Een kijk op de Continenten.

DeletedUser

Guest
Een buitenstaander? Sorry vriend, we kunnen jou en je stammetje echt niet serieus nemen op dit moment.
Met 27 leden is nummer 2 staan echt geen kunst meer hoor.

denk er het jouwe van he, als "ervarene"(jij) kom je me maar al te arrogant en zelf onbetrouwbaar over, je doet hier je zegje(je goed recht), maar op een subtiele manier iets aanbrengen en anderen in de grond duwen daar is nog een verschil tussen kerel
 

DeletedUser

Guest
denk er het jouwe van he, als "ervarene"(jij) kom je me maar al te arrogant en zelf onbetrouwbaar over, je doet hier je zegje(je goed recht), maar op een subtiele manier iets aanbrengen en anderen in de grond duwen daar is nog een verschil tussen kerel

Hij heeft wel gelijk. Enige stam waar ik tot nog toe misschien een heel klein beetje os heb gezien is van koekje.
 

DeletedUser23235

Guest
feit ze zijn van 36 dorpen naar 28 gekomen maar behoren wel tot de 35ste rang, ik ga nu niet beweren dat ze top zijn, dat hoor je me niet zeggen maar ik vind het best niet slecht wetende dat ze bij een topstam als life in de buurt liggen:eek:

Rang 35 is echt geen prestatie en al helemaal niet met 27 leden.
Wij zijn op het moment per speler gemiddeld 5 keer groter dan Chrono, ik verwacht dat dit binnen niet al te lange tijd zeker tot 10 keer zo groot moet komen.
Ik heb even het bewijs dat wij zeker niks te vrezen hebben voor Chrono;).
Die totale overnames van vijandige kant vallen me nog erg mee, ik had verwacht dat er wel meer van Chrono was veroverd...

Side 1:
Tribes: .LIFE
Players:

Side 2:
Tribes: Chrono
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 64
Kant 2: 35
Verschil: 29

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 203,405
Kant 2: 61,705
Verschil: 141,700

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,675
Kant 2: 0
Verschil: 14,675

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij heeft wel gelijk. Enige stam waar ik tot nog toe misschien een heel klein beetje os heb gezien is van koekje.

ik ga ook niet beweren dat hij niet gelijk heeft integendeel zelfs, ik heb er respect voor, maar de manier waarop, het is moeilijk dit te slikken of te horen van een noob als ik maar dit kan zelfs iemand zeggen die niets van het spel afweet
trouwens Fatalyphi en adios zijn ook tegen de os gelopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
feit ze zijn van 36 dorpen naar 28 gekomen maar behoren wel tot de 35ste rang, ik ga nu niet beweren dat ze top zijn, dat hoor je me niet zeggen maar ik vind het best niet slecht wetende dat ze bij een topstam als life in de buurt liggen:eek:

Nog vind ik het slecht in deze fase, natuurlijk zullen er dorpen verloren worden maar als je nu al zoveel verliest behoor je echt niet tot de top of ben je echt noemenswaardig.

denk er het jouwe van he, als "ervarene"(jij) kom je me maar al te arrogant en zelf onbetrouwbaar over, je doet hier je zegje(je goed recht), maar op een subtiele manier iets aanbrengen en anderen in de grond duwen daar is nog een verschil tussen kerel

Jouw post zijn ook niet veel nuttiger, vooral die over je vage stammetje.
 

DeletedUser

Guest
Rang 35 is echt geen prestatie en al helemaal niet met 27 leden.
Wij zijn op het moment per speler gemiddeld 5 keer groter dan Chrono, ik verwacht dat dit binnen niet al te lange tijd zeker tot 10 keer zo groot moet komen.
Ik heb even het bewijs dat wij zeker niks te vrezen hebben voor Chrono;).
Die totale overnames van vijandige kant vallen me nog erg mee, ik had verwacht dat er wel meer van Chrono was veroverd...
ik ga ook niet beweren, ik val in herhaling, dat je iets hebt te vrezen voor chrono solo, ze laten enkel diegene achter hun die verwacht hadden dat ze al eerder weg zouden zijn.

(alles wat ik hier schrijf is NIET persoonlijk bedoelt)
 

DeletedUser23235

Guest
ik ga ook niet beweren, ik val in herhaling, dat je iets hebt te vrezen voor chrono solo, ze laten enkel diegene achter hun die verwacht hadden dat ze al eerder weg zouden zijn.

(alles wat ik hier schrijf is NIET persoonlijk bedoelt)

Alsjeblieft, ga ingame wat meer tijd besteden.
Of je moet nu heel erg je best gaan doen om een def leger op te bouwen of je wordt gepwnt door 1 van mijn stamleden;)!
 

DeletedUser38219

Guest
Duh we zijn allemaal full def. We zouden wel eens een aanval van chrono kunnen krijgen snap je :eek:
 

DeletedUser23235

Guest
Hoezo, jullie gingen toch eerst aanvallen, ow wacht jullie moeten nog beginnen met troepen maken. :rolleyes:

Neen.
[sarcasm]Ik sta lekker in de top 110 ofzo met ODA ofzo[/sarcasm].
Maar goed, ik ga verder niet met jou in discussie, aangezien dat me veel te veel tijd kost die ik beter ingame kan besteden of IRL.
 

DeletedUser

Guest
Neen.
[sarcasm]Ik sta lekker in de top 110 ofzo met ODA ofzo[/sarcasm].
Maar goed, ik ga verder niet met jou in discussie, aangezien dat me veel te veel tijd kost die ik beter ingame kan besteden of IRL.

je kan anders ook arrogant worden en met modder gaan gooien:)
Oh wacht, dat deed je al :x
 

DeletedUser

Guest
je kan anders ook arrogant worden en met modder gaan gooien:)
Oh wacht, dat deed je al :x

Lolled :D

Vind het nochtans knap van Cheeta dat ie eindelijk inziet dat ie beter niet reageerd op mijn posts, aangezien een groot deel ervan niet echt tot hem doordringd.

Je bent op de goede weg knul.
 

DeletedUser

Guest
Veel leesplezier!

Continent 64?
Misschien vragen jullie je af waarom ik voor dit Continent kies en niet voor een continent in de kern?
Omdat ik zelf in Continent 64 zit. Daarom vind ik het zelf interessant.
Laten we eerst even kijken naar de Top 20 spelers:


Op het eerste gezicht lijkt het niet bijzonder, maar naar mijn mening is dit het wel degelijk.
De nummer 9 (zit nu al in *rename*) is pas op 9 December gestart, de rest van de top 20 eerder.
En toch staat hij al op nummer 9, met een klein verschil tussen de spelers boven hem.
Ik verwacht zelf dat hij de rest in gaat halen.
Ik heb een klein interviewtje met hem:D.

Ik: Hallo zvcd, hoe denk jij over C64?
Wat verwacht je qua stammen en spelers, wie gaan er voor de top en wie gaan er voor de flop?

Zvcd: C64 is een half rimcontinent, de meest noordoostelijke spelers zijn gestart van in den beginne, maar het continent is nog niet vol, dus er komen nog steeds spelers & dorpen bij. De puntentoppers van vandaag (meestal noordoostelijke spelers) zullen het vrij hard krijgen, aangezien ze dichtbij de core zitten.
.LIFE is de topstam in C64, ook Modus zou het wel ver kunnen brengen.
Van de andere huidige "topstammen" kan ik enkel zeggen dat ik er echt niet warm van word. Misschien komt er nog een topstam, maar die zal dan zeker deftig moeten geleid worden, want momenteel is er niets écht duidelijk op C64...
één speler steekt er imo met kop en schouders bovenuit: tampa bay rays, gegarandeerd dat dat een ervaren toppertje is die onder een schuilnaam speelt... De vraag is natuurlijk wie deze speler is!

Ik: Hé ik ben degene die hier de vragen stelt:p.
Jij bent als laatste gestart van de hele top 20 in C64, en je staat 9e dat is een hele prestatie in mijn ogen.
Hoe kijkt u daar zelf tegen aan?

Zvcd: Mijn eigen prestatie is niet echt iets speciaal: ben op 9 december gestart, dus mits een beetje inzicht en activiteit raak je zo in de top van je continent.
Eigenlijk had ik wel al verder willen en kunnen staan, maar zat een lang weekend zonder internet tussen :s
Nu met de stop gaat de groei ook minder uiteraard, maar da's voor iedereen hetzelfde probleem natuurlijk.

Ik: Bedankt voor je medewerking en ik wens jouw nog prettige feestdagen toe!
Zvcd: Geen dank, ik wens heel W16 nog fijne feestdagen!

Pfoeh, ik had niet zoveel verwacht:D


Voor de rest zien we dat er 2 Modus-leden in de top 5 zitten en dat de top 10 duidelijk gedomineerd wordt door de stam .LIFE,
ook zien we veel spelers uit chk en een paar uit Riot!
Van .LIFE verwacht ik dat ze de Top 10 zullen blijven domineren en dat de spelers uit Riot! en chk voor een deel zullen dienen als edelvoer voor de top 10 en dat er een deel overblijft wat mogelijk andere stammen zal joinen of bij elkaar zal komen en een stam zal vormen die later in de wereld kapot gemaakt zal worden.
Wat me ook opvalt is dat er nog maar 1 lid zijn tweede dorp heeft, De Wangzakkers.
Ook vind ik het verschil tussen de nummer 9 en de nummer 2 heel klein het zijn maar 558 punten!
Maar aan de andere kant, dat is in het begin wel veel...
Als ik naar de stammen kijk zie ik zelf niet erg veel interessants, het zijn vooral stammen die in de top 20 staan doordat ze veel leden hebben en niet omdat ze goede leden hebben.:rolleyes:
Voor de duidelijkheid zet ik er dan ook even de stammen bij:):


Bedankt voor het lezen, suggesties voor artikels en tips zijn altijd welkom en ik hoop dat jullie het een goed artikel vonden.
Ik zal proberen dit redelijk goed bij te houden door om de zoveel tijd de stand van zaken in C64 erbij te zetten en ook als er iets belangrijks gebeurt er over te schrijven.

Roflcopter; waarom post je bij een kijk op continenten enkel je eigen continent? Voor aandacht toch niet hè? Misschien moet je dan gelijk heel de werled doen om het objectief te houden.
 

DeletedUser27974

Guest
Roflcopter; waarom post je bij een kijk op continenten enkel je eigen continent? Voor aandacht toch niet hè? Misschien moet je dan gelijk heel de werled doen om het objectief te houden.

Eerst was dit topic alleen over c64, een mod heeft dit veranderd.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij doet tenminste iets ipv steeds lullemansen die komen zeuren en anderen hun initiatieven afkraken.

Kan je het beter, doe het dan zelf of zwijg.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Naast dat je een nutteloze Backstabber low level speler bent

Ik mis onderbouwing.
Het traject Skilla is volgens mij al besproken, en gebeurtenissen in het verleden bieden geen garanties in de toekomst.
Dus hou je beschuldigingen voor je als je het niet kan onderbouwen.
 
Bovenaan