als 't moest en wisselden elkaar overdag af om zo een paar uurtjes slaap te kunnen pakken, dat is iets wat je nog echt weinig ziet.

Beste stam van C22:
In de start was Lions de meest overtuigende stam, ook al was er een enorme coalitie gevormd in de oostrim. N00BS in de endgame vond ik echter nog overtuigender, omdat de tegenstand zwaarder was.

Beste stam speler van C22:
Saggi & Schedel. Een deffaanvraag werd doorgaans binnen het kwartier gevuld, volledig met enorm kleine splitjes kruisdeff.

De beste aanvaller van C22:
Howlin. Hij was verantwoordelijk voor de massa op Mac Duck, wat uiteindelijk de beslissing is geworden voor deze classic. Er kwamen, van wat ik heb gehoord althans, zelfs complimenten uit Lions voor de massa.

De beste verdediger van C22:
Mats en Jan, om redenen beschreven onder de 'beste speler'. De constante druk op hun account was erg aanwezig en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel verwacht had dat er wat meer verloren zou gaan daar.
Danny Archer. Hoewel de massa vanuit onze kant verre van perfect was moet je er toch maar staan met 4k(?) incs. Het team stond er en is met weinig verliezen de dag doorgekomen, proficiat.

Meest gezellige speler van C22:
Onze chat met Mats, Howlin, Lars, Boris, Martijn en Jan was altijd gezellig, ongeacht of we nou in hetzelfde of andere kampen zaten. Verder vond ik de accchat van Gli met Willem, Ezra en Jeffrey ook altijd enorm gezellig. Met Rob kan ik ook goed door één deur en onze nachtelijke skypesessies zijn altijd erg gezellig.

Grootste VV slet van C22:
Is er uberhaupt ergens VV gedraaid?

Het grootste ego van C22 :
Blaze of Glory. Je bent een speler die nooit echt op de voorgrond treedt, wat in principe prima is. Van wat ik gehoord heb de afgelopen classics was je prima actief in tijden dat dat nodig was, maar ik kan niet zeggen dat ik je persoonlijk ken. Deze nominatie is dan ook enkel en alleen gebaseerd op je AFgedrag de afgelopen tijd. Een uitspraak zoals deze hieronder is gewoon ronduit belachelijk, maar dat is wel gebleken in de oorlog denk ik? :wink:
b25d98f060e9c9eabcfd10ae8d96605f.png

Tevens vind ik het vrij ironisch dat een account als Games Continued zegt dat ze een actief front makkelijk aankunnen en dan nu zo hard af gaat. Acties vanuit dat account zijn voor mij immers de reden geweest om te quitten op Zugzwang/Een Lijn Te Ver.

Beste leider van C22:
Er is niemand geweest die ik als enorm goede leider beschouw.

Slechtste leider van C22:
Leiding van Lions. Wanbeleid qua rekruteren

Mooiste speler naam van C22 :
Je hoort jezelf hier niet te nomineren, maar we hebben goed gelachen om de naam 'Een Lijn Te Ver'.

Mooiste stam naam van C22:
GOLD (Gang of Old Lazy Dudes!)

Beste P&P'er C22:
Ben niet van mening dat er enorm goede P&P gevoerd is deze wereld.

Slechtste P&P'er C22:
Blaze of Glory. Om bovenstaande redenen. Vond tevens Naccer en Pedik ook niet altijd even fijn posten.

Favoriete forumposter C22:
MyPride, Big Bang, Howlin

Mooiste profiel foto spelers C22 :
/

Mooiste profiel foto stammen C22:
GOLD (Gang of Old Lazy Dudes!)

Welke speler was voor jou de grootste verassing C22:
Sorry Ezra, maar toen ik bij jou op 't acc kwam had ik niet hele hoge verwachten, voornamelijk door je geschiedenis op Marter. Verder kende ik je eigenlijk niet, maar je hebt me echt enorm positief verrast. Op mobiel was je qua deffen echt een beest, ontiegelijk weinig dodges gemist terwijl ik rustig de edels kon afhandelen. Verder gewoon een welbespraakte, stabiele speler met goed inzicht.

Mooiste actie van C22:
Ik vond het mooi om te zien dat er dit keer een soort echte endgame was, in tegenstelling tot de vorige classics.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald C22:
De keuze van Saggi om niet over te stappen & Mats' overstap naar N00BS en het ronselen van spelers door hem.

Slechtste verliezer van C22:
Sorry Lau. Ik weet dat dat je niet altijd de meest actieve medespelers had in de stam, maar de argumenten die ik heb gehoord over Gli en de rest van de wereld zijn gewoon niet altijd waar.

Grootste blunder van C22:
Mats die met z'n lamme harses ging vertellen dat hij op Naccer ging spelen toen we op de meeting aant skypen waren met Rob. Hebben er achteraf goed om kunnen lachen, zeker omdat Mats het zelf niet eens meer wist.

Met wie wil je een volgende wereld draaien C22:
Howlin, Mats, Jan, Willem, Jeffrey, Ezra en Boris (nog één keertje? :D). Verder lijkt 't me ook wel leuk om een keer met Emile op het account te zitten, is volgens mij nog nooit gebeurd.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien C22:
Mwah, zijn wel spelers die me zijn tegengevallen deze wereld, maar dat zijn spelers die in het verleden ook goede dingen hebben laten zien. Ik zou daarom niet zeggen dat ik hen niet hoef te zien op een eventuele volgende wereld.

Welke speler verdient het meeste respect:
Mats en Jan. Heb 't al een aantal keer benoemd, maar de uren die zij maakten en hoe weinig ze sliepen door de contante druk is gewoonweg bewonderenswaardig. Toen de wereld gespeeld was hebben zij ook echt een halve dag in coma gelegen volgens mij.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Slechte punten is wat anders dan slecht verwoorden. Ben mee eens dat het onduidelijk was, maar dat kwam ook omdat er 20000 mensen van Noobs verschillende dingen riepen zowel hier als via skype als via in-game, waaronder elkaar tegen spraken. Zo werden die 'jumps' al veroordeeld tot CF's -wat het naar mijn idee totaal niet zijn- hier op het AF en via pm, en stuurde een andere naar Elko dat die dorpen behouden mochten worden. En intussen bleef danooontje maar aanvallen, backtimen en recappen.

Er was niets 'nap' aan, vond die whatsapp foto daar wel duidelijkheid in geven.
Ik vond de punten ook niet goed, maargoed zoals ik zei heb geen zin om die discussie terug te voeren.
 
Reactiescore
1.167
Krijg ik nog credits voor het één keer logen op Noble en vervolgens een dorp te verliezen aan een willekeurige rim noob? :sad:
 
Reactiescore
1.094
Ik vond de punten ook niet goed, maargoed zoals ik zei heb geen zin om die discussie terug te voeren.

Dan moet je het niet zelf opbrengen...

Je kan de punten niet goed vinden, maar je kan niet om de feiten heen. Danooontje heeft dorpen die van Mac Duck waren aangevallen tijdens de nap, zowel via whatsapp opdrachtgegeven (MMB), via een DU (Zhadee) als zelf dorpen aangevallen die al van Mac Duck waren.

Je kan niet zeggen van Mac Duck mag wel aangevallen worden door die accounts, maar die accounts niet zelf terugaanvallen. Zo werkt het niet.
Om hem dan slechte P&P te noemen omdat men weet dat Danooontje eigenlijk de nap heeft geschonden tja.... Ruikt naar zondebok.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dan moet je het niet zelf opbrengen...

Je kan de punten niet goed vinden, maar je kan niet om de feiten heen. Danooontje heeft dorpen die van Mac Duck waren aangevallen tijdens de nap, zowel via whatsapp opdrachtgegeven (MMB), via een DU (Zhadee) als zelf dorpen aangevallen die al van Mac Duck waren.

Je kan niet zeggen van Mac Duck mag wel aangevallen worden door die accounts, maar die accounts niet zelf terugaanvallen. Zo werkt het niet.
Ik zeg dat ik het geen goede p&per vindt, want dat staat in de lijst. Je mag hier echt blijven posten maar ik ga het oneens blijven en er gaat precies hetzelfde gezegd worden als voorheen, vandaar dat ik de discussie niet nog eens hoef te voeren.
 
Reactiescore
140
Beste speler van C22:
Als individu; Mats. Eerst een enorm goede start op Zug, toen echt enorm goede dingen laten zien op Naccer. Daarnaast nog enorm veel initiatief genomen vanuit zijn kant om de oppositie op te zetten. Daarnaast een eervolle vermelding voor Jan. Hoewel hij wat minder op de voorgrond trad heb ik van dichtbij kunnen meekrijgen hoe enorm toegewijd hij was. Jan en Mats haalden nachten door als 't moest en wisselden elkaar overdag af om zo een paar uurtjes slaap te kunnen pakken, dat is iets wat je nog echt weinig ziet.


 

Deleted User - 487694086

Guest
Als je toch hele dag thuis zit kan je net zo goed fulltime twen he
 
Reactiescore
1.094
Ik zeg dat ik het geen goede p&per vindt, want dat staat in de lijst. Je mag hier echt blijven posten maar ik ga het oneens blijven en er gaat precies hetzelfde gezegd worden als voorheen, vandaar dat ik de discussie niet nog eens hoef te voeren.

Ja maar je zegt dat je het een slechte P&P'er vind omdat zijn punten niet goed zijn. Dat zou prima zijn, maar zag hem meer feiten verkondigen over die kwestie dan 5 verschillende spelers van Noobs die ieder elkaar tegenspraken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja maar je zegt dat je het een slechte P&P'er vind omdat zijn punten niet goed zijn. Dat zou prima zijn, maar zag hem meer feiten verkondigen over die kwestie dan 5 verschillende spelers van Noobs die ieder elkaar tegenspraken.
Prima, mag jij hem bij beste forum poster zetten in jouw lijst, ik haal hem niet uit de mijne.
 
Reactiescore
1.094
Klinkt meer als wil niet erkennen dat Danooontje stab heeft begaan want het was een stamgenoot dus noem Mac Duck maar een slechte poster
 

Deleted User - 487694086

Guest
Klinkt meer als wil niet erkennen dat Danooontje stab heeft begaan want het was een stamgenoot dus noem Mac Duck maar een slechte poster
Klinkt het zo ja? Om nog het een keer duidelijk te maken dan: danoon heeft niks fout gedaan, Mac duck wel. Dat een nap teniet wordt gedaan na zulke dorpen edelen is compleet logisch. Succes nu met de posts die jij en Mac verder gaan maken, want ik heb er nu toch weer 4 posts aan gewijd terwijl ik er geen zin in had en dat zijn dan ook echt m'n laatste.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Klinkt het zo ja? Om nog het een keer duidelijk te maken dan: danoon heeft niks fout gedaan, Mac duck wel. Dat een nap teniet wordt gedaan na zulke dorpen edelen is compleet logisch. Succes nu met de posts die jij en Mac verder gaan maken, want ik heb er nu toch weer 4 posts aan gewijd terwijl ik er geen zin in had en dat zijn dan ook echt m'n laatste.

Je had ook in je eerste post kunnen toegeven dat er netter gehandeld kon worden vanuit N00BS destijds om zo de overige 3 posts te kunnen besparen.
 
Reactiescore
1.094
Klinkt het zo ja? Om nog het een keer duidelijk te maken dan: danoon heeft niks fout gedaan, Mac duck wel. Dat een nap teniet wordt gedaan na zulke dorpen edelen is compleet logisch

Een hele nap wordt teniet gedaan ja? Oh dat had Mac Duck denk ik wel graag geweten. In plaats daarvan meen ik me te herrineren dat er vanuit Noobs pms werden gezonden en skypegesprekken werden gestart, die hebben geleid tot Jeffrey (op het stamprofiel overigens leider van noobs) die zei dat die dorpen behouden mochten worden.
 
Reactiescore
24
danoon heeft niks fout gedaan, Mac duck wel. Dat een nap teniet wordt gedaan na zulke dorpen edelen is compleet logisch

Bijzonder, op de dag dat we ze edelde (9 uur later) schreef Danooontje dat ze naar n00bs gingen en ze zich hielden aan de nap die gold tussen Lions en Noobs. Een uur later krijg ik de eerste aanvallen op die dorpen, en de volgende dag van de volgende DU .....

Je mag het nog een keer proberen, misschien kan je me wat leren over P&P dan
 
Reactiescore
24
Ik zal er morgenochtend even de tijd voor nemen
 
Reactiescore
2.303
En je kan maar zien dat ik er in voor kom kuteend!
 
Bovenaan