Een terugblik op 2010

DeletedUser

Guest
Buenos Nachos (hhhmmm Nachos ^^)

W17 is bijna een jaar bezig (in februari begonnen) en we hebben verschillende nummer 1 stammen gehad, de opmars van TBH & 17th etc etc. Maar hoe heb jij W17 ervaren in 2010?

  • Heb jij enkele mooie acties gezien? Enkele smerige acties en backstabbers in actie?
  • Heb jij stammen gezien waarvan je dacht "Dit vinden we niet vaak meer terug op TW" of juist net "Dit wil ik nooit meer meemaken"?
  • Heb jij spelers gezien die je verbaasden (zowel positief als negatief)?
  • ...

M.a.w. : Hoe heb jij - persoonlijk - W17 ervaren in 2010? Shoot it ! :D

PS: Leukste verhalen komen in het TWw :)
 

DeletedUser

Guest
ik vond w17 tog wel een leuke wereld in 2010

zelf heb ik nog niet veel meegemaakt buiten dan wat kleine stamruzies

het smerigste wat ik zag was enkel spelers van WWR weghalen naar phow en db onder afspraak waarna er velen terug uitgegooid werden zonder mededeling dat het zou gebeuren...

ik zou graag de legerkampen zien terugkomen dan kan ik er nog eens een paar neerhalen :D

mmd is eigenlijk de eerste stam die ik zie dat aan de top sta met zo weinig leden maar ik speel hier nog niet zo lang op dus kan het ook daaraan liggen

en zelf heb ik 1 speler gezien die me positief verbaasde omdat ik dacht dat hij een noob was waarna hij mij bijna pwnde XD

dat was mijn visie op w17 zo ong :D
 

DeletedUser

Guest
Hoi

Ik heb voor w17 een top 20 account op w8 opgegeven wat dus inhoud dat ik w17 een zeer fijne wereld vind/vond.

De mooiste actie die ik heb gezien was er een van Sane? richting tralalajeroen, waarmee ik toen in de stam 'Dana.' zat.
Zeer veel clears en edels allemaal getimed op een seconde, vlak na de nachtbonus. Al zat er met meer DEF-werk van de toenmalige speler zeker meer in dan zoveel verlies.

De smerigste actie die ik hier heb meegemaakt, was nog voor in naar Sane ging. Tralalajeroen solliciteerde naar onze stam, bij de leider farm-maniac; wat zegt die over mij; enneuh, liefst niet teveel met stinkmuis optrekken, hij doet feitelijk alsof hij zeer veel weet over het spel, maar eigenlijk is hij niets waard.'
Na deze actie ben ik dus ook uit de stam vertrokken, waarna Sane me binnenhaalde :p

---

Kwa stammen wil ik nooit meer eentje meemaken zoals Dana. en Sane. Stammen waarbij er goede individuele spelers zijn, maar de samenwerking noppes is.

---

Spelers die me nu verbazen .. Zimba01 !
Een zeer fijne kerel met wie ik al van het begin heb opgetrokken.
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe was W17 in 2010 een leuke wereld voor de meesten denk ik.
Ik kan nu alleen grofweg over het zuiden praten, gezien dat mijn gebied is.

Vanaf het begin af aan hebben wij oorlog gevoerd met de ene na de andere stam waar steeds de beteren overbleven, fusies ontstonden en zo kwamen wij steeds hoger in ranking.
Daarna begonnen de serieuzere oorlogen, in C74. Bg SORRY was erg gezellig, totdat er met wat problemen door b.affie en healwounds roet in het eten werd gegooid en de stam werd opgeheven.
Dit was dan ook meteen een van de zwakste streken, gelukkig zijn deze spelers ver opgeruimd en zijn de leden van SORRY toch nog goed terecht gekomen.

Het mooiste aan deze wereld was toch wel het verbond dat er kon worden gesloten tussen een 10-tal stammen, om de top-1 stam weg te werken. Dit kan nu wel verteld worden omdat dit helaas verleden tijd is door een paar deelnemers, en dit daardoor ook al lang is uitgelekt.


Mijn verwachting van W17 is dat er nog grote veranderingen gaan komen in de rankings, stammen zullen komen en gaan en er zullen grote oorlogen nog gestreden worden.
Deze oorlogen zullen nog even op zich laten wachten, maar er ontstaan op de wereld al verschillende spanningsvelden door het barbaren worden van grote inactieve spelers. Wie krijgt als eerste de meeste dorpen in bezit, en wat voor gevolgen brengt dat met zich mee.

Dit alles zal komend jaar gaan uitwijzen, duidelijk is dat W17 nog vol verrassingen zit.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er ook mensen die zich nog veel herinneren van mei tem augustus? De beginfase ken ik redelijk goed maar alle hulp over vroegere stammen, vroegere nummers 1 - alles is welkom ;)
 

DeletedUser

Guest
Aslanturk op 01.03.2010 om 09:57 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Alleen de grootste noobs mogen joinen :)
Cornelis Rex op 01.03.2010 om 09:57 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Daarom ben jij ere lid :p
Aslanturk op 01.03.2010 om 09:57 uur Citeren Bewerken Verwijderen
dank u dank u :p ik voel me gelijk thuis :D
Cornelis Rex op 01.03.2010 om 09:59 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hahaha gelukkig maar!

En je ligt trouwens neit eens zo ver van mij, dat worden lastige clusters met die 50/50 :p
Aslanturk op 01.03.2010 om 10:02 uur Citeren Bewerken Verwijderen
hahahah :p dream on.... ik moet even farmen..
vandaag om 05:30 begonnen met farmen.... ik heb maar 45 speer :( Ik kon niet optimaal farmen van het weekend..

Als je gaat slapen kan je vv geven. dan farm ik wel voor je om 05:30.. altijd volle pot :)
Cornelis Rex op 01.03.2010 om 10:03 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Zozo, nachtdienst? :p Thx iig!

Ik heb ook pas 60 speer :s maar goed, tis te doen.
Aslanturk op 01.03.2010 om 10:05 uur Citeren Bewerken Verwijderen
nee :p 06:00 begin ik met werken.. 14:30 ben ik lekker vrij :D
Dus :D veel kinderen spelen er weer :p easy target
Cornelis Rex op 01.03.2010 om 10:17 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ahhh op die fiets, las verkeerd en dacht dat je tot 05:30 zou farmen :p maar ook perfect, ik sta pas laat op hahaha..

Aslanturk op 01.03.2010 om 18:55 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Stel je voor.
Cornelis Rex op 01.03.2010 om 22:12 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ben noob. :D
leipenkoffie op 01.03.2010 om 22:57 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ik ben dik
Bloodpriest op 02.03.2010 om 20:44 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ben nieuw :p
Complicated? op 02.03.2010 om 21:06 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ik ben stoned
Cornelis Rex op 03.03.2010 om 01:28 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Zo vroeg op de avond al joh..
Aslanturk op 03.03.2010 om 04:38 uur Citeren Bewerken Verwijderen
slapen jullie nog?
:p
Complicated? op 03.03.2010 om 07:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Nee
Aslanturk op 03.03.2010 om 07:26 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Goedemorgen, zijn jullie lekker aan het farmen :)
Complicated? op 03.03.2010 om 07:27 uur Citeren Bewerken Verwijderen
indd, Heb inmiddel 50 bijl en 50 speer ^^ Momenteel ff naar 100 bijl aan het werken dan nog wat meer GS levels omhoog en dan LC Massa-Farming
Aslanturk op 03.03.2010 om 07:30 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Netjes :)

Ik ben er bijna :) even LC ontwikkellen en dan gaat het een stuk
Nog maar 2100 Hout :S en 1000 leem..
Ontwikkelingskosten
2.200 2.400 2.000
Complicated? op 03.03.2010 om 07:58 uur Citeren Bewerken Verwijderen
nice Als je LC eenmaal hebt gaat het snel.. Ik werk ook goed aan Me gs levels.. Maar ga nu ook ijzer omhoog doen ivm Lc.. Heb 15 hout 13 leem 13 ijzer atm.. gaat naar 15 hout 15 leem en 16 ijzer en dan massa lc productie
Aslanturk op 03.03.2010 om 08:04 uur Citeren Bewerken Verwijderen
:O wow.. dat is een mooie GS level :D

Dit krijg per uur erbij van me farms... ;) Over 4 uurtjes kan ik de LC ontwikkelen en vandaag nog stuk of 10 stuk produceren :)
579 770 416

Ik ben de boel aan het scouten nu.. Echt super farms heb ik hier :D
Bloodpriest op 03.03.2010 om 08:05 uur Citeren Bewerken Verwijderen
gelukzak ik heb ook geen enkele goede farm hier pff :p
Complicated? op 03.03.2010 om 08:29 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik barst ervan ;D Maarja, als ik dat niet had , had ik nu al aantal mensen om me heen gaan farmen heb genoeg bijl om hun farmlegertje te doden denkik..
Aslanturk op 03.03.2010 om 10:24 uur Citeren Bewerken Verwijderen
We gaan lekker.. Over een uur zijn me LC onwikkeld. Elke uur minimaal 2 LC maken.. tegen de avond met 20 stuks even flink farmen :)

Nog maar 528 stammen die we nog moeten passeren :p
529 InS 1.524 1.524 5 305 5 305
We hebben wel de hoogste stamgemiddelde..
Aslanturk op 04.03.2010 om 08:13 uur Citeren Bewerken Verwijderen
We zijn inmiddels met z'n zessen. Wat ik ervan uit kan halen is dat ieder speler hier ervaren is en niet blindelings is uitgenodigd. Op dit moment zijn ze wat stil.

Welkom freeway.

Have fun.
freeway op 04.03.2010 om 08:34 uur Citeren Bewerken Verwijderen
hallo, allemaal

bedankt voor de warme welkom !

we spelen hier met 3, alle 3 superverslaafde tw spelers.

hopelijk hebben we hier een fijne tijd en een heel toffe samenwerking !

grts
het freeway account
john, roelof en dorine
Aslanturk op 04.03.2010 om 11:51 uur Citeren Bewerken Verwijderen
MapleStoryTW VV heb ik. Ligt wel ver van ons.
Zo is hij niet stamloos en kan ik sochtends zijn VV draaien.
Cornelis Rex op 04.03.2010 om 11:52 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkommmm :)

:D:D

Ik zit me hier stuk te lachen om ons forumpje
 

DeletedUser

Guest
Nee geen dubbelpost, maar anders teveel tekens..(is wel n dubbelpost, maar met een rechtvaardiging :D)

Deze staan al ergens op het AF, maar passen goed in het terugblik topic.

Cornelis Rex op 24.03.2010 om 13:55 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Slachtoffer: Ik snap dit spel niet

Samenvatting: ex-stamlid dat een korte periode van ons deel uit maakte maar wegens ons hoge "n00bgehalte" de stam verliet om daarna, binnen 24h na zijn vertek, littleone4u met een edeltreintje te verrassen. Echter was dit treintje niet perfect en kon onze held Gilga het treintje halveren :)
Vervolgens door massaal en gezamelijk te OS'en zijn relatief grote clear aardig uitgedund.

Resultaat was dat NaitCava zijn edeltreintje met enige moeite (5x proberen :p) in 1 sec op isndn kon deponeren wat een gevaarlijk tegenstander onschadelijk maakte.

Wijze les(sen):
- kata item is heilig, zorg voor een aantal kata's in je off-dorpjes en met verloop v/d tijd een volledig kata dorp (2k kata's).
- samenwerken is heilig, vele handen maken licht werk.
- timen in 1 sec is noodzakelijk tegenover spelers (barbaren dus niet), zo voorkom je onnodig edelverlies.
- denk goed na voordat je ons aanvalt :)

Nota: isdsn is nog niet 100% weggewerkt, pas als dat gebeurd is zal deze actie compleet zijn echter mag dit al als een klein succes'je gezien worden.
Bewerkt door Cornelis Rex op 24.03. om 13:58 uur
Complicated? op 24.03.2010 om 20:32 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Great Job We hebben onze 1e "stammissie perfect uitgevoerd! Goede samenwerking goede onderlinge communicatie ; Mijn complimenten naar de hele stam
Aslanturk op 25.03.2010 om 05:37 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Nota: Enkeltje rim voor ISDSN....

OWNED BY INS!
Starfish Prime op 26.03.2010 om 10:43 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Altijd leuk om te zien natuurlijk.
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 26.03.2010 om 12:48 uur Citeren Bewerken Verwijderen
mooi om dit bij te houden ^^
sticx op 26.03.2010 om 14:45 uur Citeren Bewerken Verwijderen
InS is de bom
sharbelsz op 26.03.2010 om 14:50 uur Citeren Bewerken Verwijderen Cornelis Rex heeft het volgende geschreven:

Nota: isdsn is nog niet 100% weggewerkt, pas als dat gebeurd is zal deze actie compleet zijn echter mag dit al als een klein succes'je gezien worden.



De herstart aan de rim is niet echt een succes te noemen. Die is gestopt hoor.
Cornelis Rex op 26.03.2010 om 14:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Op moment van schrijven had ie zn 2e dorpje in K44 nog, daar doelde ik op ;-)
sharbelsz op 26.03.2010 om 15:20 uur Citeren Bewerken Verwijderen
tx voor de vermelding btw...

Cornelis Rex op 06.04.2010 om 21:57 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Slachtoffer: Le Saint-Esprit

Samenvatting: deze speler edelde het hoofddorpje van onze Starfish Prime wat hem deed besluiten opnieuw in de rim te laten beginnen. Als reactie daarop werd er besloten Saint een enkeltje rim te geven echter duurde de planning wat langer dan gehoopt.

Planning was dat we allen om 07:01:00 onze clears en edels aan zouden laten komen echter liep dit door een aantal factoren ietwat anders.
* Aslanturk vergat dat hij moest sturen en had daardoor veel farms op weg, kwam er laat achter en verstuurde daarom later (noob!)
* Overige redenen zijn me zo 1-2-3 niet bekend en zijn niet super belangrijk.

Nou, het is bekend wat er toen gebeurde. 2 Treintjes waren niet in 1 seconde en Jekyll's treintje werd daardoor gesniped. Complicated? had wat geluk en edelde het dorpje toch..helaas werd het terugge-edeld. Nait's treintje bleef haken, Aslanturks dorpje werd in dezelfde sec terugge-edeld en enkel Blackbaron (onze held!) wist zijn dorpje te bemachtigen.

Echter hadden we hierdoor Saint wel in de hoek geduwd en konden we in ronde #2 wel rustig zijn dorpjes afnemen. Yours truly nam het hoofddorpje voor zijn rekening, Jekyll nam 2 dorpjes en Complicated? nam ook een dorpje voor zijn rekening. Op moment van schrijven moet enkel Jekyll nog 1 dorpje edelen.

Wijze les(sen):
- time je treintjes altijd altijd altijd in 1 seconde!
- overleg goed met je co's. Sta op 1 lijn betreffende afspraken die je maakt en moet nakomen. Gebruik hiervoor zaken als notities, msn, skype oid.
- samenwerken is en blijft heilig..vele handen maken licht werk
- hak de kop van het monster af en hij is verslagen (ergo: edel iemands hoofddorp en hij kan zo goed als niks - geldt vooral voor de beginfase).
- zorg dat clears het eerst verstuurd (als het kan) worden, zodat clear + edel in 1 sec kunnen arriveren gezien volle sec wereld.
- joe kennot fok wit us!
sticx op 06.04.2010 om 22:07 uur Citeren Bewerken Verwijderen
JOEHOOEE
iKnight. op 06.04.2010 om 22:13 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Nice work Boys

- Remy.
Starfish Prime op 06.04.2010 om 22:18 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Yay ik sta erin
~Frank
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 06.04.2010 om 22:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Aankomst: 07.04.10 04:50:15

treintje :)
sharbelsz op 06.04.2010 om 22:40 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Mooi werk, snik mis wel een stukje over de perfecte fakes
Complicated? op 06.04.2010 om 22:42 uur Citeren Bewerken Verwijderen
mooi verhaaltje CR Allemaal feiten en ook ik heb weer wat wijze lessen hieruit geleerd!
Dominick
de professor op 06.04.2010 om 23:32 uur Citeren Bewerken Verwijderen
indrukwekkend!
Aslanturk op 06.04.2010 om 23:34 uur Citeren Bewerken Verwijderen
weer een verhaal van CR..
Mvg,
Aslan
Starfish Prime op 07.04.2010 om 08:49 uur Citeren Bewerken Verwijderen
En nu hebben we ook zijn laatste dorpje, gratz jekyll!
~Frank
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 07.04.2010 om 10:39 uur Citeren Bewerken Verwijderen Starfish Prime heeft het volgende geschreven:
En nu hebben we ook zijn laatste dorpje, gratz jekyll!
~Frank



thanks.
iKnight. op 07.04.2010 om 12:14 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Well done.

Inderdaad zoals er gezegd is, organisatie is belangrijk! :)

Komt goed x3. succes :p
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 10.04.2010 om 15:28 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ben blij dat de actie goed is uitgelopen , ik moet eerlijk zijn ik kwam ergens de zondag toe in oostenrijk en het enigste waar ik aan dacht was " was is het resultaat geweest " XD
Trispear op 10.04.2010 om 15:29 uur Citeren Bewerken Verwijderen Dr.Jekyll x Mr.Hyde heeft het volgende geschreven:
Ik ben blij dat de actie goed is uitgelopen , ik moet eerlijk zijn ik kwam ergens de zondag toe in oostenrijk en het enigste waar ik aan dacht was " was is het resultaat geweest " XD



Hopelijk heb je nog wel kunnen genieten van de vakantie xD
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 10.04.2010 om 16:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ja dat wel maar af en toe waren er momenten dat ik echt moest weten wat het resultaat was
 

DeletedUser

Guest
Weer teveel tekens :mad:

CORNELIS REX STOPT:
Aslanturk op 02.05.2010 om 00:11 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Beste stamgenoten,
Vetrek Cornelis Rex
Er is een tijd van komen en gaan. De tijd voor David is gekomen. Ik hoop hem nog te kunnen overhalen maar ik denk niet dat zal lukken deze keer.

Met deze woorden wil ik hem dan bedanken voor de fijne samenwerking van de afgelopen jaren. Bedankt voor je inzet en wie weet kom je later terug.

KING NOOB has left the building.

Hopelijk komt hij nog terug om afscheid te nemen. (denk het wel)

Mvg
aslan
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:12 uur Citeren Bewerken Verwijderen
voelde het aankomen, ik kreeg al een dag of 2-3 geen antwoord meer op een pm.
Heel spijtig maar ik denk dat de leiding dit verlies wel kan opvangen ?

Mr.Hyde
Blackbaron op 02.05.2010 om 00:12 uur Citeren Bewerken Verwijderen
is dit een grap of is dit echt?
Aslanturk op 02.05.2010 om 00:13 uur Citeren Bewerken Verwijderen Blackbaron heeft het volgende geschreven:
is dit een grap of is dit echt?



Nee, anders zou het op off-topic komen.
Starfish Prime op 02.05.2010 om 00:14 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Jammer, hoorde hem de laatste dagen inderdaad minder. Maar ik vertrouw er op dat jullie als leiding het ook wel aankunnen zonder onze "king"
Blackbaron op 02.05.2010 om 00:15 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ok hartstikke zonde:S Daar gaat weer een pro speler
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:19 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Steken we hier op een nieuwe speler of wordt dit ook een intern die we moeten verwerken, ik heb eens gekeken op een kaart en ik denk niet dat er iemand happig zal zijn om op het acc te gaan aangezien met 90% van zijn dorpen omsingeld is door stamgenoten, enkel zijn dorpen in c43 kan hij mee aan uitbreidden denken.

Mr.Hyde
NaitCava op 02.05.2010 om 00:22 uur Citeren Bewerken Verwijderen
er wordt in eerste instantie gedacht aan iemand die het account kan overnemen.
Deze persoon zal uiteraard minimum de kwaliteiten van CR moeten hebben, als die niet kan gevonden worden binnen een kort tijdsbestek, kan er inderdaad gesproken worden over jou voorstel J&H
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:24 uur Citeren Bewerken Verwijderen NaitCava heeft het volgende geschreven:
er wordt in eerste instantie gedacht aan iemand die het account kan overnemen.
Deze persoon zal uiteraard minimum de kwaliteiten van CR moeten hebben, als die niet kan gevonden worden binnen een kort tijdsbestek, kan er inderdaad gesproken worden over jou voorstel J&H



Voorstel???
Enigste dat ik zei was dat je niet iemand zal vinden die de uitdaging zal willen uitgaan aangezien het acc vast ligt. Ik zie er natuurlijk liever een speler op komen maar dat lijkt me niet gemakkelijk.

Mr.Hyde
NaitCava op 02.05.2010 om 00:32 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ik las je bericht verkeerd, m'n excuses...
maar tegelijk teken dat ikzelf al verder dacht ;)
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:33 uur Citeren Bewerken Verwijderen NaitCava heeft het volgende geschreven:
ik las je bericht verkeerd, m'n excuses...
maar tegelijk teken dat ikzelf al verder dacht ;)



I know ,ik zat ook al verder te denken aan het slechtste scenario. Ik was gisteren al zijn dorpen eens aan het bekijken tegen over andere spelers dicht bij hem. ik had zo'n voorgevoel toen

Mr.Hyde
Gilgamesjke op 02.05.2010 om 00:36 uur Citeren Bewerken Verwijderen
David, ... man man, dat slaat een gat hoor...

Ben ik blij getuige te zijn geweest van:

...hoe jij een stam kan leiden

...hoe jij bescheiden blijft, terwijl je o zo goed bent

...hoe jij ons aan het lachen maakt

...hoe jij er de sfeer in houdt

...hoe jij andermans ridders andere namen geeft

...hoe jij waarden in een stam vestigde

...hoe jij die waarden verdedigde

...hoe jij open-minded bent

...hoe jij kon internen XD

...hoe jij anderen je kennis bij bracht

...hoe jij sympathiek bleef zijn

...

...hoe jij ... "jij" bent geweest



Het ga je goed David! En uiteraard altijd welkom!
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:38 uur Citeren Bewerken Verwijderen
CR was je rolmodel zeker ?

Mr.Hyde
Starfish Prime op 02.05.2010 om 00:40 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Blijkbaar wel voor mijn ridder, wiens naam tijdens de tijd dat hij op mijn account zat van telkens Noob CR naar King CR veranderde.
Gilgamesjke op 02.05.2010 om 00:40 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik heb inderdaad buitengewoon veel respect voor David. En ik heb daar alle reden toe.
MapleStoryTW op 02.05.2010 om 00:47 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Zeer jammer dat je ermee stopt David.

Nu heb ik geen king NOOB meer waar ik voor moet blijven in punten, nu moet ik een nieuw target gaan zoeken

En op w7 maar blijven roepen dat ik niet mag stoppen en door moet vechten, wat een voorbeeld geef je hier zeg ^^

Ik zal je gaan missen, en zoals je weet zoek ik nog een cospeler op jou favoriete tijden (sochtends )

Grs
Markie
Aslanturk op 02.05.2010 om 00:51 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Mooi verwoord gilga.

Morgen om 12:00 zal hij wel even buurten. Heel raar om te zien rond deze tijd dat zijn bolletje rood is.

Hopelijk blijft hij gewoon... en zien we dit als 1 grote grap.
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 02.05.2010 om 00:52 uur Citeren Bewerken Verwijderen Aslanturk heeft het volgende geschreven:
Mooi verwoord gilga.

Morgen om 12:00 zal hij wel even buurten. Heel raar om te zien rond deze tijd dat zijn bolletje rood is.

Hopelijk blijft hij gewoon... en zien we dit als 1 grote grap.



Laatste keer dat er iets groots gebeurde in TW dacht ieder ook dat het een (1 april)grap was en kijk ons nu meer betalen voor PA. Ik denk dat een leider zich zelf niet zomaar rood laat gaan. Maar ik ga duimen dat hij morgen hier komt zeggen dat hij hier terug voort doet



Mr.Hyde
Starfish Prime op 02.05.2010 om 00:54 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Daar duim ik ook voor.
Blackbaron op 02.05.2010 om 00:55 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hij kan ook op vakantie zijn en had hij geen zin om een vver te zoeken ofzo:p Nouja ik hoop iig dat hij gewoon verder gaat met TW;

Even een high-lightje uit dat topic: (ter verhemeling van mezelf :D)
Gilgamesjke op 02.05.2010 om 00:36 uur Citeren Bewerken Verwijderen
David, ... man man, dat slaat een gat hoor...

Ben ik blij getuige te zijn geweest van:

...hoe jij een stam kan leiden

...hoe jij bescheiden blijft, terwijl je o zo goed bent

...hoe jij ons aan het lachen maakt

...hoe jij er de sfeer in houdt

...hoe jij andermans ridders andere namen geeft

...hoe jij waarden in een stam vestigde

...hoe jij die waarden verdedigde

...hoe jij open-minded bent

...hoe jij kon internen XD

...hoe jij anderen je kennis bij bracht

...hoe jij sympathiek bleef zijn

...

...hoe jij ... "jij" bent geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Blz. 2:
lord gehakt op 02.05.2010 om 01:02 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Als ik het zo hoor is het jammer dat ik David dus niet heb mogen leren kennen.

Altijd jammer om te horen dat weer een topper tw de rug toe keert.

tinus
littleone4u op 02.05.2010 om 08:17 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Het zou heel jammer zijn als hij echt stopt. Dan valt er toch een zeer belangrijke en waardevolle speler weg :(
Africanus Lionus op 02.05.2010 om 08:26 uur Citeren Bewerken Verwijderen
jammer genoeg is CR gewoon echt gestopt.

Heb heel lang op een hele leuke manier met hem samen gespeeld en zal hem dus echt gaan missen. maar ja, life goes on en TW ook, dus dat zal ook wel weer opgelost worden.
NaitCava op 02.05.2010 om 08:30 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ladies and gentlemen...
the king has left the building...

het ga je goed CR, wat je ook gaat doen... en moest het ooit kriebelen om terug te komen, kan je altijd mee op mijn account springen, een speler als jij is ALTIJD een meerwaarde!
Americain Prepare. op 02.05.2010 om 08:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Zeer jammer :(
Nja, hierbij wens ik je nog veel suc6 in rl/andere werelden!

-Stijn
sharbelsz op 02.05.2010 om 09:32 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Van vijand naar zeer gewaardeerd medespeler. Gelukkig dat ik allebei de kanten heb mogen zien.
De wijzer slaat toch echt door naar de laatste.

Het ga je goed David

Groetjes Ellen
NaitCava op 02.05.2010 om 09:50 uur Citeren Bewerken Verwijderen
van wie heb jij eigenlijk beide kanten nog niet gezien Ellen (buiten de mijne dan :p)
Bewerkt door NaitCava op 02.05. om 09:50 uur
sharbelsz op 02.05.2010 om 09:53 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Van een heleboel nog niet en Nait ik hoef echt niet alle kanten van iedereen te zien hoor.
Aslanturk op 02.05.2010 om 09:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen sharbelsz heeft het volgende geschreven:
Van een heleboel nog niet en Nait ik hoef echt niet alle kanten van iedereen te zien hoor.



Van mij ook beide kanten gezien.... ik dacht altijd dat de account door een man was bemand.. Zo streng en agressief en achteraf bleek een schatje te zijn.
NaitCava op 02.05.2010 om 09:59 uur Citeren Bewerken Verwijderen sharbelsz heeft het volgende geschreven:
Van een heleboel nog niet en Nait ik hoef echt niet alle kanten van iedereen te zien hoor.



whahaha... ik zal dat maar heel letterlijk opnemen :p
/* mij wil je sowieso niet van aan de andere kant zien, wat tw betreft dan ;) ijdel I know */
lord gehakt op 02.05.2010 om 12:20 uur Citeren Bewerken Verwijderen
altijd jammer als iemand stopt en naar ik begrijp het verlies van een goede speler.
Complicated? op 02.05.2010 om 12:58 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Heel jammer! :S Dit is echt een klap want ik kom net terug van slechts 1 dag (nog net geen 24 uren) naar Duitsland geweest voor Concert. En nu zie ik dat er zoveel is veranderd :O

Heel erg jammer :(

mvg Max
Cornelis Rex op 02.05.2010 om 14:37 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Allen hartelijk bedankt, en Gilga bedankt voor de mooie woorden ^^

Ik ga zoals het heet even "cold-turkey'en".. dat is het verstandigste voor mij op dit moment..komt echt heel slecht uit ivm W7 enzo maar anders blijf ik bezig.

Het enigste wat me tegenhield met stoppen was altijd het gevoel van: "shit als ik stop moeten zij dat weer gaan opvangen en das lullig"..totdat ik besefte dat dit natuurlijk maar een spelletje is ;-)

Ellen..we praten nog wel ff over msn verder..tis niet mn bedoeling geweest om lekker te kappen tijdens dat de aanvallen beetje begonnen want zoals je weet gingen Timo en ik aardig goed..alleen het MOET gewoon..

Veel succes verder n00bies. Ik vrees dat ik helaas af en toe toch zal gaan inloggen om te kijken hoe het met jullie gaat :p

David
Aslanturk op 02.05.2010 om 14:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hahaha :p jij noob.. je kan tw gewoon niet verlaten..
ramona zit op je account.. mischien kunnen jullie samen verder gaan.. laat maar even weten
NetMastaH op 02.05.2010 om 18:28 uur Citeren Bewerken Verwijderen
R.I.P. david :p see you on w14 ;)
 

DeletedUser

Guest
w17:

Wat mij het meest is bijgebleven is toch wel de backstab actie van squadofnl2 op nothing.else.matters

;)
 

DeletedUser

Guest
Je zou die spoilers eens moeten lezen Chazu, best vermakelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Doe ik morgen. ^^ De laatste heb je 100% zeker gepost vanwege wat Gilga zei :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Doe ik morgen. ^^ De laatste heb je 100% zeker gepost vanwege wat Gilga zei :rolleyes:

Nee, ik vond het leuk om te zien dat ik zei dat ik ging stoppen..en kijk waar ik nu ben ;)

Speaking of which:

THE RETURN OF CORNELIS REX
Aslanturk op 31.05.2010 om 19:00 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Na een lange tijd is King noob terug van de afkickcentrum.. Het heeft wel erg lang geduurt je terugkomst.. Ik begon er zelfs bijna in te geloven dat je afgekickt was :p

Welcome back David.
Starfish Prime op 31.05.2010 om 19:08 uur Citeren Bewerken Verwijderen
DAVID <3333333333
~Frank
Blackbaron op 31.05.2010 om 19:37 uur Citeren Bewerken Verwijderen
David, welcome back commander

Pike
Complicated? op 31.05.2010 om 21:12 uur Citeren Bewerken Verwijderen
KING NOOB :D
Trispear op 31.05.2010 om 21:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom Terug !

Thomas
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 31.05.2010 om 21:21 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Heil king noob

Mr.Hyde
Complicated? op 31.05.2010 om 21:22 uur Citeren Bewerken Verwijderen
***Buigt Diep***
Blackbaron op 31.05.2010 om 21:23 uur Citeren Bewerken Verwijderen Complicated? heeft het volgende geschreven:
***Buigt Diep***



*Slijm slijm*

Pike
Complicated? op 31.05.2010 om 21:25 uur Citeren Bewerken Verwijderen
***Likt schoenen van David schoon***
Haxs op 31.05.2010 om 21:33 uur Citeren Bewerken Verwijderen Complicated? heeft het volgende geschreven:
***Buigt Diep***



*Wrijft zijn handen ineen* >=)
Complicated? op 31.05.2010 om 21:34 uur Citeren Bewerken Verwijderen
***En spuit de handen met Fairy Dreft***
Haxs op 31.05.2010 om 21:44 uur Citeren Bewerken Verwijderen
En dit is het moment dat ik een beetje bang wordt van je :eek:
Blackbaron op 31.05.2010 om 21:47 uur Citeren Bewerken Verwijderen Haxs heeft het volgende geschreven:
En dit is het moment dat ik een beetje bang wordt van je :eek:



Nu pas :O

Pike
Haxs op 31.05.2010 om 21:50 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hij gaat toch niets met me poep doen eh? =(
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 31.05.2010 om 21:51 uur Citeren Bewerken Verwijderen
*** leest bovenstaande post en denkt ***

"dat wordt strak in de kakker "





Mr.Hyde
Blackbaron op 31.05.2010 om 21:55 uur Citeren Bewerken Verwijderen
*Denkt dat David dit een warm welkom vind...*

Pike
Haxs op 31.05.2010 om 21:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen Blackbaron heeft het volgende geschreven:
*Denkt dat David dit een warm welkom vind...*

Pike



ò.Ó hmmm
Blackbaron op 31.05.2010 om 21:58 uur Citeren Bewerken Verwijderen Haxs heeft het volgende geschreven:
Blackbaron heeft het volgende geschreven:
*Denkt dat David dit een warm welkom vind...*

Pike



ò.Ó hmmm



I'm scared :$

Pike
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 31.05.2010 om 21:58 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hmm wat is de kans dat sommige hier hun ridder " kontridder " hebben genoemd, bij sommige denk ik het

Of iets genre admiraal darmkanaal
ridder van de bruine wegen
....



Mr.Hyde
Haxs op 31.05.2010 om 22:00 uur Citeren Bewerken Verwijderen Dr.Jekyll x Mr.Hyde heeft het volgende geschreven:
Hmm wat is de kans dat sommige hier hun ridder " kontridder " hebben genoemd, bij sommige denk ik het

Of iets genre admiraal darmkanaal
ridder van de bruine wegen
....



Mr.Hyde



Uw kennis op dit gebied lijkt me erg diep ;)

De rest v/d poep en pies praat bespaar ik jullie :p
 

DeletedUser

Guest
Kijk eens Chazu..zelfs jij hebt ooit eens onder mijn leiding gestaan in InS :D

Aslanturk op 26.06.2010 om 19:06 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom Dee88,
geniet van INS..
Dr.Jekyll x Mr.Hyde op 26.06.2010 om 19:11 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hoi hoi
Starfish Prime op 26.06.2010 om 19:13 uur Citeren Bewerken Verwijderen
*Hangt vast spandoeken op*

Ik heet hem wel pas welkom als hij er echt is he ;)
~Frank
Haxs op 26.06.2010 om 21:09 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Alvast welgekomen =)
dee88 op 26.06.2010 om 22:24 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Dank u allen voor jullie vertrouwen in mij.

Ik zal alles doen om jullie niet teleur te stellen.

Ga het forum alvast eens doornemen.

Als jullie specifieke vragen hebben over mijn vorige stam zal ik die met plezier beantwoorden.

Ik denk dat ik me hier een stuk beter ga voelen dan in crack.

Als er iets is waar ik kan helpen hoor ik het graag van jullie.

Nog eens bedankt ;)
sharbelsz op 26.06.2010 om 22:56 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom dee88, het is een rustig stammetje dit. soms heel soms praat met hier met elkaar wel eens wat op het forum.
Er is ook een chat al weet ik niet of die eigenlijk veel gebruikt wordt Heb hem zelf geblokkeert staan werd gek van dat oranje geknipper


Groetjes Ellen
Haxs op 26.06.2010 om 23:01 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Lolwut Oo is er hier een chat? >.<

Of bedoel je msn?
man0n op 26.06.2010 om 23:02 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom dee ^^
Perry zal wel niet blij zijn met je switch xD
Vanar op 26.06.2010 om 23:04 uur Citeren Bewerken Verwijderen
hoi
dee88 op 26.06.2010 om 23:09 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Neen, Pjerry was niet echt gelukkig.

Hij is op zich een goed mens en sterke speler, maar is iemand die mensen niet snel kan laten vallen.

Ik heb hem gevraagd om ook een stam aanvraag te doen voor hier.

Want Crack is niet de stam waar hij thuis hoort.
En het moraal zal nu ook weer een stuk gezakt zijn.
Hij vreesde ook dat de stam uit elkaar zou vallen.
Maar dat kan ik mij niet aantrekken.


Maar ik denk dat hij binnenkort wel bijdraaid ;)
sharbelsz op 26.06.2010 om 23:14 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik bedoel de groeps msn chat van Ins idd Haxs

En al jullie email adressen mogen jullie aan mij doorgeven kan ik jullie toevoegen
evenals naam adres mob nummer verjaardagen verliefd verloofd getrouwd

Ik leg nl data base aan van alle spelers
dee88 op 26.06.2010 om 23:25 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ga eerlijk zijn, ik ben niet zo een msn'er.

Maar met een PM ben ik meestal wel te pakken te krijgen.

Dan ben ik meer voor ventrilo,mumble of teamspeak...

Moet ik anders eens zien of ik er hier of daar nog ene beschikbaar heb?
Vanar op 26.06.2010 om 23:27 uur Citeren Bewerken Verwijderen
ik stem voor skype
zit ik ook via andere werelden & voor m'n werk, en hoef ik me niet bezig te houden met dat msn gedoe
littleone4u op 26.06.2010 om 23:30 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom en veel spelplezier bij ons :)
sticx op 27.06.2010 om 00:34 uur Citeren Bewerken Verwijderen Vanar heeft het volgende geschreven:
ik stem voor skype
zit ik ook via andere werelden & voor m'n werk, en hoef ik me niet bezig te houden met dat msn gedoe



/voor

Welkom!
dee88 op 27.06.2010 om 00:58 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Nogmaals dank voor de hartelijke ontvangst.

En skype staat dagelijks open, dus is voor mij ook een goeike.
Haxs op 27.06.2010 om 01:20 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Ik ben ook geen msn-mens meer, ben dat ontgroeid ^^ skype daarintegen.. ^^
Cornelis Rex op 27.06.2010 om 02:53 uur Citeren Bewerken Verwijderen Haxs heeft het volgende geschreven:
Ik ben ook geen msn-mens meer, ben dat ontgroeid ^^ skype daarintegen.. ^^



Stoere praat!

MSN is voor de echte die-hards!!

Welkom noob!! Ik ben KING CR (H)
Gilgamesjke op 27.06.2010 om 09:54 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hihi, welkom! ;)
happyniss op 27.06.2010 om 14:39 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Welkom ^^

Quach
 

DeletedUser

Guest
Jammer genoeg voor jouw kan Adat bevestigen dat ik er pas op kwam in oktober :p
 

DeletedUser

Guest
Hey

Ik krijg waarschuwingen voor dubbelpostingen en jij doet het hier lekker 3x achter elkaar? :eek:

Waar gaat het naartoe .. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bij hem was het een teveel aan tekens , das wat anders :p Das een tekort van TW XD
 
Bovenaan