Een goed voorbeeld van hoe het niet moet

DeletedUser

Guest
Is helemaal fout.

eerste edelmal kost
holz.png
28.000
lehm.png
30.000
eisen.png
25.000, de tweede
holz.png
56.000
lehm.png
60.000
eisen.png
50.000 en de derde
holz.png
84.000
lehm.png
90.000
eisen.png
75.000.
Per nieuwe edelman komt er dus 28K 30K 25K aan grondstoffen bij.

Inderdaad, ik had de levels van de adelhoeve gepost.
 

DeletedUser

Guest
manmanman, wat een uitleg toch:rolleyes: goed dat amokro zo'n geduld heeft:D
 

DeletedUser

Guest
NEE, want je moet voor elke nieuwe adel je adelshoeve ugraden.

Je kan zoveel adels maken als je wilt in een dorp, zolang je maar je adelshoeves upgrade.
En het heeft niks met je opslagplaats te maken, want je kan in je adelshoeve de voorraden voor een adel per pakketje opslaan.

SNAP JE HET NU?

ja nu snap ik het maar ik snapte het niet omdat ik dacht dat je je adelshoeven niet hoevde te upgraden maar ik snap het eindelijk:D :D :D :D

maar dan is er wel een probleem als je 1 dorp hebt en 3 adels verloren hebt:D
 

DeletedUser

Guest
ja nu snap ik het maar ik snapte het niet omdat ik dacht dat je je adelshoeven niet hoevde te upgraden maar ik snap het eindelijk:D :D :D :D

maar dan is er wel een probleem als je 1 dorp hebt en 3 adels verloren hebt:D

Nee, want zodra je adel doodgaat, kan je hem weer opnieuw maken:)
 

DeletedUser

Guest
Nee zelfde prijs. Pas als je een extra dorp veroverd heb dan worden de kosten hoger.

P.S. als je 3 dorpen erbij hebt gemaakt en ze zijn alle3 veroverd. Wat gebeurt er dan
 

DeletedUser

Guest
Nee zelfde prijs. Pas als je een extra dorp veroverd heb dan worden de kosten hoger.

P.S. als je 3 dorpen erbij hebt gemaakt en ze zijn alle3 veroverd. Wat gebeurt er dan

Je bedoelt waarschijnlijk jij hebt 3 dorpen veroverd en iemand veroverde ze weer van jou.


Wel, hier is een formule voor het aantal nobelmannen dat je kan hebben:
Totale levels van adelshoeve - aantal dorpen + 1

En één voor de prijs van je nobelmanen:
(aantal dorpen) maal (28k hout 30k leem 25k ijzer)

Simpel toch.

Tenzij er een nobel is gestorven wanneer je ermee aanviel, dan moet je maar 1 keer de prijs betalen in het dorp vanwaar hij kwam, dus alleen in hetzelfde dorp, en niet voor nobels die gedood zijn als iemand jou aanviel.
 
Bovenaan