Edeltrein in 1 sec.

DeletedUser

Guest
Hoe moet dat? bij mij zitten er meestal 3 in de eerste seconde, en dan 1 in de seconde erna.. of 2 in de eerste, en 2 in de laatste..

en dat is dus niet goed genoeg :p

Ook heb ik nóg een vraagje, als je troepen verstuurd (W8) die in dezelfde seconde aankomen, welke komt er dan eerder aan? De troepen van het dorp waaruit je ze als eerst verstuurde, of werkt TW met milliseconden?

dankkkuuuuuuuu :D
 

DeletedUser974

Guest
Je kan het best timen met Opera, aangezien je daar met de 2 naar het volgend tabblad kan gaan, en zo 5 aanvallen in 1 sec kan versturen.
Met Firefox of Internet Explorer kan je 4 vensters openen en de OK knoppen naast elkaar zetten, maar mijn ervaring is dat je dan zelden 4 in 1 sec krijgt.

W2 werkt wel met milliseconden, of dat voor de andere werelden ook geld weet ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je een premium account nodig om de milliseconden te kunnen zien.

Op wereld 1 heb je in ieder geval ook milliseconden :)
 

DeletedUser

Guest
Dat het met verdedigen erg lastig is.
Er zijn namelijk veel mensen die in de verdediging kunnen timen.
En als er 30 seconde tussen zit, lukt het bijvoorbeeld makkelijk om er tussen te komen met je OS tussen de clear en de edels.

Als er 1 seconde tussen zit, is dit bijna onmogelijk. Dus dat is erg belangrijk!
 

DeletedUser659

Guest
Dat het met verdedigen erg lastig is.
Er zijn namelijk veel mensen die in de verdediging kunnen timen.
En als er 30 seconde tussen zit, lukt het bijvoorbeeld makkelijk om er tussen te komen met je OS tussen de clear en de edels.

Als er 1 seconde tussen zit, is dit bijna onmogelijk. Dus dat is erg belangrijk!

onmogelijk is dat zeker niet. niet voor mij en voor andere spelers ook niet denk ik. daarom moet je ook in een halve sec timen of korter, daarvoor heb je echt operah nodig
 

DeletedUser3368

Guest
yup. google chrome of operah raad ik je aan

Bij Google Chrome werkt het precies hetzelfde als bij IE en FF.
Dus waarom je die boven firefox en internet explorer zet is een groot mysterie bij mij. Misschien omdat hij lekker snel en makkelijk is maar dat heeft niet zoveel met het timen te maken.
 

DeletedUser

Guest
ik heb alle browsers geprobeerd maar met Opera boek ik de beste resultaten

tot nu toe 1 keer 4 in 1 sec
maar meestal iets langer kan niet zeggen hoelang want die seconde verschil zegt natuurlijk niet veel (binnen 2 sec dat kan best wel eens 1,1sec zijn ) zolang je geen tiende seconde kan zien.
 

DeletedUser974

Guest
Als je op de aanval klikt, kan je de milliseconden zien.
Je moet dan wel even de tekst selecteren, want de milliseconden zijn in een andere kleur en moeilijk te zien.

Als je wereld tenminste met milliseconden werkt.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg ze met ff dan wel in een seconde maar wil het ook met opera proberen met die "2" maar bij mij veranderd die niet van tabblad.

Waarmee kan ik dat instellen?
 

DeletedUser

Guest
ik heb alle browsers geprobeerd maar met Opera boek ik de beste resultaten

tot nu toe 1 keer 4 in 1 sec
maar meestal iets langer kan niet zeggen hoelang want die seconde verschil zegt natuurlijk niet veel (binnen 2 sec dat kan best wel eens 1,1sec zijn ) zolang je geen tiende seconde kan zien.

Daar gaat het mij inderdaad nou juist om, want 4 edels binnen 2 sec is wel makkelijk voor elkaar te krijgen.

Maar het probleem is dat ik de edels meestal als één van de eerste aanvallen verstuur.. dat betekend dat de clear er nog een seconde voor moet komen.. (w8 werkt niet met milliseconden)

dus clear-clear-clear-clear op 13:47:47 bijvoorbeeld.. dan edel op :48 en :49..
maar een beetje speler kan die dodgen..
 

DeletedUser

Guest
Zelf al heb je clears op 00:01 en edels op 00:02 kan een goeie speler ze doden.
Best is alles op dezelfde seconde.
En het is niet van ,eerste aanval komt eerste, het blijft naar miliseconden kijken. Zelf al staan ze niet aangeduid op de wereld.
 
Bovenaan