Einde wereld Awards

Reactiescore
1.367
Mijn kennis gaat van het begin - Paar weken na het stabben van red en da vinci

Beste speler van W63: De deffers//vv'ers op zero, stuk voor stuk toppers (ik weet de namen niet allemaal meer...). Ook Justin die het toch wilde proberen tegen een grote overmacht en gedemoraliseerde stam, heerlijk
Beste stam van W63:Geen enkele, hoewel GA het zeer goed heeft gedaan ben ik toch van mening dat als Red 100% voor bellum was gegaan het snel over was geweest, maar nu er zoveel safe dat bunkeren makkelijk kon icm de uitkijk.
Beste stam speler van W63: Ik ga lekker mezelf benoemen. Heb in mijn rim op een gegeven moment alle muren en nutteloze shit afgebroken om zo maar meer def te kunnen pompen en simpelweg de functie vervuld die de stam van me wilde. Naïef, maar wel stamspel. Verder de spelers die continue def naar rise/zero/mr v stuurden en vv deden. voor GA hetzelfde, de VV'ers en de spelers die zich leeg zetten
De beste aanvaller van W63: Niemand, heb tijdens mijn speel tijd niemand een ECHT goede aanval zien opzetten. Vanuit bellum was er iedere keer een kink in de kabel waardoor de massa iedere keer op het laatste moment op iemand anders moest. En de aanval die ik met jelle heb gedeffed op rise was meh.
De beste verdediger van W63: Paar prima verdedigers gezien op zero en ook aan de GA kant, maar wie allemaal de VV hadden, geen idee.
Meest gezellige speler van W63: Voor mij was infect het gezelligste, maar ik heb met vele mensen leuke gesprekken gehad, zowel in GA als Bellum.
Grootste VV slet van W63: Da vinci deed veel VV iirc en jelle ook best veel
Het grootste ego van W63:/
Beste leider van W63: Geen beste, maar de leiding van GA die alles heeft omgezet en Justin die de counter heeft opgezet
Slechtste leider van W63: /
Mooiste speler naam van W63: Know When to Fold Em
Mooiste stam naam van W63: Geen coole naam onthouden, dus meh
Beste P&P'er: /
Slechtste P&P'er: /
Favoriete forumposter: /
Mooiste profiel foto spelers W63: Finit had een mooie, maar kan die niet meer zien...
Mooiste profiel foto stammen W63: /
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Da vinci, had niet verwacht dat ze ooit zouden overlopen
Mooiste actie van W63: Dealorian die letterlijk alle dorpen van zich vol laat zetten met 20k def en na 1 aanval weg is
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Tsja, er zijn een aantal gebeurtenissen. de kakkerlakken bende zorgde er voor dat bellum de "onbetwiste" nummer 1 werd waarna kkk op delete ging. De westelijke leden van bellum die stuk voor stuk stopten en voor problemen zorgen. GA die zichzelf diplomatiek de winst heeft bezorgd dmv redsky en da vinci
Slechtste verliezer van W63: Ik
Grootste blunder van W63: Mijn account niet op delete flikkeren nadat ik er achter kwam dat bellum ik ik ik was. Letterlijk niemand wilde "zijn" rim afgeven. Spelers als mr V en Kanpeki die letterlijk de gehele zuidelijke rim voor hen 2 claimen...
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Justin, Finit, Jelle, Kanpeki, Mr V, de deffers op zero, vinci, christa, dennisthies, agent bough, markiemark daan en floris, black adder, diamondback, youknowmyname en nog zo veel meer
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Ik heb geen vriendelijke band met Red, maar als ik in het noorden lig en hij in het zuiden zou ik stamgenoot zijn wel overwegen. Mits hij geen vrienden is met zijn front.
Welke speler verdient het meeste respect: Meer dan genoeg
 
Bovenaan