Een vervolg op..

DeletedUser8655

Guest
Quetiuss,

Hij zei me gisteren nog dat geen niet internd.
Hij heeft een fusie maar anders geen inters.

Maar wij zien dit verkeerd omdat we geen inzicht hebben.

Met hoeveel speelt hij wel niet op dat account dan :confused::confused::confused:
 

DeletedUser61161

Guest
Wie blokkeert jou nou niet op mij na :eek:?

Geen idee :p
Voor het laatst dat mensen mij blockte was toen ik naar heel LOW. en TCC een pm stuurde met dat ik me verveelde.
Toen dachten ze dat ik wou checken of ze on waren omdat de pm in de nacht verstuurd was ;p
Maarja ik word altijd verkeerd begrepen blijkbaar :(:(
 

DeletedUser57683

Guest
Geen idee :p
Voor het laatst dat mensen mij blockte was toen ik naar heel LOW. en TCC een pm stuurde met dat ik me verveelde.
Toen dachten ze dat ik wou checken of ze on waren omdat de pm in de nacht verstuurd was ;p
Maarja ik word altijd verkeerd begrepen blijkbaar :(:(

Ik voel je pijn en frustratie hoor, heb ook altijd dat vervelende probleem dat mensen mij zomaar zonder aantoonbare reden op de PMblock zetten :p
Dan ga je via VV reageren, krijgen die ook een block:mad:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mijn is king tut, de king toch echt al weg. Het acc heeft zware verliezen die niet binnen een week zijn te herstellen. Conclusie hij is binnen de korste keren troepenloos. En dan is naar BORN, Pegasus ook ~T~ al weer aan zijn einde gekomen. Spijtig dat oorlog meestal maar van korte duur zijn.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee :p
Voor het laatst dat mensen mij blockte was toen ik naar heel LOW. en TCC een pm stuurde met dat ik me verveelde.
Toen dachten ze dat ik wou checken of ze on waren omdat de pm in de nacht verstuurd was ;p
Maarja ik word altijd verkeerd begrepen blijkbaar :(:(

Ik heb HELEMAAL hetzelfde gedaan met Born/ nu ~T~.. Ook met jouw bedoelingen, nu ben ik ook bij allemaal geblocked behalve bij 2 mense :D
 

DeletedUser28083

Guest
Op king Tut verloopt de aanval erg goed, lekker edelen:) Ik had meer tegenstand verwacht van de koning tutter:p

Iets wat ik had gemaakt tijdje terug: Klikjee
 
Bovenaan