Een grensgeschil

DeletedUser36068

Guest
Lol blijkbaar ga ik poolen met 2 beroemdheden :p Zalt ze eens vertellen. Heb jij dan ook op W2 gespeeld, want dieter heeft nergens gespeeld, hij steekt dan ook een massa werk in het leiding wezen van TBR

Wereld 2 was me eerste wereld, lag redelijk dicht bij Dietrix, meerdere malen PM's gewisseld met hem. Zelfs nog dorpjes aan hem gegeven;)
 

DeletedUser36068

Guest
Was zeker in het begin? Noemde je toen ook al carette?

Yep, in't begin;) Mijn maximum was 1.5mio fzoo =/ Ik lag ten zuiden van TBR & ten westen van dietrix ergens. En neen:p Toen kende ik haar nog niet haha:D
 

DeletedUser2522

Guest
Yep, in't begin;) Mijn maximum was 1.5mio fzoo =/ Ik lag ten zuiden van TBR & ten westen van dietrix ergens. En neen:p Toen kende ik haar nog niet haha:D

Haha toen was ik wss nog aan het noob'en in -300- ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
Mooi.. zie nu ook dat DC van plaats 2 naar 4 is "gestegen" :confused:

jah :p mijn medestamleden gaan even los over het mil met hun groei de laatste week doordat we Jahmon hebben gepakt en ik moest wat kata's dodgen van .KoC. Dan daal je een beetje maar al bij al valt het nog wel mee ;) Ik zal het 2e meeste dorpjes wel bijhouden, niet getreurd :)


idd, ik denk dat ik in mijn clears ook eens standaard wat meer katas ga gooien... Ik heb toch niet genoeg edels om iets deftigs te kunnen showen :p

Lol blijkbaar ga ik poolen met 2 beroemdheden :p Zalt ze eens vertellen. Heb jij dan ook op W2 gespeeld, want dieter heeft nergens gespeeld, hij steekt dan ook een massa werk in het leiding wezen van TBR

Dietrix is mij niet zo bekend. Appeljongens wel. Maja, op w2 heb ik dan ook enkel gerimd. Ik zat in de leiding van DD toenertijd en was eerste van C48 tot 4.8M (dan geband :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Wat had je nu weer uitgestoken :mad:

We zaten er toen met 2 RLvrienden op (in die tijd speelden al mijn vrienden op school TW) en we hadden ook nog een mb-accountje in ons cluster liggen dat we tevens met ons 2en voerden. Dat account had 150 edels en was ful off. Ideaal om spelers in de buurt pijn te doen zeg maar :) En toen zijn de mods erachter gekomen en hebben we die halvering maar gelaten voor wat het was. Op dat moment waren we beiden al op w5 aan het spelen.
 

DeletedUser

Guest
Heb je het toch nog lang kunnen achterhouden als je tot de 4.8Mil geraakt bent
 

DeletedUser2522

Guest
Dietrix is mij niet zo bekend. Appeljongens wel. Maja, op w2 heb ik dan ook enkel gerimd. Ik zat in de leiding van DD toenertijd en was eerste van C48 tot 4.8M (dan geband :rolleyes:)

Lol sorry dat ik het zeg maar van DD heb ik nooit echt een hoge dunk gehad :p In mijn ogen waren ze een van de übernoobstammen in W2. Op hoeveel leden hebben ze een hele lange tijd gestaan: 70? dacht het wel. Vol met spammertjes dan ook nog eens :p
 

DeletedUser36068

Guest
Dietrix is mij niet zo bekend. Appeljongens wel. Maja, op w2 heb ik dan ook enkel gerimd. Ik zat in de leiding van DD toenertijd en was eerste van C48 tot 4.8M (dan geband :rolleyes:)

Njah, ik durf toch wel te zeggen dat Dietrix beter was als appeljongens;)
 

DeletedUser

Guest
Lol sorry dat ik het zeg maar van DD heb ik nooit echt een hoge dunk gehad :p In mijn ogen waren ze een van de übernoobstammen in W2. Op hoeveel leden hebben ze een hele lange tijd gestaan: 70? dacht het wel. Vol met spammertjes dan ook nog eens :p

Feit ;) Maja, we zijn overgekomen van eyes en op die manier bij DD terecht gekomen. En in die tijd werkte ik nog niet echt mee op stamvlak. Ik was nogal een pbg-speler :D

Njah, ik durf toch wel te zeggen dat Dietrix beter was als appeljongens;)

achja, er zijn zoveel goeie spelers verdwenen. Als ik mijn msn nog eens opentrek (ben er al 3 jaar niet meer opgeweest of het scheelt niet veel), zal ik nog wel een boel namen vinden waarbij ik zeg van O, ja, die was er ook nog in die tijd :p ;)
 

DeletedUser2522

Guest
Njah, ik durf toch wel te zeggen dat Dietrix beter was als appeljongens;)

Bwa qua TWskills denk ik wel dat Tom beter is. Of toch zeker toen was, ik weet niet eens of tom nu nog wel speelt. Dieter is ook klassespeler maar toch denk ik dat Tom nog een klasse hoger stond :p


Feit ;) Maja, we zijn overgekomen van eyes en op die manier bij DD terecht gekomen. En in die tijd werkte ik nog niet echt mee op stamvlak. Ik was nogal een pbg-speler :D

Haha noem je daar weer zo'n andere noobstam op, Eyes :p Zo zie je dat er ook heel goede spelers kunnen zitten in dikke noobstamen. Ik weet je naam niet meer juist, maar had hem tijdje terug niet echt herkend. Als je op K48 lag, dan zul je mijn filosofische vriend Cadfael wel leren kennen hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Bwa qua TWskills denk ik wel dat Tom beter is. Of toch zeker toen was, ik weet niet eens of tom nu nog wel speelt. Dieter is ook klassespeler maar toch denk ik dat Tom nog een klasse hoger stond :p




Haha noem je daar weer zo'n andere noobstam op, Eyes :p Zo zie je dat er ook heel goede spelers kunnen zitten in dikke noobstamen. Ik weet je naam niet meer juist, maar had hem tijdje terug niet echt herkend. Als je op K48 lag, dan zul je mijn filosofische vriend Cadfael wel leren kennen hebben :p

die herinner ik me niet meer, ik lag net tegen Tigernuts en co. voor de rest is w2 al een grijs verleden :p Ik heb sindsdien zoveel werelden aangedaan dat ik echt moet denken hoe de buurt eruit zag :p

Maar toen speelde ik op lukske, vrij offensief accountje maar niet echt een naam waarmee ik bekend ben geworden :D
 

DeletedUser43986

Guest
Daar nog gespeeld toen de stam 'Rebirth' rang1 stond.. denk ik
 

DeletedUser36068

Guest
die herinner ik me niet meer, ik lag net tegen Tigernuts en co. voor de rest is w2 al een grijs verleden :p Ik heb sindsdien zoveel werelden aangedaan dat ik echt moet denken hoe de buurt eruit zag :p

Maar toen speelde ik op lukske, vrij offensief accountje maar niet echt een naam waarmee ik bekend ben geworden :D

Cadfael lag naast tigernuts, beetje naast mij dus ook:D als ik me niet vergis tenminste, is al jaren geleden..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Cadfael lag naast tigernuts, beetje naast mij dus ook:D als ik me niet vergis tenminste, is al jaren geleden..:eek:

ja, het is idd al tijden geleden :p Maar ik weet nog steeds mijn leukste moment daar en dat was toen tigernuts ons mb-account kwam aanvallen en verbaasd was dat z'n treintjes gesniped werden :D we hebben toen met z'n 2en strijk gelegen dat het niet meer mooi was ;)
 

DeletedUser36068

Guest
ja, het is idd al tijden geleden :p Maar ik weet nog steeds mijn leukste moment daar en dat was toen tigernuts ons mb-account kwam aanvallen en verbaasd was dat z'n treintjes gesniped werden :D we hebben toen met z'n 2en strijk gelegen dat het niet meer mooi was ;)

Toen ik er speelde, timede niemand, laat staan snipen, lol:p
 
Bovenaan