Edeltrein in 1 sec.

DeletedUser

Guest
Hoe moet dat? bij mij zitten er meestal 3 in de eerste seconde, en dan 1 in de seconde erna.. of 2 in de eerste, en 2 in de laatste..

en dat is dus niet goed genoeg :p

Ook heb ik nóg een vraagje, als je troepen verstuurd (W8) die in dezelfde seconde aankomen, welke komt er dan eerder aan? De troepen van het dorp waaruit je ze als eerst verstuurde, of werkt TW met milliseconden?

dankkkuuuuuuuu :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe moet dat? bij mij zitten er meestal 3 in de eerste seconde, en dan 1 in de seconde erna.. of 2 in de eerste, en 2 in de laatste..

en dat is dus niet goed genoeg :p

Ook heb ik nóg een vraagje, als je troepen verstuurd (W8) die in dezelfde seconde aankomen, welke komt er dan eerder aan? De troepen van het dorp waaruit je ze als eerst verstuurde, of werkt TW met milliseconden?

dankkkuuuuuuuu :D

Zelf al heb je clears op 00:01 en edels op 00:02 kan een goeie speler ze doden.
Best is alles op dezelfde seconde.
En het is niet van ,eerste aanval komt eerste, het blijft naar miliseconden kijken. Zelf al staan ze niet aangeduid op de wereld.

Om er maar even op terug te komen, als een wereld niet met milliseconden werkt komt de aanval die als eerste verstuurd is, als eerste aan. ;)
 

DeletedUser43378

Guest
topic 2009.............
*facepalm*

En tegenwoordig is 150 ms standaard. dus niet stoer doen met 400 rofl.

Tribalwars heeft er een lock op zitten waardoor er minimaal 50 ms tussen iederen aanval zitten. Dus is het niet mogelijk 4 aanvallen te sturen in 150ms.
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars heeft er een lock op zitten waardoor er minimaal 50 ms tussen iederen aanval zitten. Dus is het niet mogelijk 4 aanvallen te sturen in 150ms.

Het klopt dat er bij t-timen altijd 50 ms tussen de aanvallen zit, en dan krijg je dus een 150 ms trein *smartass*, zie daarvoor het volgende voorbeeld...

vandaag om 23:05:17:000
vandaag om 23:05:17:050
vandaag om 23:05:17:100
vandaag om 23:05:17:150

Dit is gewoon binnen 150ms.
 

DeletedUser

Guest
Gwn opera en dan T-Timen in 150ms. Ik kan de guide ff niet vinden komt zo wel.

edit:
1: Start opera
2: extra
3: voorkeuren
4: Geavanceerd
5: Sneltoetsen
6: Je ziet een soort tabel met als titel muisgebaren en 1tje met sneltoetsen. Je gaat naar sneltoetsen.
7: Klik 1x op opera standaard.
8: klik op de dupliceren die naast de tabel van sneltoetsen staat.
9: klik op application
10: druk op nieuw
11: ga aan de linkerhelft staan dubbelklik totdat je kunt typen
12: typ: t
13 nu naar de rechterhelft, weer dubbelklikken.
14: Plak daar nu dit:
Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page

15: Sla alles op
16: Ga naar TW, log in op het liefst een ms wereld.
17: Zet een trein klaar
18: Open een willekeurige tab en zet die voor de trein
19: druk op t
20: Resultaat is dat de trein verstuurt is.

Selecteer de OK knop niet! & max 5 aanvallen per seconden.
 
Bovenaan